|
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Hmm.. Er ik så glad for reklamer generelt.. Men den bedste er den der med hende der imiterer chefen og så lige pludselig står han der Tror der er for en eller anden fagforening.. Og med skuespilleren Mette Horn - hun er genial  Den reklame for Dior du nævner.. Ja puha.. Den er jeg godt nok ikke særlig glad for.. Magen til irriterende sang skal man da lede længe efter, hvis ikke lige det var for Hollydollysangen 
Det er aldrig hestens fejl - derimod rytterens.
Mvh. Michelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdfghjki |
|
|
En old gammel en som jeg så da jeg var i brobygning. :b Fra 80'erne og fra Levis. Kan ikke finde den nogensteder (,
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fest i din mave |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
26-02-2009 18:15 |
|
Den sidste som numse også siger, jeg elsker den, specielt sangen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Helt klart alle Tuborg light reklamerne :p Synes virkelig de er geniale og så selvfølgelig den klassiske Coca Cola Jule reklame  - SÅ ved man det er jul :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhdhfddfhfdh |
|
|
Cikorie - HAHAHHA vildt nice reklame!
"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertyui |
|
|
Cikorie: Hahaha. Jeg tyænkte hvor klaamt en reklame om noget slik or something. gooood! den fik jordens fedeste drejning altsåe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalal. |
|
|
Cikorie: NEEEEJ, HVOR ER DEN FED!
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kækælkælk |
Sofie ♥F♥ |
26-02-2009 19:28 |
|
sofie FEBRUAR 2009 VINTERFERIE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efedwededwed |
Kirstinen |
26-02-2009 19:36 |
|
De to du siger, de er sygt gode! Især den der for Dior, den er virkeligt lækker! Så elsker jeg også den der reklame med en bil hvor den synger: Ja jeg kan 
KIRSTINEN nu uden JOACHIM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nfhdshkgfhgkjf |
|
|
Kirstinen: Ja, den er så hyggelig den med bilen Det er for en Honda Jazz. Kan ikke finde den på youtube, det irriterer mig vikelig...
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Den bedste er da havenisserne, der gerne vil have viasat 
Enekærs Ana-Bell TIL SALG! 6 års dressurhoppe på la4-niveau
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfghjasdfg |
|
|
ej jeg kan slet ikke se det sjove i viasat reklamerne. men tror nu også det er fordi jeg ikke er til sådan nogle.. "nu skal du høre en masse om vores blablabla# reklamer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hehehe |
|
|
hehe, I skulle høre lidt radio. De har snakket om den honda jazz-reklame en del i dag på p3. Den originale sang er lavet af Blue Pop og er en fransk gruppe. De har lavet "I can", og sangen er så bare blevet lav på dansk som "Jeg kan". I can den er da meget sød.. og meget irriterende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
26-02-2009 21:56 |
|
den bedste er da klaaart: MANDAG HAPPY TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG. mcd reklamen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Cikorie: GENIALT!  Og jeg er med på McD med Happy tirsdag reklamen xD nok mest pga meget dårlig humor i min klasse.
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tralala |
Trine »uden Hannibal« |
26-02-2009 22:16 |
|
Elsker reklamer, ved ikke hvorfor  Men denne er nu den bedste - www.youtube.com/watch
Trine Ager
Out of sight, out of mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rdftgyhjktfgyh |
Kirstinen |
26-02-2009 22:26 |
|
k(sky): nej TAK for det!!!!! perfekt 
KIRSTINEN nu uden JOACHIM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ELSKER Sony Bravia reklamen der kørte engang - den med alle hoppeboldende og José Gonzalez' "Heartbeats".. aaah, love! Ellers synes jeg nu dem der med at få sig en erhevrvsuddannelse er cool nok - "Skal jeg tage frisøruddannelsen for at blive frisør? Til det kan jeg svare klart NEJ. Hår krøller ligesom gavebånd...." 
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tralala |
Trine »uden Hannibal« |
26-02-2009 23:39 |
|
Vil give jer ret i at Sony Bravia reklamen er rigtig fed! Elsker alle de farver 
Trine Ager
Out of sight, out of mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 12345678 |
|
|
N A N O U
Ægte pashmina tørklæder INTRO PRIS - 150,- EXCL FRAGT !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Hehe, GODT i også elskede min reklame!  ELSKER den virkelig, først tror man bare den er dårlig, men så redder "USE CONDMS" det lige!  Synes forresten også nettos reklame med susanne bjerrehuus er god. "Så havde jeg simpelthen bare ædt alle isene. Så siger mit barnebarn: Jeg troede du talte for børnene. Ja, men noglegange tænker jeg altså bare f*ck børnene" - Ej, den er så fed. 
Cikorie I en stormfuld tid bygger nogle læhegn. Andre bygger vindmøller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg elsker virkelig også den nye fra 3, hvor de sender huset af sted som et fly 
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjuhghjklkjh |
|
|
Jeg synes også bare den der Dior der kører for tiden er skøn! Bliver i så godt humør af den  Og så den Toblerone der lige har kørt (eller stadig gør??) på tv3 - mums man får lyst til toblerone af at se den!! 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
03-03-2009 19:38 |
|
jeg elsker bare reklamer : D
jeg lærer også bare reklamer SÅ hurtigt udenad, skal se dem 2 gange så kan jeg replikkerne d: min gamle fodboldtræner troede jeg skriftede til nye reklamer hver gang der kom et program. hahhahaha det er var griner main d:
Line Henriksen - uden Lukas. jeg elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|