Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

below, club lovee osv..
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 20:09

ja, nu var det sådan at jeg i vinterferien både var på below og club lovee. men jeg synes at alle i ænder har snakket om ihh og åhh below , det var ski noget l#ort, men jeg blev nu ganske overrasket! club lovee tog jeg frivilligt afsted med et par veninder og det synes jeg nu var lidt fiasko, mega lang kø (vi stod i kø i 45 min.), ikke det bedste musik også fik vi sådan nogle 'latterlige' kilstermærker med om man var singel, halv optaget eller optaget.

below var ganske bedre synes jeg - et par veninder lokkede mig med for jeg tænkte det ikke var noget for mig.. selvfølig er der mange popduller og popdrenge men værre var det heller ikke, musiken var god, menneskerne var søde og stemningen var god.. ganske enkelt en hyggelig aften jeg havde(;

men jeg tænkte på hvad synes I om below, club lovee - gode, dårlige ting?

generalt synes jeg bare folk snakker dårligt om især below, men hvad man hører tror man jo på ik?(; hah

ikke fordi det var såå fantastisk, men havde virkelig forventet det var gylle d;

mvh. Maria Hansen

jeg elsker dig, som var du min egen.

0
0
Svar på denne tråd

kom nuu
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 20:14

kom nu kære ænder i plejer at have en mening om alting d;

mvh. Maria Hansen

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 20:27

Min mening om below er ganske dårlig :) Jeg er bare slet ikke til sådanne steder med små 13 årige tøser der drikker jeg helt i hegnet og går i næsten intet tøj.

Så vil jeg ti gange hellere på renome, krasnapolsky og lignende :)

Men det er vel forståeligt hvis man ikke er 16 eller 18+ at man vælger below for det er det eneste sted man kan komme ind.

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

bxcvnxncmbc
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 20:32

13 årige tøster kom der ikke ind der jeg var der.. - der var 'store' mænd der tjekkede id osv.. de gik rigtigt meget op i at der ikke kom nogle ind der var mindre, men de er måske blevet mere opmærksomme på problemt siden du har været der.. men jeg forstår godt din holdning med at 13 årige uden tøj på ikke skal rende rundt der det ville nok ikke være så sjovt..

jeg vil da gætte på de fleste også havde fået noget at drikke, men jeg oplevede dog ikke nogen der var helt væk :)

forrsten så er jeg 15 bliver 16 til sommer d;

mvh. Maria Hansen

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 20:35

Jamen det kan da godt være det er blevet bedre, skal jeg ikke kunne sige eftersom det er 2-3 år siden jeg var der og jeg tror kun jeg kom der 4 gange i den tid og jeg synes bestemt ikke om det.

Men det er klart at jo flere steder du prøver, jamen jo mere kan du se ned på de ikke så fede steder i forhold til :)

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

ahdgjgda
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 20:36

det vil jeg give dig ret i - jeg glæder mig nu også til jeg bliver 16 så jeg kan komme ind lidt flere steder ;)

mvh. Maria Hansen

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 22:48

har aldrig været der.. (thank god) så kan ik rigtigt sige noget.

men hahahhahahaha hvilke ænder har sagt "iih og åååh below"? ;D

- fionabona

livet er så uforudsigeligt og kort, men man kan altid regne med en harehjort

0
0
Svar på denne tråd

vmxhgkjfhgjkfhk
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 23:52

Kender ikke stederne :)

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

jhjhgjjhgjgjgjh
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 16:25

mange af mine venner tager tit ind på below og club lovee når det har åbent eller var der engang, og to fra min klasse er bare på below hver weekend - hvor de render rundt med bh&hotpants, føøj mayn Men jeg gider ikke derind, hellere diskuteker 16+ osv, til den tid d:

Pernille. d;

0
0
Svar på denne tråd

afojafoajf
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 16:57

Jeg har kun hørt bad omtale om Below, ikke om lovee da en af mine venner er promotor for det :)

Men hvis man tjekker billederne fra Below er det godt nok ikke super meget tøj i forhold til nogle af pigerne er 12-13-14 år gamle, puha...

Men dejligt at du har haft en god oplevelse, der vil altid være både dårlig og god omtale af diskotekerne (tag feks Broen :P)

Louise

24.01.08 R.I.P Dilli Dancer

31.10.08 R.I.P Mark Hansen

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 19:20

aldrig været på lovee.

Men below har jeg, og for at være ærlig synes jeg det var rigtig skidt alt for mange små piger og drenge, som render rundt med intet tøj. Og drikker sig møg stive.

Og de tjekker ikke id med billede ;) - det gør jo det hele en del nemmere for ungerne.

Mvh.Tine

du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 19:37

For satan jeg gad godt ind på de der diskoteker også FyRE den AFFFFFFFFf! hahahahahahahah .... (eh?) YiiiaHHAAARh, skal lige ind og tjekke billeder, så har jeg noget at grine af, den næste halve time ;D

Louise min twin, hvad er promotor, har faktisk tænkt over det i lang tid, nu når du lige nævner det ;D

<3Line<3

PAIN IS TEMPORARY - PRIDE IS FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd

frgfgregerg
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 19:46

de render virkelig rundt i intet tøj både på clublovee og below.

har kun hørt dårlige til om below stort set. har selv været på clublovee engang, og synes det var rigtig dårligt.. især nu hvor jeg tænker tilbage, der var et dansegulv og det var jo stort set det? :S og f*cking klamme drenge! ad!

Vildrose uden Rain

0
0
Svar på denne tråd

sgdsgdsgd
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 19:53

Har aldrig hørt om nogen af stederne.

Kommer mest på Christiania og Nørrebro.

"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 20:58

Line: Promotor er dem som skaber gæsterne, dvs. sælger biletter og siger til alle omkring ham/hende at det er nu det hele sker :)

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 22:23

Har kun været på Below af dem du nævner - der ok når man ikke har gået så meget i byen og ikke rigtig "kender tonen".

Synes dog at Kras osv er bedre ;)

Sascha & Nathalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

JHNs Championatlister!

Hut str. full med farverne bordeaux og/eller grå søges!
Har du gamle pandebånd liggende, som du ikke bruger? Forær dem til mig!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 13:00

Jeg har været på Below for nogle år tilbage, det var et skod sted rent ud sagt.

Jeg er mere til krasnapolski og IN. Der kommer heller ikke sådan nogle små 13årige tøser.

Min Mening

Hilsen Stine

-Og Vidunderlige Lanzett

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider