Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

så' det weekend igen (:
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:22

hvad skal i så lave i weekenden ændeeer? :D

- fionabona

livet er så uforudsigeligt og kort, men man kan altid regne med en harehjort

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:26

I dag har jeg været sammen med en ven (: og iaften tror jeg enten jeg skal hygge med familien, eller være sammen med en anden ven.

I morgen; guldbryllup og fest :)

søndag; biffen med en ven. <3

så det er en rigtig nice weekend :D indtil videre.

Mvh.Tine

du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det.

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:27

I aften: Jeg skal til fødselsdagsfest hos en ven :)

I morgen: Ride, og lave de 4 afleveringer jeg har til i næste uge

Søndag: Til min farmors fødselsdag + lave lektier

&& Whatever &&

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:29

Her om lidt tager jeg hjem til min bedste veninde og så chiller vi x factor :) Bliver så og sover dér.

Imorgen kl. 11 kommer min far og henter os og så tager vi på Brøndby stadion og spiser brunch, bare for hyggens skyld.

Om aftenen tager jeg hjem til en anden veninde og så hygger vi som i gode gamle dage og tager måske til fest om aftenen.

Om søndagen skal jeg vist bare chille :)

it's milh bitch

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:33

Jeg har arbejds weekend, så skal arbejde 07.00 - 14.30 begge dage :) Lidt træls når jeg hellere ville noget andet, men sårn er livet jo :)

Hilsen
Annecathrine

Opel Vectra 1.6 årgang 94 sælges
Skriv for info og billeder

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:40

..

I aften er jeg bare hjemme og hygger med min far og mor. Skal se x factor! :D Min mor rejser så til Norge i morgen (de kører hjemmefra 0600!) Så cykler jeg ud til hesten når jeg vågner, og cykler så videre ind til byen for at tage bussen til Nakskov, hvor jeg skal til fødselsdag hos min kæreste.

Og i byen om aftenen.

Søndag kan jeg sove til kvart over elleve hvor jeg bliver hentet af min far og skal derefter arbejde fra 1200 - 1630

- Louise R

" Hvis folk er glade, er det deres egen skyld.

- For der er sku nok at være ked af! "

*Didrik min Trolde'bolle?!*

Jeg elsker dig <3

Søborggård uge 32!! Dig??

0
0
Svar på denne tråd

jaodaid
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:40

I dag har jeg været i byen for at shoppe lidt med min veninde, super hyggeligt :D <3 her i aften har far og jeg spist pizza, også skal vi se x factor. :D

I morgen har jeg ingen planer indtil videre.

På søndag skal jeg spille kamp, og nok bare chille resten af dagen, lave lidt lektier og sådan (:

bananbrød

0
0
Svar på denne tråd

eqwewqeqwe
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:44

iaften: skal jeg bare stene foran tv'et. M
min mor har gæster, så har fået nooget godt mad :)

imorgen: tager jeg tidligt på rideskolen, rider jackie, vasker, fletter, pakker osv. også tager maria og jeg hjem til hende, hvor vi så skal hygge om aftenen, og nok tidligt i seng, fordi...

søndag: ...vi skal op klokken 4 om natten, pga et stævne . så drager vi til et distriktstævne i hjallerup (2 timers kørsel) rider 2 klasser hver, og drager hjem igen. hvor jeg så tror jeg er godt smadret, eller også bare mega hyper. også skal jeg iseng, også er den weekend gået :P

Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.

SKØN DRESSURPONY TILSALG!

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej .
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:46

I aften kommer min mor ud med mine små søskende, så det bare familie hygge iaften.

Lørdag: Åbenthus ude på skolen, så vi har fået at vide at vi har møde pligt, men gør nu ikk noget da jeg ska passe dyrene i tropehuset :) (kig endelig forbi jer fra fyn heh ;)) , om aften skal jeg i byen med nogle veninder.

Søndag: ved ikke endnu :) , måske sove tømmermænd ud.

- Sagde

- Nanna -

---->
Nu med to små 'grise'

Og hunden Emil ! <3
<---

kold college - jordbrug - dyrepasser

"Jeg, ved det menneskeligt at fejle".

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala.
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:53

I dag: Se tv.

Imorgen: Halv aftale med Sarah. Forberede en fremlæggelse osv.

Søndag: Rejse kegler : D

LAURA'OG'STRAUSS
-i medgang, i modgang.
0
0
Svar på denne tråd

så' det weekend igen (:
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 20:36

Jeg er så deprimeret!

Jeg skulle have startet stævne på Carlos, og det fungerer så godt med ham i tiden. Så bliver jeg selvfølgelig syg! :( Så ingen stævne til mig alligevel.

Så jeg skal pleje mig selv, skrive AT-synopsis og så håber jeg, at min kæreste kommer og plejer mig i morgen :)

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 20:51

I dag, skal jeg i byen senere når min veninde kommer hjem.

Lørdag skal jeg sove tømmermænd ud, på arbejde 13.00-19.00 og om aftenen kommer der to gange onkel+tante og vi bliver sammenlagt 16-17 mennesker så der kommer knald på ;-)

Søndag skal jeg lave lektier og løsspringe hyphesten :-)

Mvh. Rikke

med Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

0
0
Svar på denne tråd

weekend
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 21:05

I dag skal jeg bare hygge med min familie.

I morgen skal jeg først til hundetræning, og derefter kører vi direkte op til min mormor for at gøre klar til i morgen.

Søndag holder min mormor 75 - mener jeg det er - års fødselsdag. Når vi kommer hjem, skal jeg ha' lavet lidt lektier og sådan.

Marlene Jensen
- I will allways love you.
0
0
Svar på denne tråd

KLALALAL
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 21:06

I dag: Skole, ride og slappe max af. Savne sin kæreste.

Lørdag: Arbejde fra kl. 8.00 til ca. 13.00, ride og så til fætters fødselsdag om aftenen, hvor der skal hygges med familien. Hvis det er muligt, så begynde på nogle afleveringer.

Søndag: Arbejde fra kl. 8.00 til ca. 13.00, ride og så lave de mange lektier og afleveringer jeg har.

Stille og rolig weekend, hvor kæresten ikke får noget tid.

SOFIE DYBERG

Med Zobell, men uden Lisa.

Jonas, du er den jeg har ventet på, min uden mén!

"Lev livet i dag. Igår er forbi, og imorgen ser du måske aldrig."

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 22:30

Jeg har uden tvivl JHN's mest spændende weekend!!!

Fredag: 8-13.40 skole, 16-19.15 arbejde

Lørdag: 8-16.15 arbejde

Søndag: 10.45-16.15 arbejde

og...

Mandag: 8-15.25 skole, 16-19.15 arbejde

Næh, hvor jeg eeeelsker at tilbringe hele min weekend i H&M.. suk

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

iuhiuhnu
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 22:38

fredag - hjem til mor

Lørdag - hjem til Odense , evt druk

Søndag - evt druk

mandag - fri B-)

Loυιse . . . . . . . . . . . . . . . . .

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 23:17

Fredag - Arbejde og fødselsdag

Lørdag - Fødselsdag

Søndag - Fødselsdag

Pænt ensformigt ;-D

Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd

afjaijfiajfiaf
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 23:33

Iaften: Just chilling, var sammen med min kæreste tidligere, og siden har jeg faktisk sovet :S

Lørdag: 60års fødselsdag, og bagefter til afskeds- og klassefest.

Søndag: Satser på tømmermænd og lektier (Y) Muligvis en veninde.

Louise

24.01.08 R.I.P Dilli Dancer

31.10.08 R.I.P Mark Hansen

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 00:44

Idag, fredag: Terminsprøve til klokken 13 og ud til hesten bagefter. Så tog jeg hjem til Thomas og lavede mad og så film til nu her.

Lørdag: Hundetræning, ud til hesten.

Søndag: Ingenting, tror jeg. :) Udover hesten.

mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 00:48

.jeg skal holde fest med min veninde nu her idag(:

jeg havde nemmerlig fødselsdag igår, som var d. 27, hvis nogen er itvivl.d; og søndag skal jeg bare ned i byen og være sammen med vennerne:D

Michaela i:

- Patrizia' min dejligste <3

. Charme, selvtillid og uglet hår xb

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 08:58

fredag - red Fede + fik en rigtigrigtig dårlig nyhed afvide, skulle bare have hygget mig derhjemme. men gik bare tideligt i seng fordi jeg ikke gad noget pga. den dårlige nyhed d:

lørdag - ved ikke helt endnu. sove med en veninde, ride fede.

søndag - ride Fede (forhåbentlig hvis han ikke er væk ) og ellers være sammen med en veninde.

* Emma *

- og No Name.

Team Flowerpower

Hestegalleri - Præsentation - Facebook

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 09:47

Fredag - Var til HTX-fest på min skole :)

Lørdag - Lektier hele dagen! Har simpelthen så meget for.. Afleveringer.

Søndag - Arbejde 10-17 og nok også lektier om aftenen.

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

dfgfgdfgdgfdgffg
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 11:07

fredag: tøsedruk & hygge hos en veninde.

lørdag: bedsteveninde sover hos mig hvis ikke vi skal til fest.

søndag: ved ikke endnu, men lektier.

Pernille. d;

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 13:07

Fredag: Var jeg syg, men tog i skole.... Så var jeg sammen med kæresten, hvor vi sov og så x-factor og så sov vi lidt mere ;)

Lørdag: Er hjemme ved kæresten, mens han er på arbejde, så prøver at få lavet nogle afleveringer :)

Når han kommer i hjem, skal vi i sommerhus et smut og besøge noget af hans familie, hvor vi så lige bader lidt osv. :)

Søndag: Lektier og sammen med kæresten ;) (og forsøge at blive rask) :/

Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd

gkdfjiogjdfh
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 13:35

i går, var jeg sammen med en veninde, vi så x-factor sammen åd delte en hel liter is..

i dag, skal jeg være sammen med nogen veninder vil jeg tro.. :)

og i morgen har jeg heller ikke lagt nogen planer..

Sagde Kat.

- nu uden Harald -
Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 14:10

I går, fredag, var jeg på arbejde fra 8 - 15 :)
Derefter var jeg hjemme og slappe af og nede i byen og shoppe med en veninde.. Vi tog ud og spiste aftensmad på et pizzaria ;D
Senere tog vi hjem til min kærste med slik osv og hyggede os, han havde en kammerat på besøg (: Sov så ved min kæreste som altid hehe..

I dag, lørdag, vågnede jeg allerede kl. 8!! Så vækkede min kæreste for min søster kom hen til os kl. 10 for så sku jeg lige ned i byen for en gangs skyld.. Fik købt nogle fede støvler, så det var nice (:
Om lidt skal jeg ud og longere Wall Street <3 og i aften skal jeg til 20 års fødselsdag, heeelt ædru og nok også med i byen (:
Min kæreste er nemlig bartender og skal arbejde i aften, så han kan passe på mig og den lille baby hvis der er nogle banditter ;)

I morgen skal jeg ned på mit arbejde og hente nogle reebook sko der er på halv pris, og derefter bare hjem og slappe af og sove :D Ud og longere Wall Street på et tidspunkt..... Sikkert spise hjemme ved de gamle med kæresten :)

- Katrine Clausen

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 14:26

Fredag (igår) - Kom hjem fra efterskolen kl. 18 og blev hentet af en veninde på banegården, hvorefter vi tog ud og spise sammen. Derefter til noget hyggedruk med nogle venner. Hun sov hos kæresten, og jeg tog tidligt hjem og sov da jeg var rigtig træt efter en hård uge. (:

Lørdag (nu) - Stod op kl 11, gik i bad og tog noget chilled' tøj på. Sidder nu i stuen med macbook'en og forsøger at lave uddannelsesplan imens jeg ser x-factor og min storebror og hans to søde kamerater laver omelet/brunch til os allesammen :) Senere skal jeg til stor indflytter fest med en masse dejlige venner nede i byen, og feste natten lang :D derefter sove hos ham jeg er 'sammen' med :D

Søndag - afslapning og hygge med familien, og tilbage til efterskolen om aftenen.

DEJLIG WEEKEND.

Anna elkjer
- pt. uden hest.

0
0
Svar på denne tråd

jeg.elsker.dig.skat
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 15:14

Jeg skal bruge weekenden på at blive rask, så jeg kan komme i skole på mandag. Har været syg hele ugen.

Miss Independent

We are the stupid girls.
♦--

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 21:56

fredag var amazing : D

sidder ved siden af sofie igen (thank god!) efter skole:
arbejde. der var kæmpe reception for mine chefer som stopper 1. marts og gooooocd hvor var der mange mennesker. lige omkring 200 vist nok. skulle så synge solo til den. var så nervøs men det gik skide godt!

Tog hjem til signe (en jeg arbejder med) for at gøre os klar til galla og redde min nye kjole (shampoo gik istykker så der var bare sæbe all over i min taske) fik det reddet og var skide lækker.

Galla for ansatte. super hyggeligt. fik sagt farvel til mine søde chefer med krammer og det hele d:

lørdag: stod alt for sent op fordi det der galla blev sent så havde ½ time til jeg skulle afsted på arbejde. kom heldigvis til tiden d: VIRKELIG mange mennesker til både morgenmad og frokost (100-1??) så løb bare frem og tilbage fra opvasken og ud i salen med tallerkner. det var virkelig hektisk! var død da jeg kom hjem og sov i 4 timer. ellers hygge og være enebarn hos de gamle d:

søndag: ride på lukas for aller sidste gang (tuuuud) evt. i kirke. ( burde jeg alvorlig meget at gøre!!!!) hjem til min faaar

Line Henriksen
- uden Lukas. jeg elsker dig.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 00:37

fredag: Iben var på besøg, og vi fik taget en masse gode billeder (: Set x-factor, og bare hyggede os, desværre skulle vi tidligt i seng pga. badmintonstævne næste dag.

lørdag: Vi skulle op kl. 05 om morgen, så med færgen i over en time, derefter med bus fra Hou til Hammel, og så spille badmintonstævne.

søndag. regner med at chille maaaaaaax, evt. redigere billederne af iben lidt (:

LiNE

- med rapper (L)

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 10:26

Jeg nyder en fri weekend ;)

Fredag - Mødtes med alle dem, jeg mødte på skiferie i uge 4 til ski-reunion-fest i Århus - super fed fest, hvor vi endte nede på Heidis for at komme i ægte tyroler stemning ;)

Lørdag - Tog hjem fra Århus først på eftermiddagen. Var ude at ride, sov så en smule, så film med min søster og slappede af med en god bog :)

Søndag - heelt afslapning. Har ryddet op på mit værelse, vil en smut i sol, og så kommer der kunder til hesten, i aften skal jeg lave vafler sammen med 2 af pigerne på rideskolen ..

Enekærs Ana-Bell

TIL SALG!

6 års dressurhoppe på la4-niveau

0
0
Svar på denne tråd

god weekend.
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 10:40

Fredag: Gik ned i byen i fem timer ca.

Lørdag: Arbejde nogle få timer fra morgenstunden, holde mig og min far fødselsdag

Søndag: Pakke og lidt af hvert, skal nemlig til Rom med klassen i nat.

Mandag: Måtte lige nævne det er min fødselsdag!

SØGER PART PÅ MIN TRAVER, 7100.

skriv hvis du er intereseret

Ejer af den skønne hest Face The Feat.

Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest.

Practice makes perfect

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider