Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

JEG ER SÅ SUR
Forfatter: 
Dato:  12-11-2001 19:22
Ja, på min far, han skal på kursus i København, og han tager afsted i morgen, og min mor og jeg må ik´komme med, fordi der ikke er plads på Holmen (der hvor han skal bo), men hvordan //¤#"#"%&#¤")??)??)"!"!#"§§¤#¤%& kan der så være plads til ham, jeg mener vi kan da bo på samme værelse!!! ØV, ØV!!!

Tulle-pigen!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: JEG ER SÅ SUR
Forfatter: 
Dato:  12-11-2001 20:57
Hvorfor er du sur over det?? (Undskyld hvis jeg spørger lidt dumt...)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-11-2001 21:01
Jeg elsker at være uden mine forældre! Faktisk er vi også altid uvenner! Hver dag! -over et eller andet!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-11-2001 13:31
Hejsa....
Jah..jeg kan da heller ikke forstå du er sur over det! Min far rejser næsten hele tiden til USA (er der faktisk nu)! Jeg bliver da ikke sur selvom jeg ikke må komme med (har heller ikke lyst for øjeblikket) men jeg savner ham meget. Han er i en by (starter med P) lige ved siden af New York hvor der sker en masse ting for øjeblikket! så jeg har det egentlig ikke så godt med han er væk lige for tiden. Men jeg skal jo ikke blande mig i om du er sur eller ej :)
Line
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-11-2001 14:08
Grunden til jeg er sur er, at han for lang tid siden, da han fortalte os at han skulle til københavn, sagde han ikke noget om at min mor og jeg ikke måtte komme med, så min mor og jeg planlagde en masse ting, og han hørte på, og da vi var færdige med at fortællle, sagde han: "Jamen i skal ikke med!" Ret fejt syndes jeg og min mor!!! :-( ;-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-11-2001 15:00
Ja, okay.... :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-11-2001 15:26
Jeg eeeelskeeer oz at være alene hjemme(rigtig husere rundt og rode i køleskabet og høre højt musik)!!!
Ik fordi jeg har noget imod mine forældre,men jeg kan bare godt lide at være for mig selv nogle gange(og jeg sider jo aligevel tit inde på værelset alene så det er fedt når de ik er hjemme).
Men jeg kan godt forstå du blev skuffet...:-(
Håber du overlever aligevel:-P
Hilsen Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-11-2001 18:53
surt........
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider