|
|
| Hvilken uddannelse har i søgt ind på? |
| Forfatter:  |
M Bauenhøj7 |
| Dato:  |
11-03-2009 14:39 |
|
Nu er det jo snart d. 15 Marts. Dagen hvor alle unge skal aflevere ansøgning til ungdomsuddannelse og erhvervsuddannelserne eller de lidt ældre søger ind på kvote 2 på universiteterne. Så spørgsmålet lyder; Hvad har i søgt ind på, eller regner med at søge ind på?? Jeg sender min ansøgning i morgen. Efter et år med lidt mindre skole(har læst psykologi og samf. på HF), er jeg igen klar til at søge ind på en uddannelse. Så håber jeg bliver optaget på Marketing og Sport IBC.
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggggggggg |
miss chanel |
11-03-2009 14:56 |
|
Falkonergårdens gymnasium STX - Matematik-A, Bioteknologi-A, Fysik-B Håber så f.ucking meget jeg kommer ind ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bomgaardesn Baloo |
|
|
miss chanel - hvis bare du har et gennemsnit på over 6 ifl. gammel skala tror jeg ikke du skal bekymre dig (: Om ikke andet tror jeg indlægget omhandler universitetsuddannelser. Jeg har søgt ind på psykologi og jura, med psykologi som 1. prioritet (:
Shanie&Baloo Heste sælges. DV unghest, DSP ungpony, Trakehner plag, DSP ungpony. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trrtertertert |
|
|
Aalborg Katedral skole; Musik A, Engelsk A, Samf. B jeg viiiiiiil ind : D
Kalløh - med stjernen Jagt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Hillerød handelsskole- marketing (:
Catrine Nalepa Jensen Med den kommende dressur stjerne CA Dapoll OX
Bedste fremgang i 2008 på JHN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udd. til aug. |
|
|
htx i lyngby - biologi/kemi linjen
Mette Schønning
Jeg er en champignon.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Casual |
11-03-2009 15:45 |
|
Skanderborg/Odder handelsskole - HG (efter 2 mislykkede forsøg med HHX der )
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
HG/Detail i Vejle, skulle eftersigende være dk's største snob-handelsskole? (:
Kathrine (Valeria)
"Alt hvad vi kom for at give og få: dele og elske og slås. Blev på et år, det vi levede på, fællesskab fødes når JEG bli'r til OS! Og vi vandrer med Helios."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dåååmme pirater.. |
CacaoTraum |
11-03-2009 16:05 |
|
Bjerringbro Gymnasium. STX - Matematik A, Kemi B, Fysik B (Biologi A).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfghjkjhgfd |
|
|
Jeg går allerede på teknisk skole som dyrepasser med hest, så der bliver jeg bare lidt endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilken uddannelse har i søgt ind på? |
|
|
Jeg søger ind på statskundskab via. kvote 1 på Århus universitet, så der er et stykke tid endnu til jeg skal søge 
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
xxxxx - Ej, der skal alle fra min klasse hen  Jeg selv har søgt ind på RG - Rødovre Gymnasium. Alle, der har gået der synes det er godt og det ligger ca. en km. fra hvor jeg bor Super nice.
C e c i l i e - med Sylle mellem benene (;
I'm packing plastic, that's what makes my life so f'cking fantastic!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg forstsætter bare i 2g regner jeg med  Men nøøøøj hvor jeg glæder mig til der kommer 1 stk. underklasse!! 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggggg |
miss chanel |
11-03-2009 21:58 |
|
cecilie: hehe, ej hvor sjovt. samme linje, eller? 2 fra min klasse har også søgt falko, dog total andre linjer end mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bfgbgcnfgcdfnch |
|
|
visuel HF på Viborg gymnasium og HF
Loυιse . . . . . . . . . . . . . . . . . Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iewjfewjfewfwe |
Vildrose (Rain) |
11-03-2009 22:34 |
|
Borupgaard Gymnasium Spansk A, Engelsk A, Medie B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
Sidder lige pt og knokler med hjemmeopgaven til arkitektskolen - så må vi håbe at jeg går igennem til anden udtagelse, selve optagelsesprøven, og også går igennem der ! Wish me luck
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Kalløh - der skulle vist ikke være noget problem for ikke at komme ind på katedralen 
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Huhu... |
Nanna (Sina) |
12-03-2009 08:38 |
|
Haderslev gymnasium - Engelsk A Fransk A Psykologi B
:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jsjdshdjsjdj |
|
|
Rødkilde Gym STX matematik A, Biologi A, Psykolgi C.
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzzz Bzz |
|
|
Jeg søger ikke ind nogen steder - afslutter 3.g og vil derfor arbejde et år UDEN skole 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spis din pizza |
|
|
har søgt ind på proffesionshøjskolen i hovedstadsområdet ucc hellerup semnarie og et semnarie i Gentofte søger kvote 2 og hååååber at komme ind på bare en af dem  ellers bliver det medieskolen i kongens lyngby nu må jeg se...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
xxxxx: Det ved jeg ikke, tror de vælger ret forskelligt. Der er også 2-3 stykker af dem, der vil have Team Danmark derinde 
C e c i l i e - med Sylle mellem benene (;
I'm packing plastic, that's what makes my life so f'cking fantastic!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Så svært er det altså ikke at komme ind på gymnasiet. Bare man har fået lov af læreren og ens karakterer ikke ændrer sig HELT vildt til afgangsprøven. Støjer: Yes! 1 stk. underklasse er enig Jeg fortsætter bare med htx 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stormhesten |
|
|
Har ikke søgt ind endnu, da jeg søger ind på kvote 1 til juli Søger ind på Nordisk sprog og litteratur (*dansk) på Århus universitet. Nice!
// Katrine Dejlig allround vallak på 6 år sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg søger intet i år - jeg skal nemlig holder et sabbatår her efter huen kommer på til sommer. Det bliver skønt at komme ud og se verden!  Efter det bliver det nok enten jura eller kommunikation.
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Har ikke søgt ind på noget endnu, og ved heller ikke om jeg gør det.
Føler mig ikke klar til det, så kan godt være jeg tager endnu et år, hvor jeg arbejder, også når jeg er klar til det, søger jeg ind på fotografskolen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxx. |
|
|
Jeg har søgt ind på Ørestad Gymnasium. Bor 15 min væk  Samfundsfag A, Matematik B, Medie.
Thea & Chello ..et makkerpar i udvikling!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Rosborg Gym & HF i VEJLE  STX - Engelsk A, Spansk A, Matematik C Scott 3 *scott 3* - Jeg tror ikke du kan stole på det rygte Det kan godt være at der er mange reserverede og snobbede typer der går derinde, men dk's værste? nej, slet ikke. Der er så mange søde mennesker derinde, som ikke bare tager derind pga. image, men fordi de virkelig vil noget med det. - Du skal nok blive glad for det, der er masser af søde mennesker derinde 
Anna elkjer - pt. uden hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Næstved gymnasium. Interkunturel Spansk A, Engelsk A & Naturgeografi B Det skal jeg have i 1 år og derefter regner jeg med at flytte på Herlufsholm og blive IB elev 
Pernille Lind & Mrs. Coco
Danmarks mester i mix-kvadrille 2008 Rytterforeningen Baunehøj ❤❤❤ ❤ Baunehøjs Dubonnet ❤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;b |
|
|
Jeg søger ind på dyrlægestudiet; tror dog først d blir af kvote 1. Er der virkelig ingen andre hestetosser, der skal ind og læse til dyrlæge ? 
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhdhfdhdfhf |
|
|
Har ikke søgt ind på noget. Min plan er et sabbatår mere = ½ år med frivilligt arbejde i Afrika. Derefter? Ja, der håber jeg så, at jeg har fundet ud af, hvad jeg vil være. I mellemtiden bliver det til en tur til USA igen, og meget meget meget forhåbenligt min tur til Jamaica. Drømmen er at åbne en virksomhed i hhv. USA og Jamaica. Bredt område, men skal man drømme, skal man drømme bredt!
"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| luyfhgjhbkjnæml |
Laura SJ |
15-03-2009 09:34 |
|
Pernille, hvad er IB elev tænkte jeg på? og ja, jeg går i 8. så regner liiiiiige med at snuppe en 9. kl. med, og sååååå.... xD men syntes det var meget spændene at læse om hvad alle de stooooore JHN'er vil med deres liv (: er selv faktisk 98% sikker på hvad jeg vil, resten af mit liv, intet er overladt til tilfældighederne xD
sig CHOKOLADEIIIIIS (: så bli'r du glaaad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Skovgaard - JO! jeg sigter efter at være dyrlæge, men jeg skal jo lige havde min stx først ikke hehe. Krydser fingrer for dig.
Anna elkjer - pt. uden hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Skovgaard: Jeg har netop søgt ind som dyrlæge, via kvote 2 
"If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
15-03-2009 14:17 |
|
Jeg går allerede på Hansenberg som dyrepasser, så jeg skal ikke andre steder hen foreløbig 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3 Nu også med Enghøjgårds Cody
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;b |
|
|
Det var godt  Jeg kan virkelig ikke finde ud af at søge ind via d der digitale signatur Gir snart op..
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har søgt ind på CBS - Erhvervsøkonomi(Almen), RUC - Samfundsvidenskabelig Basisstudium og så Finansøkonom på Erhvervsakademi Nord eller hvad det hedder. Håber mest jeg kommer på RUC, men nu må vi se.
Sandra ..med Sneggla vom Störtal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
Marthine (Midtnight) |
15-03-2009 19:33 |
|
Haderslev Katedralskole - Engelsk A Samf. A Spansk A 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Laura SJ: Det er gymnasiummet på engelsk. Alt undervisning forgår på engelsk så det vil svare til at man flytter til England og starter på gymnasiummet der :b Men det er en pi*sse dyr uddandelse. For Herluf skal vi give 150.000 for 3 år og der ud over kommer uniform, hæfter mm, ekskusioner osv. :b Men det er kun krævet at man skal tage den 2 år, så det gør jeg 
Danmarks mester i mix-kvadrille 2008 Rytterforeningen Baunehøj ❤❤❤ ❤ Baunehøjs Dubonnet ❤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrif |
SofieAndersen ♥sofieAndersen |
17-03-2009 18:22 |
|
jeg startede pædagogisk assistent uddanelse her i januar 
Hilsen Sofie Hvem har købt Paw af støvlebæk?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdgfddgdfdfggf |
Pernille Skipper |
17-03-2009 18:27 |
|
nu går jeg kun i 8, men søger ind på borupgaard gymnasium når jeg går ud af folkeskolen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsfdsfsdf |
|
|
Går i 2.g nu, så fortsætter bare i 3. næste år. (; Dubonnet >>Pernille<<: Er det ikke bare fordi det er på et privat gymnasium? På mit gym (Birkerød) er selve uddannelsen nemlig gratis, det er kun hvis man også skal bo på kostskolen det koster noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ojfiajfiajfiaf |
|
|
Jeg fortsætter som forventet i 2.g på Århus Statsgymnasie, med linjen Engelsk A, Spansk A, Samf B, Medie B
Louise
24.01.08 R.I.P Dilli Dancer
31.10.08 R.I.P Mark Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
Find-Nemon |
17-03-2009 18:58 |
|
Har søgt ind på DJH, RUC med sam-bas + journalistik og journalist på Syddansk  Regner faktisk ikke med at komme ind i år, men skal bare lige have en fornemmelse for hvordan alle prøverne foregår mm. Vil efter sommerferien arbejde fuldtid et halvt år og derefter tage på højskole, som hjælper med forberedelse til DJH. Derefter vil jeg da gerne ind som journalist, og hvis det ikke lykkedes starter jeg på landbrugsuddannelsen. Så min nærmeste fremtid er så godt som bestemt. 
Determination to achieve, give you the ability to do it Supra Societatem Nemo Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
drini : Jo, der er gratis i Birkerød, Nyborg & Kolding (mener jeg), i alt er der 7 steder i DK man kan tage den.. Men Herluf er jo også en af de dyreste skole i Dk, så det har nok også meget med det at gøre :b Overvejede lidt at flytte ind til min far i KBH, men det kan jeg ikke holde ud xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Er allerede i gang som dyrepasser på kold college i odense. Nu skal jeg så bare have fundet mig en læreplads så jeg kan komme videre. 
- Sagde - Nanna -
----> Nu med to små 'grise' Og hunden Emil ! <3 <--- kold college - jordbrug - dyrepasser "Jeg, ved det menneskeligt at fejle".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|