Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Gynækolog!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 14:23

Hej Aender.

Jeg sidder allerede og koldsveder! Jeg har dette "problem" med at jeg syndes egentlig at det er paa tide at jeg gaar til gynaekolog da jeg nu har vaeret seksuelt aktiv i et par aar med flere forskellige partnere.
MEN men men... Jeg er egentlig @!#$'e nervoes.
Jeg ved godt det lyder taabeligt, er man gammel nok til at have s'ex er man ogsaa gammel nok til at "tage konsekvenserne".
Men jeg syndes simpelthen bare at mit "omraade" er for intimt til at jeg vil stikke det op i hovedet paa en anden person som jeg ikke kender.

Naa men. Jeg ville egentlig spoerge om der er nogen der kender nogle gode KVINDELIGE gynaekologer i naerheden af odense?
Er der nogen ting jeg skal tage i betragtning?

alt information oenskes da jeg er noed til at forberede mig mentalt i flere uger inden...

Fortael gerne om jeres foerste gang hos gynaekologen..

>>AnnaChristine.<<
one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 14:31

Nu har jeg selv oplevelsen tilgode endnu, men jeg har ladet mig fortælle at kvindlige gynækologer skulle være mere hårdhændede end de mandlige..

Mvh. Rikke

med Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

0
0
Svar på denne tråd

jyhfkdjkuyjkyfr
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 14:32

Søg på google :)

Du behøver heller ikke nødvendigvis at tage til en gynækolog, lægen kan altså også foretage den undersøgelse.

Og det gør ikke ondt, hvis du slapper af og hun tager det stille og roligt med værktøjet ;)

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Gynækolog!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 14:35

Altså, har ikke været til gynækolog, men er blevet checket af min egen læge, i forbindelse med at jeg skulle ha' p-piller igen.

- Han spurgte om jeg havde fået et check "down-there" og da jeg sagde nej var det ellers bare med at smække stængerne op, jeg nåede slet ikke at blive nervøs men nåede at tænke at hvis jeg nu styrtede ud af døren... ;-D

Men det var slet ikke så slemt, - det er da vildt underligt, men det er jo nødvendigt i ny og næ.

Jeg blev endda checket for celleforandringer, ved ikke helt hvorfor min læge valgte at gøre det - jeg var kun 20 på daværende tidspunkt, normalt checker man det først ved piger der er 23 år.

- Men det var godt han gjorde det, for der var forandringer :-(

Så 6mdr senere skulle jeg så checkes igen, - lige da jeg var flyttet og havde fået ny læge, så første gang jeg er hos lægen var det bare hej og op med stængerne 8-)

- Seriøst underligt.

Men altså, det er jo nødvendigt - det er rart at vide at alt er som det skal være, og f.eks. få checket for celleforandringer, hvilket jeg så fremover skal en gang årligt.

Det er slet ikke så slemt, - det tager vitterligt ikke mange minutter og det er ikke ligefrem smertefuldt eller noget, - det er da ikke ligefrem behageligt, men man skal bare lige huske på klassikeren; Lægen gør det ofte, lægen er proff. og lægen nyder det ikke.

Mvh. Rollo

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 15:00

Jeg var godt nok også nervøs for gynækolog første gang jeg skulle det. Blev kaldt ind efter jeg havde haft blodprop - så de ville tjekke op på tingene i underlivet - hvorfor aner jeg dog ikke, og var derfor også MEGET imod at jeg skulle have den undersøgelse.

Men altså, ind på sygehuset kom jeg og ind til lægen - en mand (gudskelov :-D Har altså ment at SKULLE jeg til gynækolog skulle det være en mandlig læge :-P)

Det var slet ikke spor slemt. Han spurgte ind til mit "s'xliv" bare standardspørgsmål og så var det igang med undersøgelsen.

Det tog næsten ingen tid :-) Det føles godt nok en smule underligt, men jeg vil ikke på den måde kalde det en "ubehagelig" oplevelse.

Jeg fik en undersøgelse mere et halvt års tid efter og allerede anden gang er det slet ikke så slemt og nervøsiteten er også noget helt andet, da man nu ved hvordan det skal foregå :-)

Men der er slet ikke rigtig nogen grund til at være nervøs. Kan fint følge folk i at det er ubehageligt at en (måske) fremmede læge skal undersøge en i underlivet - men det er slet'slet ikke så slemt igen :-)

Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 15:23

Jeg skulle efter at have haft nyrebækken betændelse, lige hvorfor fandt jeg aldrig ud af.

Jeg syntes slet ikke det var slemt, syntes det var hurtigt overstået :)

Hilsen
Annecathrine

Opel Vectra 1.6 årgang 94 sælges
Skriv for info og billeder

0
0
Svar på denne tråd

12678444
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 15:28

Har også hørt at mænd er blidere end kvinder, fordi de e mere påpasselige, og kvinderne egentlig bare.. gør det.. hihi

Jeg hader det. men min læge var rigtig sød til at berolige mig og sådan.. så det var lige til at overkomme.

N A N O U

med Calico den plettede.

0
0
Svar på denne tråd

fhdhfdhdff
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 17:52

Jeg synes nu ikke, at det er spor slemt. Bare slap af i underlivet, og det er ovre før du ved af det. Det der gør mest ondt, er når du smider bukserne...

Desuden vil jeg opfordre alle til et regelmæssigt check-up på eventuelle sygdomme, infektioner og andre ting der kunne forekomme i de nedre dele. Det er bedre at være på forkant med det, hvis uheldet nu er ude.

"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider