Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Opdateringer herfra + billeder!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 18:48

Hej Alle sammen.

Det er ved at være frygtelig længe siden i har hørt fra mig, men tro mig, jeg lurer med herinde i ny og næ.

TIDLIGERE OPDATERING! : www.heste-nettet.dk/forum/18/971428/ 971428/

Der er sket en masse i mit liv på det sidste. Jeg fik arbejde i dressurstald, med start 1. august. Måtte desværre sige farvel, og rejse hjem 1. december, pga. en skade i foden. Skaden gjorde også at mit ridning blev sat på standby, og holstener hoppen jeg red for ejer, måtte rejse hjem. Hvor ejer efterfølgende har valgt at sætte den i fol til foråret, så lad os krydse fingre for alt går vel - og der nedkommer en dressurbaby til næste år.

Da foden var ved at være funktionel igen, var hestelysten der ikke rigtig på samme måde mere. Og jeg besluttede at, hvis jeg skulle prøve at undvære det, skulle det være nu! Så jeg pakkede alle mine ting væk, satte hestekøb på foreløbig standby og fyldte mit liv med andre ting.
Jeg nød faktisk "friheden" for en periode, men jeg må ærligt indrømme at, nu går den ikke længere. Jeg mangler hestene, folkene omkring stævnerne og hvad der ellers hører med.

Så d. 1/20 februar skal jeg får jeg disse to salgsponyer på stald :

HEDEMAND'S AURORA - sølvmedalje hoppe, 6 år

- billederne er hovedsagligt fra ponyuge i hokr i sommers, hvor jeg havde hende til start i et par klasser!

CÈZANNE - vallak, 9 år
- bedre billeder kommer!! + VIDEO

Glæder mig rigtigt meget til at arbjede med disse to kvalitetsponyer. Og jeg skal forsøge at holde jer opdateret med billeder osv

NYT!!
Uge 7 skal tilbringes hos Robin og Mikaela, Stald Grauff!! Måske er der nogle af jer der også skal deltage? Jeg medbringer den dunfarvede ^

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 19:15

Det lyder dejligt, at interessen kom tilbage igen. ;) Super lækre ponyer du får lov at ride. :D Held og lykke med dem.

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 20:13

Jamen velkommen 'tilbage' så :)

De er godt nok fine alle ponyerne! Hold da op, og det ser godt nok godt ud :)

C e c i l i e

med part på Sylle ♥

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 20:21

Fine ponyer! :)

- lækkert du skal til stald Grauff. gid det var mig. nyd det ;)

Anna elkjer
- pt. uden hest.

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo en jeg kender!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 22:35

Det er jo Cezanne! :-)

Han blev tilredet på ÅSRK hvor jeg havde hest opstaldet tidligere.. Så her fulgt ham siden han blev født, han er en lækker fiks lille sag han er!!

Pøj pøj med det hele.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 22:45

Hey mimsen!

Godt at høre du har det godt og at det hele går som det skal.

Dejligt du rider igen. Er du nede ved Ole igen?

Glæder mig til at besøge dig en dag, har lige en fødselsdag der skal overstået og så får jeg jo forhåbentligt bil så kan jeg komme og besøge dig derefter ;)

Totalt mærkeligt at sige jeg kører over til dig og kan køre DIG rundt. Jeg vil ikke være den voksne :p

Men er glad for du har det godt og at det hele går som det skal.

Og de to ponyer er jo bare skønne!

KRISTINA OUTZEN ..

Med hendes lille stykke himmel;

©©LINSE AUNSBJERG©©

Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...

LINSE ER TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd

gjsfhgfhghgdlj
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 23:22

Gud, holder Robin stadig træningslejr?

Lækre ponyer du viser frem der :)

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 08:54

Hej skat. (:

Så kunne du ikke undvære det længere ;) GODT! :D

Det er nogle dejlige ponyer, jeg må snart over og se dem(:

Glæder mig til at se dig om forhåbentligt ca. 3 måneder til min fødselsdag! Kæææft det er længe siden vi har set hinanden! <3

Glæder mig.

- Julie Salomonsen

Zacharias Blue <3

Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/

0
0
Svar på denne tråd

bebebebe
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 16:16

Hey Miababe <3

Tænkte nok du ikke kunne undvære hestene. Eller er det hesteverdenen der bare ikke kan undvære dig? Men misunder dig i hvertfald for de dejlige ponyer du så har til rådighed. De ser godt nok fine ud begge to! Ponyerne er og bliver det bedste :)

Håber vi snart finder en weekend hvor vi begge har tid <3 du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

dhdfhdfhdhfh
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 17:12

Line Kopp, Cecilie (Sylle), milan : Tusind tak :-)Håber også det bliver en fed uge hos Robin.

Cille : Ja, det er nemlig Cézanne :-) Han er efterhånden blevet en rigtig dejlig pony!

Kristiiinamus : Hej søde Kris. JA, jeg savnede det frygteligt! Og ja, begge ponyer kommer til at stå opstaldet hos Ole, og jeg kommer derfor også til at træne hos ham igen - det bliver dejligt at komme tilbage!
Du ikke bare må komme, du SKAL - og det er meget snart!!

Håber også alt går som det skal hos dig! Vil du ikke give mig et kald når du har tid en dag? Ikke noget specielt, men bare for at snakke om alt og ingenting Skal høre hvordan du har det..

Ponyerne vil også rigtig gerne lege modeller foran dit kamera!

NUMSE : Ja han gør da så! Det skal nok blive en god uge.. Og tak for komplimenterne til ponyerne..

Julieskatten : nej, kunne ikke rigtig holde nallerne fra de firbenede, ildelugtende kræ <3 Du skal være velkommen herovre i det jyske Til enhver tid!!

Jeg glæder mig også frygtelig meget til at se dig igen? Vi skal sørge for du får en fødselsdag du aldrig glemmer!

Liiine : Jeg tror det var en kombination Jeg savnede folkene og stemningen SÅ vildt! Glæder mig til at være en del af det hver dag, igen..
Men jeg har jo ikke helt kunne dy mig, næsten hver weekend har jeg i hvert fald én af dagene været til stævne med alle tøserne <3 Nu vil jeg sgu igen være mere end tilskuer!

JEg håber også snart vi får ordnet noget, om ikke andet har vi jo en date til julle's fødselsdag Du er savnet!

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

hghjkjh
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 17:49

Ej guuud ;D bette Cezanne. Glæder mig til at se flere billeder af ham. Jeg var også på den rideskole, hvor han stod på gården ved siden af.

Ellers lyder det da spændende med de to nye. Glæder mig til billeder. Held og lykke med begge ;D

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 22:51

Jaaaa, det bliver skønt at ses igen mus.

Du får snart invitation sendt hjem til dig og det hele. haha.

Ej, det skal nok blive rigtig hyggeligt, glæder mig i hvertfald meget.

Vi må lige arrangere noget en weekend også snart, du skal da ud og prøve min nye lille hestiii ;) han er faktisk ret god til dressur, så det må du altså liiige prøve og se hvad du syntes :P haha.

- Julie Salomonsen

Zacharias Blue <3

Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/

0
0
Svar på denne tråd

jfhgkfdhgfjh
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 23:02

Vi fim at vide, da vi sidst snakkede med ham, at han stoppede med ride- og træningslejre efter hans mors tragiske død.

Men fedt at han stadig kører det videre.

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider