Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

STÆVNERESULTATER
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 23:08

Hej ænder :)

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, skulle jeg idag starte min første la1 på Santos , det er vores første og hans første d;

Det gik udover al forventning, tossen var rigtig sød og medgørlig. Vi havde nogle fejl hist og her, men jeg er sikker på, at det nok skal komme :)

Jeg red til 63,08% i Lb2'en og fik en 2. plads + nogle godbidder d; hehe. Der var 8 i klassen. I La1'en gik han til 62,07% og lå delt med en anden, til 2. uplaceret, tror jeg nok. Men han lå sådan lige midt i (der var 11+ i klassen, tror jeg nok) og der var ''kun'' 9 point mellem vinderen og os, derefter 6 point mellem nr. 2 og Santos, og så 4 point og 3 point mellem de andre og det er så lige de 3%, 2% og 1% mere de fik. Så Santos lå da i de gode ende.

Her er en "lille" video: hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=122646

Vi skal starte vores næste og 2. distriktsstævne d. 28/3 i Algestrup, så der er en hel måned at træne i 8) og så håber jeg på, at starte La1 til distriktsstævnet weekenden efter i Faxe.

Vi håber nemlig på, at kunne være med til distriktsmesterskaberne til sommer 8) hehe.

Imorgen skal jeg så ud og tage billeder af Jette & Nazal også på MBRK(for hest) og nogle andre nede fra min stald, så det bliver en hel stævneweekend 8)

FrederikkeSadolin..

med dressurponyen Santos <3

0
0
Svar på denne tråd

resultater
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 23:36

Hvor er han sød han sætter i galop efter tilbagetrædningen d: Meget fint anspring ellers (; Tillykke med anden pladsen og procenterne (: Det var da en god start på la klasserne.

Nynne og Mayse
..Roxy Music..

- Lækker hoppe efter Mosegårdens Dilight til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Frederikke..
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 23:56

Hvor er det bare super flot gået:) Tillykke med jeres flotte resultat i jeres første LA1..:)

Jeg glæder mig helt som et lille barn til i morgen:) Jeg har også den helt store fan scare med;) og et kamera der skal filme:) Og så håber jeg du får skudt nogle super billeder af os:)

Får du slæbt Bianca med??

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.

Mangler du en god kombi sadel?

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=281464&t=281464

0
0
Svar på denne tråd

biancamis
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 00:38

Super flot frekze :D hihihihi.

saaaavner diiig & saaantooos :(

Jette: nej desværre, er blevet sat på arbejde.

» Bianca Hvolbøll (;

_______________________ - Med dressurponyen Maestro

______________:::: ..

___________fando :'/

0
0
Svar på denne tråd

alallalala
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 07:46

Ej hvor flot, tillykke ;D ;D

Jeg har faktisk søgt læreplads på MBRK, så det kan være de hænger på mig i syv måneder til sommer, hæhæ B-)

- Camilla Douglas

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 08:56

Nynne (Sasha): tusind tak (; ja, det var lige en mindre misforståelse :b hehe. tusind tak! jeg synes også selv det var en god start :) hihi.

Jette med ♥Nazal♥: Hihi mange tak :) Jeg synes bare, at Santos var så fin! ;D og for et år siden, startede vi stadig kun travklasser, så det er lidt sjovt at tænke på, hvor langt vi alligevel er nået :)

Hæhæ, jeg tager mit nye objektiv med, men det er faktisk kun 2. gang jeg skal tage med det, så jeg er ikke så sikker på at de bliver helt fantastiske, og så er det også inde i ridehus, men jeg skal gøre mit bedste :) hæhæ.

Nej, spurgte godt bianca om hun skulle derud, men hun skal på arbejde :(

bianca (maestro): tusind tak skat (; Santos & jeg savner også dig & maestro :(

Camilla (Fenja): Taaaaaaak camillu ;D MBRK er faktisk næsten lige ved siden af, der hvor Santos står :D hehe.

FrederikkeSadolin..

& nu også med Damshauges Oliver.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 11:20

Hvor er i bare fiine..:D
TILLYKKE!!
Santos bliver bedre og bedre!
Held og lykke til næste stævne..

Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 16:57

Ih hvor dejligt at det går så godt med ham smukke.

Tillykke med den fine debut i LA'erne

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 20:10

Hvor er det dejligt det går så godt med ham put !

STORT tillykke

Catrine Nalepa (SOM STAVES MED "C" & UDEN "H" :D)

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 22:39

Eline ♥Bell♥: hihi mange tak! :) dejligt der er andre, som også kan se forandring (o:

Støjer : tusind tak ´smuksen :)

Polle: tusind tak sveske ;D

Flere?

FrederikkeSadolin..

0
0
Svar på denne tråd

neeeej..
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 22:49

Hvor er den altså bare alt for cute . helt vildt nice one!. er bare lige lidt forelsket altså .

Men pas på han ikke går for uroligt fortil, jeg mener, det er ikke noget man rigtig kan se, så det er ikke fordi han slår fra :), men han går for meget fra den ene side til den anden side, du ved :p, tiktaktiktak;D kan ikke lige finde ordet for det.

To rigtig flotte programmer ellers (y)

...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 22:56

æblet: hihi mange tak :) jeg synes også selv han er meget sød d; hehe.

jep du har ret mht. urolig, jeg havde lidt urolige hænder i lb2'en, hvilket min underviser var højest utilfreds med -ups :b så det fik vi rigtig styr på ude på opvarmningen, hvor han virkelig gik som en drøm! kom desværre lidt til det i la1'en, men ikke så meget synes jeg :b

hehe mange tusind tak :)

FrederikkeSadolin..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider