Hej Ændre
Ja det er jo sådan at jeg har mit dejlige ponydyr PH's Inko som bliver 3 her til foråret.
Jeg er rigtig stolt af ham, for kan virkelig alt med ham!
Og så her den anden dag havde jeg ham så ude for 3. gang, efter en lang pause, pga. min knæskade, hvor at jeg for første gang løssprang ham. Dog var det kun sådan nogle miniput spring på 50 cm, men han sprang meget højt over, og sprang hver gang (:
Der ud over, er det jo i år han skal tilrides, og det er vi jo allerede begyndt at lege lidt med. Hvilket vil sige at han har haft sadel på et par gange osv.
Men så her den samme dag som jeg løssprang ham syntes jeg det ville være sjovt at gå et skridt videre, hvilket jeg så gjorde (det skal siges at jeg træner alene med ham, altså der er ikke andre til stede en mig og ham, og derfor er der ikke nogle til at holde ham)
Men jeg har jo så lært ham at, jeg kan stille ham over alt, uden han er bundet og så rykker han sig ikke ud af flækken før jeg siger til. Men men, som sagt ville jeg lige gå det videre, og det gjorde jeg så ved at stille ham af midt i det hele på banen, uden at jeg have et trækketov i ham eller noget, og derefter sprang jeg så op på ham, hvor jeg så lå over rykken og snakkede med ham i et halvt minut. Min dejlige pony dreng rykkede ikke på ørene eller gik frem eller noget, han stod bare helt stille og kiggede.
Uhh er bare så stolt over alt der jeg kan med ham, og det hele har jeg lært ham selv, da jeg har haft ham siden han blev født
(Han er 3 år nu)
Men ja det var så lige det, der kommer lige et billede af ham så i ved hvem han er:
(Han er blevet klippet så han ligner en rigtig fjordhest nu)

Nye billeder kommer når jeg for lokket min mor ud og tage billeder 
Smid gerne lige en kommetar