|
|
|
|
| jhtgfdsa |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
13-02-2009 20:47 |
|
sig CHOKOLADEIIIIIS (: så bli'r du glaaad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 6 tegn .. |
|
|
.. Her er min  www.youtube.com/watch?v=_loK0SYqnKU Men kunne fandme ikke finde den rigtige udgave!! <3
- Louise R " Hvis folk er glade, er det deres egen skyld. - For der er sku nok at være ked af! " *Didrik min Trolde'bolle?!* Jeg elsker dig <3
Søborggård uge 32!! Dig??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
13-02-2009 23:10 |
|
har ikke nogen. men ligenu høre jeg bon jovi - its my life og anna david - når en engel siger farvel konstantus 8D
- sagde emma uden tino af rosenholmen :').
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil du høre en hemmelighed? |
|
|
Birk Storm er guden for mig ligenu. og så "Når en engel sir' farvel" fra serien Mille. Eller er det det sædvanlige som jeg altid hører..
hedviglaerke tajne wiadomości w języku polskim
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| jmnythbgref |
Laura SJ |
14-02-2009 10:57 |
|
uhuh. elsker også den der no stress kamilla 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lige pt er det nok McClemens med 80'er fly - så nice  ellers michael jackson - you rock my world 
Anna elkjer - pt. uden hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbfgnhjfjf |
|
|
årh det ved jeg godt nok ikke! alle de sange der giver mig en speciel følelse eller bringer minder frem 
Lulu Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Min absolutte yndlingskunstner pt. er Kanye West <3 Og derfor må mit yndlings nummer være Heartless efterfulgt af Love Lockdown som også er sunget af Kanye West  Jeg kan desværre ikke lægge links ind da mit youtube ik fungere korrekt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjgjmkjkjhlkhjlh |
|
|
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalallalalallala |
|
|
Hilsen Nanna :)
Watch out! jeg æder dig til aftensmad!  \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Ane ♥Umberto♥ |
14-02-2009 23:06 |
|
Showtek - Puf Green Dutch Stuff 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Lige for tiden er jeg helt vild med Lady Gaga - Poker Face
- Sagde - Nanna -
----> Nu med to små 'grise' Og hunden Emil ! <3 <--- kold college - jordbrug - dyrepasser "Jeg, ved det menneskeligt at fejle".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mjyhtbgrvf |
Laura SJ |
16-02-2009 17:38 |
|
Kan se at heartless er meget populær  men må give line ret, britney's nye circus er altså også vildt god ;p womanizer var min ynglindsang for hundrede år siden, det var før den var ude officelt, jeg havde nemlig opsnuset en "snyde" video med den ;P og har lige hørt den der nummi nummi, haha, virkelig god ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|