|
|
| Bytur med jhn-tøserne |
|
|
I fredags var Rhea, Flava, Stina og jeg i byen sammen - med kamera!  Opvarmning og dulle-hygge hos Rhea og ellers gik den vilde tur rundt i Århus på Social Club, Sam's og MC'en.  Dulle-hygge med Pink Pussy drinks.   Godkendelse af Rheas outfit.    Big time drinksmaker!  Bling bling.    Kyys mig! Kyys mig nu Rhea!   Love at first sight.    Hvad laver den hånd dér Numse?! Uartigt, det var det 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalallala. |
|
|
NØØØØØØØØØØØJ HVOR SER DET DOG HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGELIGT UD. Hvor er I flotte alle fire : D
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor ser det nice ud (; - plejer du at være så mørkhåret Stina? (:
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Haha Numse, jeg er konsekvent grim på de billeder, du har lagt ind Men ligemeget - Det var virkelig hyggeligt piger  Sofie: Nej, det er nyt, at jeg er blevet så mørkhåret Hehe.
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg syntes nok (; Det er rigtig pænt til dig (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Sofie: Tusind tak  Jeg er kun lige ved at vænne mig til det, det er jo meget anderledes Så det er super dejligt at få at vide, at andre kan lide det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hvor er i flotte alle sammen (: Nu får jeg jo også helt lyst til at gå i byen, med pigerne. Men det blive desværre ikke før jeg flytter (eller bliver rask for den sags skyld) d: Stina: Jeg synes faktisk at det ser meget naturligt ud til dig ..
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ja det tager lidt tid at vænne sig til så mørk en farve, men det ser altså super godt ud! (; Forresten - er der nogen af jer der kender hianden i forvejen, eller har i 'mødt' hinanden igennem jhn eller hvordan?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdsfagkafgkrgr |
|
|
Stina: Sludder du ser fab ud  Støjer: Flava og Rhea kendte hinanden fra før (red samme sted). Flava og jeg mødtes til reggae, da vi begge er til den slags  Senere fandt vi ud af at Rhea og Flavas gamle underviser er min nuværende underviser Det kører i ring. Flava, Rhea og jeg har været i byen én gang før. Stina havde ingen af os mødt før, så det var noget nær netdating  Og så viste det sig, at Stinas gamle ridelærer (var det ikke sådan?), hende kender jeg også 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhfhdfdh |
|
|
Det var super nice, det kunne jeg sagtens gøre igen  Tusind tak for en wunderbar aften alle i glade tøser!!!
"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgrtyrtytr |
|
|
Hihi hvor ser det hyggeligt ud 
Meen numse har du ikke stjålet Stina's kjole ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NUMSEFISK |
| Forfatter:  |
gizmo1 (Susie) |
| Dato:  |
10-02-2009 19:38 |
|
Hvad sultan! Er det en second female kjole? Den model der hedder dawn dress? Lucky you! :p Flava: har altid ment at du har en helt særlig udstråling, nøj hvor vil jeg godt møde dig irl!
qlimax fall 2009
I'm going!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Arh på den måde - indviklet :b Men det er jo bare fedt! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
10-02-2009 19:50 |
|
aarj hvor ser det hyggeligt ud :b
- sagde emma med tino af rosenholmen :').
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
LHM (camilla) |
10-02-2009 19:56 |
|
Er numses hår ikke også blevet ikke-rødt?
Ellers ser det da vildt hyggeligt ud 
» Mvh. Lone - med duracell Camilla
Don't cry because it's over - smile because it happened
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er sjovt |
|
|
... som man kender hinanden på kryds og på tværs. Det kan være jeg må snige mig med næste gang i skal i byen? Rhea vi "kender" (ja jeg ved ikke rigtig hvor meget man kan sige vi kender hinanden ... hehe) hinanden fra Helbo. Og dig Mette - vi har været på Ridelejr på Østerlund sammen da vi var ret små, kan det ikke passe? Er ret sikker på jeg har et billede liggende hvor du sidder inde i den dér tippie man sov i, selvom det godt nok er lang tid siden! Det ser ud til i har givet den gas i smilets by!  Mvh Cille&Chimano
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjgjgjg |
|
|
LHM - Det er det nemlig, og det ser super godt ud til hende, rrrrh! Giszmo1 - Ihh hvor sødt sagt 
"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdfhdhfd |
|
|
Cille - Ej, hvor sjovt. Så har jeg garanteret også et billede af dig, det vil jeg æde min gamle hat på Hvem var du der med dengang?
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Cille: Helbo? Ved Pia Helbo ved Århus? Der har jeg haft stået engang. Kan ikke huske om jeg havde min egen pony der, men kan huske at jeg passede en af hendes heste der hed Stella?
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhjklkjbn |
|
|
Der er bare ikke noget bedre end en god, stiv bytur med tøserne 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhejwgrgrehethq |
|
|
Team Toss: Jo det har jeg nemlig  Vi lånte lidt på kryds og på tværs af hinanden. Gizmo: Det husker jeg ikke  LHM: Jeg blev træt af at farve det to gange om måneden, det gjorde mit hår også, det var så slidt. Back to basis...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
10-02-2009 21:22 |
|
hvor ser det hyggeligt ud 
FrederikkeSadolin.. med dressurponyen Santos <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FlavaBC |
|
|
Jamen jeg var der med en der hedder Marie. Kan ikke huske om vi overhovedet snakkede sammen på lejren er bare senere begyndt at tænke over om det egentlig ikke var dig Jeg red på en pony der hed Rollo det meste af tiden han blev halt også red jeg på en anden jeg ikke kan huske navnet på) Det var den uge hvor der var det forfærdelige lyn og tordenvejr så alle heste måtte ind fra fold. Det var vidst en værre ridelejr sådan som jeg husker den. Gitte: Ja "den" Helbo. Jeg passede Natacha's araber Bella der stod nede i skurvognen. Det var dengang Rhea havde Margó og Maria havde Emil, og en ung kvind/pige der hed Mathilde havde Shalu.. Det er lige de eneste jeg kan huske. Nå nej der var også den lille hvide springpony Speedy hed den vidst, og merethes Bonza (et eller anden i den stil, ham red jeg også en enkelt gang) Også var der hende hvis pony nærmest angreb en når man hentede den på fold - en brun 2'er vil jeg gætte på... Sikke minderne kommer frem nu  Cille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Cille: Maria med Emil - hende der boede lige ved siden af? Hende gik jeg meget sammen med og med en der hed Annie - mener også der var en anden. Min mor havde også sine heste der.. Kan huske at jeg har et billede derfra hvor der var noget fastalavn og jeg red på min mors hest, Whiskey, og vi var klædt ud som hippier.  Og så havde min mor hest der hed Wendy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
MarieW: Jamen uheldigvis husker jeg ALTID et kamera så dvs. jeg har så mange billeder af mig fra byen  Jeg ved heller ikke lige hvad Numse laver på det sidste billede, men helt ærlig jeg er da uimodståelig  Cille: Guuuuud er du herinde? Jamen Merethe havde jo Bonsai, Jeg havde Amiro og Margó (Som du red), Natacha havde Bella, Mia havde Romeo (Som Annie også passede), Maria havde Emil og Line havde Spidi. Det var sådan set hele banden der blev nævnt der  Hvordan går det? Guddelicious: Ej har du også stået på Helbo? Fortæl fortæl!
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trhyrusjuryjuyrts |
|
|
Rhea: Du nyder det, bare se dit ansigtsudtryk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn' |
|
|
Rhea - Øhm stået og stået.. min mor stod der, og jeg var der bare altid haha . Men jeg passede en af Pia's heste der hed Stella, sådan en rød en?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Margó... |
|
|
Rhea - jeg kigger mest med på sidelinjen her inde øh bøh.. red jeg på margo? I så fald må jeg indrømme jeg ikke kan huske det, kan huske ham og dig, men ikke at jeg red andre end Bella også Bonsai en enkelt gang (kan huske hvor forelsket jeg var i Bonsai!!) Nå ja Romeo hed den der pony der nærmest gik til angreb! Blev Natacha egentlig ikke smidt ud efterfølgende eller er det bare rygter? Hvor står du med Alfredo nu, vel stadig i Århus område? Cille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forresten... |
|
|
Forresten Rhea, hvor kender du Mia Emilie fra? Så lige på facebook hun havde billeder fra bytur med dig, og undrede mig  Hende har jeg stået med ude på Åstrup jo...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Endnu engang - Tak for en dejlig tur, piger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal.. |
|
|
Ihh det ser hyggeligt ud Hvorn laver i den pinke drik, den ser bar lækker ud Hahahaha
-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse. NannaHildgaardLarsen *Team Midgaard*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|