Hej Alle sammen.
Det er ved at være frygtelig længe siden i har hørt fra mig, men tro mig, jeg lurer med herinde i ny og næ.
TIDLIGERE OPDATERING! : www.heste-nettet.dk/forum/18/971428/ 971428/
Der er sket en masse i mit liv på det sidste. Jeg fik arbejde i dressurstald, med start 1. august. Måtte desværre sige farvel, og rejse hjem 1. december, pga. en skade i foden. Skaden gjorde også at mit ridning blev sat på standby, og holstener hoppen jeg red for ejer, måtte rejse hjem. Hvor ejer efterfølgende har valgt at sætte den i fol til foråret, så lad os krydse fingre for alt går vel - og der nedkommer en dressurbaby til næste år.
Da foden var ved at være funktionel igen, var hestelysten der ikke rigtig på samme måde mere. Og jeg besluttede at, hvis jeg skulle prøve at undvære det, skulle det være nu! Så jeg pakkede alle mine ting væk, satte hestekøb på foreløbig standby og fyldte mit liv med andre ting.
Jeg nød faktisk "friheden" for en periode, men jeg må ærligt indrømme at, nu går den ikke længere. Jeg mangler hestene, folkene omkring stævnerne og hvad der ellers hører med.
Så d. 1/20 februar skal jeg får jeg disse to salgsponyer på stald :
HEDEMAND'S AURORA - sølvmedalje hoppe, 6 år 
- billederne er hovedsagligt fra ponyuge i hokr i sommers, hvor jeg havde hende til start i et par klasser!

CÈZANNE - vallak, 9 år 
- bedre billeder kommer!! + VIDEO 
Glæder mig rigtigt meget til at arbjede med disse to kvalitetsponyer. Og jeg skal forsøge at holde jer opdateret med billeder osv

NYT!!
Uge 7 skal tilbringes hos Robin og Mikaela, Stald Grauff!! Måske er der nogle af jer der også skal deltage? Jeg medbringer den dunfarvede ^