Hej ænder 
Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, skulle jeg idag starte min første la1 på Santos , det er vores første og hans første d;
Det gik udover al forventning, tossen var rigtig sød og medgørlig. Vi havde nogle fejl hist og her, men jeg er sikker på, at det nok skal komme 
Jeg red til 63,08% i Lb2'en og fik en 2. plads + nogle godbidder d; hehe. Der var 8 i klassen. I La1'en gik han til 62,07% og lå delt med en anden, til 2. uplaceret, tror jeg nok. Men han lå sådan lige midt i (der var 11+ i klassen, tror jeg nok) og der var ''kun'' 9 point mellem vinderen og os, derefter 6 point mellem nr. 2 og Santos, og så 4 point og 3 point mellem de andre og det er så lige de 3%, 2% og 1% mere de fik. Så Santos lå da i de gode ende.
Her er en "lille" video: hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=122646
Vi skal starte vores næste og 2. distriktsstævne d. 28/3 i Algestrup, så der er en hel måned at træne i 8) og så håber jeg på, at starte La1 til distriktsstævnet weekenden efter i Faxe.
Vi håber nemlig på, at kunne være med til distriktsmesterskaberne til sommer 8) hehe.
Imorgen skal jeg så ud og tage billeder af Jette & Nazal også på MBRK(for hest) og nogle andre nede fra min stald, så det bliver en hel stævneweekend 8)