|
|
| jeres opstaldningsted? |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
09-03-2009 18:53 |
|
hej .. jeg kunne godt tænke mig at se hvor jeres pony/hest er opstaldet. så fortæl lidt om stedet og smid evt nogle billeder ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ja'thopa er opstaldet, et sted, som jeg næsten vil kalde perfekt, og som er lige efter mit hoved!! På stedet er der: 4 store bokse 2 små bokse til shetlændere 4 folde med træer Udendørs ridebane Strigleplads, både indenfor og udenfor Ud og ind lukning Fodring 2-3 gange om dagen Foder og hø med i prisen (man bestemmer selv foder) Døgnfold om sommeren, med mulighed for jordfold om natten Venlige mennesker Godt indeklima 10-15 minutter i skridt til ridehus Sadel/foderrum
Ligger ikke tæt på nogle store veje, men tæt på en station, så det er let at komme dertil.
Lidt billeder fra stedet:

^ En dejlig allé. 

^ Dejlige omgivelser, med marker rundt om gården, og en skov 20 minutter derfra. 

Det blev lidt mange billeder, men jeg elsker simpelthen det sted, næsten ligeså meget som der hvor jeg bor. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opstaldning.. |
|
|
- 77 tønder land
- Stort ridehus
- Ridebane
- Fodring 2 gange dagligt
- Ind og udlukning alle hverdage
- Skov og egen mark
- Store fine folde med træhegn
- Fine bokse, men bla. folebokse
Masser muligheder for naturidning...
Camilla Gravers Johansen © Jasmin ifol med Saxo Højgård. Termin 9. Maj 2009
©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Vi står i mårum hos Lars Poppel(Kongelig ridekunst ) Der er - 10 store bokse i stor stald (Så har han nogle bokse til sine egen i en mindre stald)
- vandspildtov. med varmt vand
- to strigle pladser
- 40x60 ridebane
- 20x40 ridehus
- Opvarmte rytter stue
- Sadelrum
- Fodrerum
- Masser kæmpe store folde.
 Sådan ser alle boksene ud (: Dejlige store og lyse  Her ses meget af stedet, pluds skov i baggrunden, og foldene.  Ridebanen .  Ridehuset.  Hingstefold.  Sådan lidt af stedet.  Den ene strigle plads (: Møding lige udenfor,
Catrine Nalepa Jensen Med den kommende dressur stjerne CA Dapoll OX
Bedste fremgang i 2008 på JHN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfgfgfgfg |
|
|
Har desværre ingen billeder, men jeg er virkelig også tilfreds med der hvor Jagt står!
- Dejlig stor løsdrift
- Gode bokse (hvis nogle af hestene skal i boks)
- Opvarmet rytterstue + sadelrum
- Ridehus + ridebane ligeoverfor
- Stor god fold + græsfolde
- Rigtig skønne omgivelser med fjord, skov og eng
- Fodring af dyrene
- Hø, halm, wrap og foder med i prisen
- Rigtig søde mennesker!
- Gode retningslinjer for hvordan man opfører sig i en stald
 - Alt i alt et rigtig godt sted som jeg er meget tilfreds med.
Kalløh - med stjernen Jagt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggggggggg |
miss chanel |
09-03-2009 21:01 |
|
www.vsr.dk vestskovens ridesklub kæmpe rideskole, over 100 heste, 2 ridehuse, 1 udendørsbane, store folde, opvarmet rytterstue, toiletter, tusinde striglepladser, altid massere mennesker derude, mange arrangmenter, stævner osv. naturskønne omgivelser, skov 2 sek væk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huhu... |
Nanna (Sina) |
09-03-2009 21:21 |
|
Står på Hammelev: 75 bokse 2 ridehuse 2 udendørs dressurbaner 1 udendørs springbane Vandspiltove, solarie og sådan noget Ligger lige ned til en stooor skov 10 store folde Vi afholder mange stævner, kåringer, mm. God undervisning! Mange striglepladser, rytterstue osv. Er helt tilfreds.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Nu står Robiane jo hjemme hos hendes ejer selv - virkelig skønt sted!! (: der er: 6 bokse (pt. 4 heste) 20x40 bane Stor strigleplads Vaskeplads Maaaasser store lækre folde I og med at ejer bor på stedet hænger sadler osv. inde i stuehuset og jo altså opvarmet. "Rytterstue" i køkkenet/stuen (TV ). Vi har desværre ikke rigtig nogen turmuligheder bortset fra op og ned af markvejen, hvilket vi så også gør opvarmning/afskridtning altid. Og så er der jo det manglende ridehus. Heldigvis kører ejer selv i ridehus næsten hver dag, hvor jeg bare kan komme med (: Det tager så en lille time ekstra at skulle læsse og køre osv. men sådan er det jo. Derudover er der super undervisning på stedet i form af ejer Og så er det bare det hyggeligste sted med den hyggeligste stald ever! Virkelig..
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bdhgsvfdgsvfhgsdhkj |
|
|
Jeg holder til på Hinnerup Ridecenter, Østjylland  Billeder:  Set ude fra den mindre skovsti.  Den gamle del af stalden.  Den nye del af stalden.  Indgangene til sommerfoldene.  Ridehallen 20 x 60 m  Rytterstuen og staldpigens lejlighed set udefra. Du kan se/læse mere på hjemmesiden, som jeg og en veninde står for og har lavet  http://www.bricksite.com/hiri
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
thilde står på killeruprideklub. der er: 2 små stalde og én stor med omkring 30 store bokse ogomkring 15 små bokse. stor udendørs springbane 2 20*60 udendørs dressur baner. 1 20*40 ridehus. med bar som er åben til stævnerne. skov 10 min skridt fra stalden. 4 store sommer folde. 1 vinterfold. foder 3 gange dagligt. udmugning. saddelrum med egen kode. vaskeplads. lille rytterstue. sikkert mere, men kan ikke huske det nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmmmmmmmm |
|
|
Herude har jeg redet i mange år, og dengang jeg havde hest havde jeg hende opstaldet her. Roager Rideklub, dejligt sted som jeg helt klart savner... http://www.roager-rideklub.dk/ Lidt billeder fra hjemmesiden...         Og selvfølgelig er rideklubber BLÅSTEMPLET 
<3Line<3 PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opstaldning. |
|
|
Ind til på lørdag står min hest på et sted med fire bokse, ind og udlukning hvis man vil, foder to gange om dagen, to flotte folde, pæn lille stald, hyggelig sadelrum, stor ridebane mm. På lørdag flytter han til en lille løsdrift med hvor der ingen strigleplads, ingen ridebane, ingen sted jeg kan binde ham, ingen steder til mit udstyr, osv osv. Men til gengæld er der de sødeste mennesker og de ting jeg nævnte ovenfor kommer hen af vejen. Det bliver noget helt andet, men han kommer til at gå ude 24/7 og det bliver jeg nød til at priotere frem for alt andet. Udover det kommer jeg selv til at stå for foder, som jeg sætter stor pris på. Tager chancen og håber på jeg kan undvære nogle af de ting jeg er vandt til 
SØGER PART PÅ MIN TRAVER, 7100. skriv hvis du er intereseret Ejer af den skønne hest Face The Feat. Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest. Practice makes perfect
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opstalding .. |
|
|
Markus står her: http://staldlindballe.dk/ Så fantastiskt et sted! 
Line og Markus.
.. som ikke er hverken pony eller fjordhest!(:
.. nærmere en støvsuger.. 25/3 2008 - R.I.P Lucky.
jeg glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
10-03-2009 18:17 |
|
Line ♥Markus♥: det er jo i mejdal : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opstalding .. |
|
|
Emma: du har jo også spurgt mig før hvor Markus stod 
Line og Markus.
.. som ikke er hverken pony eller fjordhest!(:
.. nærmere en støvsuger.. 25/3 2008 - R.I.P Lucky.
jeg glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|