Altså, har ikke været til gynækolog, men er blevet checket af min egen læge, i forbindelse med at jeg skulle ha' p-piller igen.
- Han spurgte om jeg havde fået et check "down-there" og da jeg sagde nej var det ellers bare med at smække stængerne op, jeg nåede slet ikke at blive nervøs men nåede at tænke at hvis jeg nu styrtede ud af døren... 
Men det var slet ikke så slemt, - det er da vildt underligt, men det er jo nødvendigt i ny og næ.
Jeg blev endda checket for celleforandringer, ved ikke helt hvorfor min læge valgte at gøre det - jeg var kun 20 på daværende tidspunkt, normalt checker man det først ved piger der er 23 år.
- Men det var godt han gjorde det, for der var forandringer 
Så 6mdr senere skulle jeg så checkes igen, - lige da jeg var flyttet og havde fået ny læge, så første gang jeg er hos lægen var det bare hej og op med stængerne 
- Seriøst underligt.
Men altså, det er jo nødvendigt - det er rart at vide at alt er som det skal være, og f.eks. få checket for celleforandringer, hvilket jeg så fremover skal en gang årligt.
Det er slet ikke så slemt, - det tager vitterligt ikke mange minutter og det er ikke ligefrem smertefuldt eller noget, - det er da ikke ligefrem behageligt, men man skal bare lige huske på klassikeren; Lægen gør det ofte, lægen er proff. og lægen nyder det ikke.