|
|
| At brande et marsvin af..... |
|
|
Jeg er dybt rystet, hvem kan dog finde på sådan noget?? HVEM syntes det er sjovt? Utrolig skræmmende, at se de videoklip, hvor brændstod bliver hældt udover det lille gispende dyr, men de så sætter ild til det, mens det løber rundt som en ildkugle og bagefter bliver den slået ihjel med slag fra golfkølle. Puha jeg fik helt kvalme af det.  Hvor er respekten henne ???
JEG SKABER BLIKFANG....
* I can stand up to everything, except the temptation *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Det er så forfærdeligt, men at de vælger at sende det i den bedste sendetid synes jeg så også er dybt foruroligende.
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©©
Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
LINSE ER TIL SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjdjesjeejf |
|
|
Jeg hader sådanne folk! Jeg hader dem. Vil ikke engang se klippet.
Har engang set et klip på Youtube, hvorledes et dyr blev mishandlet virkelig groft. Og jeg var ved at tude! - Selvom jeg aldrig kunne tænke mig et marsvin, synes jeg satme det er synd!
Et eller andet sted tror jeg og håber de menensker, der gør sådan er følsomsløse..
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Nej nej nej... Jeg gik engang på en byggelegeplads hvor der i sommer perioden tit blev stjålet kaniner dernede fra. Det er for det første forfærdeligt, at folk stjæler børns kæledyr, som de holder utrolig meget af, men tror I så ikke lige at jeg inde på tekst TV læser, at nogle af de kaniner, der blev stjålet var blevet hældt tændvæske ud over, spillet fodbold med og en masse andre ting, som jeg simpelthen undlod at læse. Vi havde længe gået og fundet på historier dernede om, at det nok var en mand, der skulle bruge kaninerne til slangemad, eller ikke selv havde råd til en, etc. (Vi var ikke så gamle) Men at stjæle dem og lave sådan noget psykopat værk for FORNØJELSENS skyld! Nej, hvor jeg væmmes...
C e c i l i e med part på Sylle ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er sygt |
|
|
Jeg skal slet ikke se det klip, bare tanken kan få mig til at tude! - Min svigermor så klippet, og hun styrtede ud på wc og knækkede sig. Det er simpelthen for sygt, og det er skræmmende at nogen mennesker kan finde på at gøre sådan noget! - Jeg skulle dælme ikke være kærester med en som havde trang til sådan nogle syge ting!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
03-02-2009 13:32 |
|
Hørte kun om det igår, men ikke delaljer du skrev! Hold kæft, jeg kunne fandme dræbe dem hvis det ikke var ulovligt at dræbe psykopater man! Min fætter bor i samme by som dem, har de fundet dem? For det er garanteret nogle af hans venner og hvis han ved hvem de er og de ikke er fundet har jeg fandme lyst til at melde dem! Syntes det er så grotesk nogle kan finde på det, jeg har ikke set videoklippet og vil heller ikke :s Har selv 3 marsvin, og nejj jeg syntes altså det er psykopatisk at nogle kan få sig selv til det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjkjljlkj |
Sofie ♥F♥ |
03-02-2009 16:14 |
|
Det er.. sygt. Der er VIRKELIG noget galt med en, hvis man gør sådan noget! Seriøst. Det kan ikke være normale mennesker, der finder på noget så langt ude, sindsygt, groteskt. Man må være syg i hovedet - intet mindre. Jeg er SÅ chokeret. Føj man! 
sofie FEBRUAR 2009 VINTERFERIE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum.. |
MarleneJ |
03-02-2009 18:35 |
|
Forstår virkelig ikke mennesker der kan finde på sådan noget .. Det er helt sygt. Skal bare slet ikke se det klip, der er ikke noget værre end dyremishandling!  Men jeg troede ikke at de viste der, hvor marsvinet rendte rundt med ild i? s: det burde man da ikke vise på offentligt tv.
Marlene Jensen - I will allways love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vil du høre en hemmelighed? |
|
|
Okay, er big time gået glip af noget her.
hedviglaerke Alle har fotografisk hukommelse - det bare ikke alle der har film i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Føler også jeg er gået glip af noget. 
Men det lyder som om de er nogle idioter, dem som kunne finde på at brænde et marsvin af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift.' |
line (rhapsody) |
03-02-2009 21:59 |
|
så trist at folk kan finde på det. det er forfærdeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fest i din mave |
Louise (Muzze) |
03-02-2009 22:10 |
|
Jeg væmmes bare, og har ikke engang set filmen, men sidder bare over at have læst om det, med bræk i halsen og ondt i maven. Har virkelig ingen medlidenhed med psykopater som dem, det burde man, for sådanne personer burde leve på den lukkede eller have samme omgang. Det er så synd at mennesker ikke har hverken hjerne eller hjerte nok til at lade være.. fy for helved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
03-02-2009 22:20 |
|
tænkte ogs først bare aiiigh?? men så lige det link milh henviser til.. jesus christ. ew. virkelig.. puhh får det helt dårligt af at se det der. ej lille dyr...
- fionabona livet er så uforudsigeligt og kort, men man kan altid regne med en harehjort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$ dem |
smukke mig ♥ohiyo♥ |
04-02-2009 19:16 |
|
altså hallo. Hvordan kan man overhodet tænke på sådan noget (hvis de overhodet har en hjerne) Hver gang jeg høre om sådan noget med vold og en masse grimme ting med dyr kan jeg ike lade hver med at græde. Bare jeg ser et billed græder jeg godt nok er jeg en drengepige men det der kan jeg ikke tage. Sidder faktisk og tuder nu.  Men bare vi kan gøre noget for sådan nogle ting det vil hjælpe helt vildt meget. Har også set en reklame for noget der hedder wspa der hjælper mishandlede dyr. HVor at man i et land satte en ganske almindelig bjørn i kamp med spiceltrænede hunde der bider hårdt skal jeg hilse og sige og danse bjørne over i Tyrkiet og Grækenland. Nu er tyrkiet ikke drømmelandet for mig mere  Jeg vil hente min brors bøsse og skyder de folk.
Sagde Maria
Tro på det du vil, det gør jeg
Miss you Ohiyo:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
04-02-2009 19:30 |
|
Jeg synes det er forfærdeligt, og at de bare står og griner af det - argghhhh... Får det fysisk dårligt af at se det, det er simpelthen bare grov dyremishandling og de idioter der har gjort det fortjener at dø en langsom, smertefuld død.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er noget af det klammeste! |
Andrina ♥Bolette♥ |
06-02-2009 19:39 |
|
Sygt at der kan ske så meget sygt i en så lille by. Realen blev også brændt ned i Aalestrup, og det er bare inden for dette år. Men det sygeste af alt er dog, at man kan finde på at gøre et levende væsen så ondt!
- Sagde Andrina Er du stærk? -Stå ved hvem du er...
♥ ღ Roldsmindes Bolette og Lise ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
føj. Hvor er det altså klamt at gøre sådan mod et stakkels dyr.. Syge mennesker.
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baronessen |
Clamzelamze »Baronessen« |
09-02-2009 13:34 |
|
Ej det er forfærdeligt.  Jeg kan ikke stå for dem der gør det! Jeg har set flere videoer på hestegallri. Prøv og se denne. hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=72766 Ved godt det ikke er i danmark men de skal altså ikke! Det bruger det til underholdning, Hestekampe?
Clara .. Med hendes lille stykke himmel; ©©Baronessen©© ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad sker der..? |
Maiken 29 |
10-02-2009 14:30 |
|
jeg har ellers ikke før svaret eller kommentret på indlæg ovs. men det her er må jeg bare nødt til at give min holdning om.
syntes bare det er helt utroligt hvad der for mennesker til at gøre sådan noget, og hvis de ikke har fundet dem der gjorde det så synes jeg virkelig de skulle til at komme i gang, men det værste ved det her er næsten( kun næsten) at de sikkert ikke for en særlig lang straf for det, de for nok højest ½ år!ö
argh..! kan virkelig blive så sur over sådan noget for sådan nogle folk skulle bare spærres inde i et rottehul med fugt løbende ned af vægende, og så skulle nøglen smides væk!
har også godt set de der billeder af de der organisationer som hjælper dyr, der er virkelig også nogle skrækkelige billde !
men hvad tror i kan for folk til at gøre sådan nogel klamme, kyniske ting ....?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvad sker der..? |
Maiken 29 |
10-02-2009 14:41 |
|
nej, det tror jeg sq heller ikke! men seriøst der må jo være et eller andet rivende galt oven i deres lille hoveder, og så de bare griner,!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det svin |
|
|
Jeg går i skole i aalestrup og ved godt hvem svinet er kende ham IKKE, og er virkelig ked af at nogl.e kan finde på sån noget. Og bare fordi der er nogle stykker i aalestrup der ikke ved hvordan man skal opføre sig bliver vi andre stemplet... Nu arbejder jeg ved bageren i aalestrup og en af dem kommer ind og aldrig har jeg følt sån en trang til at råbe af sån et svin og smide ham ud...
ღ Mvh Sandie. ღ Med Miss.Dixie & My Sally R.I.P Pippi d. 1/12-08 Kørt ned:'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|