Hello ducks!!
Tja, længe siden jeg har oprettet et sådan indlæg, so here we go med lidt opdatering:
D. 2 december blev min kære hun Max aflivet pga. slidgigt. Det tog virkelig hårdt på mig - og pga. nye klasser havde jeg ikke rigtig nogle at snakke om det med - og det sidder stadig i mig, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været glad 
Kan godt være det lyder lidt overdrevet, men han var virkelig min bedste ven.

RIP
my best friend
Vi er så begyndt at kigge efter ny hund, da vi ikke kan undvære de kære dyr - og faktisk skal vi imorgen køre 4,5 time i bil for at se på hund på Lolland!! Lille Naughty Blue (og JA den bliver omdøbt!!) Kryds fingre for mig 
Der kommer self. billeder hvis vi køber ham!
Han er en gronendael og vores gamle hund var en tervueren, så vi bliver da i racen. (Begge er belgiske hyrdehunde!)
CAMILLA/PONY/DURACELL-DYRET:
Ja, men hende går det rigtig godt - pt. springer vi MB baner til træning, men da jeg ikke må starte pony længere er det jo det eneste vi kan. Hun har udviklet sig utrolig meget på det 1½ år jeg har haft hende. Før var hun bange for at springe 40 cm (pga. dårlige oplevelser) og nu springer hun nemt 110 og 120!
Vi rider så fjordheste DM her til juni - så lad os håbe hun er ligeså suveræn som sædvanlig!! 

Desværre ingen springbilleder udover gamle billeder.
Men har i nogle goder idéer til evt. navn til hunde - personligt stemmer jeg for batman eller junior
haha
Men ja - kryds fingre for os!!