Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Historie - "Midnight" (fortsæt!)
Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 16:53
”Rolig, rolig… Slap nu af,” hviskede Diana og nærmede sig langsomt den kulsorte araberpony, Midnight. Da hun rakte armen frem for at klappe hende på halsen, fór ponyen sammen og trak sig op i et hjørne af boksen. Hun hvinede og lagde ørerne tilbage. Diana blev stående. Hun tog en godbid fra sin striglekasse og prøvede at lokke Midnight med den, mens hun hele tiden snakkede blidt til den, med en rolig stemme. Men Midnight blev stående henne i hjørnet og så forskræmt ud. Så vendte Diana sig til sidst om.
”Det virker ikke,” sagde hun med skuffet stemme og rideskoleejeren, Tine, så også en smule skuffet ud.
”Der skal arbejdes med hende, Diana,” sagde hun og fremtvang et lille smil. ”Det virker ret håbløst lige nu, men det ville være dejligt hvis du gad fortsætte i morgen. Hun er en flot pony, og hun kunne garanteret blive en god ridepony for de øvede ryttere.”
Diana nikkede. Hun lagde et par gulerødder og hestebolcher i Midnight’s krybbe og gik ud af boksen. Så traskede hun hjemad.

Om natten, da hun skulle sove, tænkte hun på Midnight. Hvorfor var hun så bange? Hvem havde ejet hende før? Rideskolen havde købt hende på et hestemarked, og de vidste ikke noget om hendes fortid.

Hvad skulle hun nu gøre for at vinde hendes tillid…?…

Fortsæt!

- ♥ Mulle & Coco ♥ -
;-D ... & Godt Nytår! ;-D
Præsentation Hjemmeside Mail
Rideudstyr sælges - se her
0
0
Svar på denne tråd

Re: Historie - "Midnight" (fortsæt!)
Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:03
"Næste dag skyndte hun sig op, og nedenunder, hvor hun hurtigt fik klemt noget toastbrød ned....
"Har du travlt" spurgte hendes mor...
"Ja... Jeg smutter... Jeg har mobilen med... Vi ses senere..."!

Da Diana ankom skyndte hun sig ned til Midnigts boks... Midnight havde stået og halsovet men så snart Diana kom, styrtede hun ned i den anden ende af boksen...
Diana tog en skammel med ind i boksen og satte sig ned på den i det ene hjørne.... Hun strakte håneden frem, med nogle gulerødsskiver på...
Midnight kiggede mistroisk på hende, men efter 10 minutters tid, gik hun meget langsomt over til Diana og snupepde hurtigt gulerødsskiverne fra hendes hånd, men da Diana løftede hånden for at nusse hende, fór hun tilbage i boksen, mens hun gumlede videre...
"Der er kun en ting at gøre..." tænkte Diana "Jeg må vide mere om hendes fortid!"

Så må I andre fortsætte :-D

~Julie
Pigen der ikke har flere tårer...
Tasia er væk... Mit LIV er væk...
:{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:03
Gør det nu!

Diana var helt sikker på, at Midnight nok skulle blive god, men hun var alligevel skuffet over at den var SÅ sky...
Hun tænkte ved sig selv, at hun nok skulle få den på ret køl igen, selvom det ville kræve både tid og mod!

De næste dage trænede Diana med Midnight hver dag. Det gik langsomt fremad, men den havde kun tillid til hende. Hun begyndte også at gå lange ture med heste, og til sidst fulgte den efter hende som en hund.

Men en dag kom Tina hen til hende og sagde: "Jeg er ked af det, Diana, men vi..."

FORTSÆT ;D

Vibeke~Inkatino

Overdriv aldrig dine fejl. Det sørger dine venner for.
- Robert C. Edwards
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:04
Nå, Julie kom først...:-D!

Vibeke~Inkatino

- Robert C. Edwards
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:04
Ja, men det kan jo godt passe ind :)

- ♥ Mulle & Coco ♥ -
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:05
Vibeke: Dit kan stadig bruges.. Som fortsættelse til min.... Det passer fint nok ind :-D

~Julie
Pigen der ikke har flere tårer...
Tasia er væk... Mit LIV er væk...
:{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:06
Fint nok!

Vibeke~Inkatino

- Robert C. Edwards
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:13
...Bliver nød til at sælge Midnight."
"Hvorfor det?"Spurtg Diana forfærdtet
"Rideskolens økonomi er begyndt at halte, så vi har slet ikke penge nok til at fodre på en hest vi ikke kan bruge til eleverne. Men hør her, istedet for Midnight kommer der en ny sød fjorheste-vallak ved navn Djankano som du godt må passe! Hvad siger du til det?"
Men Diana hørte ikke noget hun sad og græd i boksen hos Midnight...

Fortsæt så!
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)
- 2.plads vindern i JHN ponygalop-løbet

En araber skal hedde El Hasan!

Ha' 1
Godt
Nytår
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:18
Hvad skulle hun dog gøre?

Hun indså at der kun var ét at gøre! At stikke af! Så midt om natten sneg hun sig ud på rideskolen, sadlede Midnight op og red afsted. Hvorhen vidste hun ikke...

Vibeke~Inkatino

- Robert C. Edwards
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:41
Vibeke: Hvis hun slet ikke kan komme i nærheden af den, er det måske ikke så nemt at få den sadlet? *GGG*

- ♥ Mulle & Coco ♥ -
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:46
Nå nej...men det kunne hun jo godt i min!

Vibeke~Inkatino

- Robert C. Edwards
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:50
blander mig lige ;D

... Men Diana ville bare væk, væk fra det hele. Hun og Midnight red det meste af natten, Midnight var begyndt at blive træt - og det var Diana også -. Så da de kom til et lille hus et sted inde i en eller anden skov, som de havde redet i i timer, besluttede Diana sig for at holde et hvil, huset så forladt ud og det var det os. "Kom Midnight, vi går om bag huset. Måske er der et skur eller en stald" hviskede Diana da hun hoppede ned fra Mignight, de havde heldet med sig for omme bag huset lå en lille stald - men den var indhægnet, måske var det en fold. Men der hang en lås ved lågen, "så er der kun en ting at gøre Midnight!" sukkede Diana "jeg håber du kan springe over hegnet ellers er vi på den!, det ved du godt Midnight". Diana satte sig op igen og drejede Midnight hen imod hegnet og Midnight tøvede ikke et sek. men sprang over hegnet, uden så meget at kunne snitte det! Diana smilte og tænkte Midnight sikkert havde været en springhest engang - før hun var blevet mishandlet - eller Diana gættede kun på Midnight var blevet mishandlet før hun kom til det market, sikkert blevet pisket i nærheden af hendes hoved, for hun var meget sky når hun skulle havde hovedtøj på...

FORSÆT! ;D

knuz og kram Ganu - med den crazy dog!:P
8-)har du en pony eller hest - og søger du en passer til den? så læs vidre i min præs!:D
Du kan sige jeg er en heste/dyre freak hvis du vil, jeg er sQ pisse LIGEGLAD!
citat : Ganu

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:51
Vibeke~Inkatino ~ det samme i min her over ;D *hæ hæ*

knuz og kram Ganu - med den crazy dog!:P
8-)har du en pony eller hest - og søger du en passer til den? så læs vidre i min præs!:D
Du kan sige jeg er en heste/dyre freak hvis du vil, jeg er sQ pisse LIGEGLAD!
citat : Ganu

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-12-2002 17:53
Hmmm.. Nå, okay..

- ♥ Mulle & Coco ♥ -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider