Jeg sværger lidt til Dell, - www.dell.com - også fordi de er rimelig billige, du kan tilpasse en computer til dine behov + vælge fede farver til computeren, f.eks. valgte jeg lyserød til min.
- Havde jeg ventet, kunne man få alle mulige fede mønstre og mange flere farver osv.
Acer bryder jeg mig ikke om, - min mor, kæreste og svigermor har acer og deres har altid problemer.
- Min mors er generelt gået totalt i smadder, kærestens vil f.eks. ikke læse dvd'er og alle mulige andre underlige ting, - han kan nærmest intet ha' på den før den føler sig fyldt, og min svigermors chrasher igen og igen.
HP er heller ikke mig, du betaler for udseendet, men det indvendige er sleeeet ikke pengene værd.
Dell har jeg sjældent problemer med, og har der været lidt probs, har det ikke været værre end at selv blondinen her har kunne fikse det, evt. med lidt guide fra en supporter.
- Hvor jeg stadig kan grine meget af da jeg skulle ha' support til min stationære for 2-3 år siden, og brokkede mig over de måtte lave noget blondinesupport!
Og havde mig en lille flirt med en Dell-supporter, som endte med at tilbyde og komme og lave den for mig, hvis jeg ikke selv kunne *GGGG*