Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

HELP! "rend mig i trationerne" - lektie
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 17:25

Hey ænder..

Er der nogen af jer, der har læst bogen, "rend mig i trationerne" af Leif Panduro? hvis ja, har I så nogen små notater til, jeg fatter bjælle af den! s:

Eller kan nogen bare hjælpe med, hvad det er for noget. Fatter virkelig nul og niks..

Mette Schønning

Jeg er en champignon.

0
0
Svar på denne tråd

stormeren
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 17:40

Som forfatter beskæftigede Panduro sig meget med "Det normale og det gale", hvor han nærmest stillede spørgssmålet "Hvem er den gale -den normale eller den gale?" :) Jeg ELSKER Leif Panduro's tekster, han er så genial på en syg måde :D

Rend mig i traditionerne handler om gymnasieeleven David, der selvom han tilsyneladednde har alt hvad man kan få, føler det som om han har en tikkende bombe indeni. Han får lyst til at bide folk og da han får "kriller i hovedet" bliver han indlagt på et nerve/sindssygehospital, hvor han her fortæller sin historie til sin døve medpatient. David kommer på statshospitalet fordi han gør oprør mod de normer og traditioner samfundet har pålagt ham, men romanen lægger ikke skjul på, at det i virkeligheden er ham der er mest normal, fordi han ikke blot tilpasser sig. :)

// Katrine
Dejlig allround vallak på 6 år sælges

0
0
Svar på denne tråd

hurlumhejsa
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 18:12

tak (: !!

Mette Schønning

Jeg er en champignon.

0
0
Svar på denne tråd

hhehehe
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 22:00

Enig med Kattestorm, synes også det er en rigtig god bog!

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider