|
|
| hvad har i lavet i weekenden? |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
25-01-2009 10:54 |
|
yes lad os høre hvad i har lavet i jeres weekend? d: jeg har indtil videre haft en alt for fed weekend  fredag: sammen med min bedsteveninde efter skole, ikke noget særligt om aftenen (: lørdag: sammen med nogle af pigerne, og om aftenen til fest så fedt søndag(idag): chris brown koncert med tøserne, wuhuh =D hvad har i lavet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmm |
|
|
Niice wekkend, du har og får. Jeg har haft en okay weekend. Fredag Fest på skolen, men valgte at blive hjemme for at lave matematik aflevering. (Såå kedeligt, men sådan er jeg. *host host* nørd ) Lørdag 18'års, og så videre til fest. Søndag Lektier, slappe af og bare en ren-kærlighed-til-mig-selv dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil du høre en hemmelighed? |
|
|
Fredag: sammen med en veninde, og se P3 guld og xfactor. Lørdag: paaartaay, først opvarmning, så videre til fest, og så videre til en anden fest. Søndag: vågne op med lyden af folk der brækker sig, yummi. Æde croissanter og drikka kakaomælk, og læse Elle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øpæikjyh |
|
|
ligget og været herre nedern alle dage. i morgen skal jeg til københavn så glæder mig bare til at komme tilbage på skolen.
Louise Frandsen Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
25-01-2009 11:25 |
|
fredag: arbejdet 15-18, lavet mad sammen med min far om aftenen da det kun var os der var hjemme. så xfacor. tog kl. 23 over til en ven sammen med nogle andre, chillede, snakkede, spillede abba-singstar (det var fanme sjovt) LAVEDE EN DØGNER da jeg skulle på arbejde kl. 6 om morgenen
lørdag: arbejde 6-13 (var bare en anelse træt, havde jo slet ik sovet), sov til kl. 20 da jeg kom hjem. havde det fu'cking dårligt da jeg vågnede, men tog til fest alligevel og den mest grinern aften+nat, dybt seriøst, ved virkelig ikke hvad der IKKE skete haha 
søndag: vågnede hos en veninde, tog tidligt afsted, hjem og i bad+spise morgenmad og skal nu på arbejde kl. 12-20 pyyw...
faktisk ret dejlig weekend
- fionabona livet er så uforudsigeligt og kort, men man kan altid regne med en harehjort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfggfdfdgfdfg |
Pernille Skipper |
25-01-2009 11:34 |
|
jeg har faktisk haft en ret stille og rolig weekend 
fredag: sammen med min bedsteveninde og shoppe lidt i rødovrecenteret. lørdag: sove hos en ven. søndag: slappe af, lave lektier og løbe hos en veninde senere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbhbkjhnkhnkjn |
|
|
ej nu lyver jeg jo lidt for piraten har sku været ude og ride  ikke så meget men skulle lige prøve min venindes "nye" pony : D
Louise Frandsen Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Har haft en dejlig weekend.  Fredag var jeg ude og spise med min veninde, hvorefter vi tog hjem til mig og delte en flaske vin. Mega hyggeligt. Lørdag var jeg ude og kigge stævne på rideskolen og til 18 års om aftenen, og så i byen bagefter...temmelig længe. Og i dag søndag er jeg bare noget smadret! Tror bare jeg skal se @!#$ and the city hele dagen. <3
Cikorie Keep smiling, keep trying, keep lying, no crying, don't show that inside you're dying...
- Nu uden Dino Boy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| diunfuifui |
|
|
Jeg har bare slappet af med kæresten og gjort mig klar til skolestart i morgen. Og så ellers været ude på ridecentret meget af tiden 8)
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
25-01-2009 12:10 |
|
fredag - sove med en veninde. lørdag - sammen med ane, sove med hende. søndag - ride, sammen med ane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Fredag - Var jeg sammen med nogle veninder og se film. Lørdag - Lektier + hjemme hos en veninde om aftenen sammen med 5 andre og spise, samt se håndbolg kamp og synge  Søndag - Skal på McD med klassen om lidt - vi er mærkelige yes lektier og senere op til Sylle 
C e c i l i e med part på Sylle ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg har virkelig haft en skøn weekend! Fredag efter skole tog jeg hjem til min kæreste, og sov der til lørdag. Lørdag var jeg på shoppetur med en veninde hele dagen, og om aftenen tog vi så i byen sammen med nogle flere venner og veninder. I dag, søndag, er jeg på arbejde og skal være det til kl. 18 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alallalalal |
|
|
Fredag - Skole, hygge med dem fra min skole, ordne Fenja og hendes boks inden jeg smuttede hjem, så tog jeg hjem og dagen blev til @!#$. Dog reddede mine pruhheste det lidt, så dem hyggede jeg ved 
Lørdag - Steeeneeeee, ride Manilla.
Søndag - Sove, ride Manilla senere, pakke og tilbage på min skole, åh jeg glæder mig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Fredag: Intet Lørdag: Tradaaaah.. Intet Søndag: INTET!!  Skal lige komme mig over en influenza. Men tror lungerne skal lidt i gang i dag. Skal jo spille håndboldkamp på søndag  En hel uge STILLE tager hårdt.. Det kan jeg mærke
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhgvbm,lkj |
|
|
I fredags var jeg til 18'års med min bedsteveninde og en masse fra vores gym (det var en fra hendes klasse der holdte) I går chillede jeg bare om dagen og plejede mine tømmermænd, og så var jeg til 18'års igen om aftenen. Igen med min bedste veninde og alle vores gamle folkeskolevenner. Det var en fra vores gamle klasse der holdte, så det var super fedt. I dag skal jeg bare lave lektier, og op og træne i centeret. Så chill 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vnvbnvbn |
|
|
Fredag var jeg til fest på gymnasiet, hvor A'erne (dvs. mig) havde tyrolertema og vandt konkurrencen (som gik på det bedste tema, flotteste udklædning, bedste mad, fedeste stemning osv) Derefter videre til den lokale bar sammen med nogle andre fra skolen og bagefter tog vi et par stykker videre hjem til en. Hvor folk så tog hjem ved seks-tiden, mig og en veninde blev dog lige en time længere, fordi min bus først gik lidt over 7. - og hvad gør kloge Trine, der er sk*destiv? Hun falder da halvt i søvn i bussen, så ender med en halv times gåtur hjem, fordi jeg ikke nåede at komme af ved det rigtig busstoppested (og næste bus gik en time senere!)  Lørdag sov jeg længe, derefter ind i sofaen og se x-factor og p3-guld som jeg havde optaget fra om fredagen. Og kl 17-21.30 var jeg til status i Kvickly = tælle alle varer i butikken op  I dag var jeg ude og lukke heste ind ved 10-tiden, og så ride. Og så er jeg lige kommet hjem, resten af dagen er bare afslapning og lektier.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Drine/Trine: Status er da bare yndlings  Vi gør det bare altid om tirsdagen i Metro i Århus. Deltidsarbejdere gør det 20-23, mens fuldtid bliver ved om natten d: (selvfølgelig ikke alle afdelingerne på en gang)
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
fredag: fik min bedste veninde overtalt mig at tage med på krasnapolsky, så vi tog sol, købte sprut ind og gik hjem og gjorde klart samt at spise. Så mødtes vi med alle drengene og drak på vej derind osv. Kanon fed aften  lørdag: Var jeg til min farfars 60 års, meget hyggeligt og lækker mad! Jeg kom hjem og gjorde mig klar og tog videre til Lyngby hvor min veninde holdte lidt hygge fødselsdagsfest og forsatan jeg var stiv, alt sprutten fra fredagen af kunne nu mærkes sammen med det jeg havde drukket den aften. Det var lige dobbelt op og min verden snurrede rundt  søndag: jeg er lige kommet hjem fra min far af og skal nu bare slappe af indtil terminsprøverne i de næste 3 dage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtyr |
|
|
smukkeZaco: det var også hyggeligt nok (og der var hjemmelavet pizza fra bageriet ) var bare rimelig smadret efter ikke at have sovet særlig meget. Og skulle bl.a. tælle babytøj - hvor en del af det har forskellig stregkode ved de forskellige størrelser, hvilket altså et pænt besværligt Og en hylde med huer, vanter, halsedisser og halstørklæder i 4 forskellige farver, som virkelig bare var et stort rod!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Min weekend startede allerede i Torsdags, hvor jeg tog i luksus sommerhus med hele min familie i Nordvest jylland  Fredag startede jeg dagen ud med, at løbe 4,5 km ved stranden, tage en tur i poolen og i spa . Resten af dagen gik med lidt shopping, café tur, spille nintendo wii og trivial pursuit, slappe af for hårdt, lave pizza til hele familien med min kusine, se x-factor og spise alt for meget chips, slik og chokolade  Lørdag var vi en tur i lemvig by, og på café. Spillede igen wii og trivial, gik en tur på stranden, så håndbold, spillede kort, drak sprut og hyggede med hele familien. I dag søndag stod den på rengøring og så gik det hjem ad, så har jeg løbt 4 km. med min mor, pakket ud, ryddet op osv. Og nu vil jeg snart tage ud og ride, og få lavet en engelsk aflevering!!
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456654321 |
|
|
Har været hjemme fra skolen siden onsdag aften fordi jeg ikke havde fået noget søvn pga. en @!#$ skulder - øvØV! Torsdag: Slappe meeega af, bare sove d: Fredag: Ned i byen og købe ind til skitur, ud til lillehesten og have undervisning, senere til Thorsø og på One med en fra skolen : ) Lørdag: Sove, pakke til skitur, undervisning 
Søndag: Sove, pakke færdigt, ud til lillehesten (:
Marie Felix Albæk Aalestrup Naturefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hilsen Annecathrine
Opel Vectra 1.6 årgang 94 sælges Skriv for info og billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfdfsdf |
STINE (uden Robin) |
25-01-2009 18:07 |
|
Fredag: Været på Fisketorvet og shoppe med en veninde. Og set x-factor med mine forældre om aftenen . Lørdag: Kæresten kom herhjem og sov, deejligt (: Søndag: Kæresten tog hjem ved 1 tiden. Så gik jeg over og tog sol, og hjem og pakke skoletaske til imorgen hvor jeg skal starte på SOSU skolen (: Og ligenu sidder jeg og venter på at vi skal have dejlig aftensmad, og bagefter se film med min søster.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huhu... |
Nanna (Sina) |
25-01-2009 18:07 |
|
Jeg har været til stævne hele weekenden, kom hjem for et par timer siden og har bare sooooovet indtil nu. Nu sidder jeg så og føler mig ret syg agtig, håber det går over for ska ha projekt hele ugen :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet & Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
26-01-2009 15:03 |
|
Min weekend startede i torsdags. 
Torsdag-fredag: Mødtes med bedsteveninden torsdag aften, drak nogle øl og snakkede om alt og ingenting i mange timer - mødtes med flere venner senere og tog på bar. Tog derefter videre ind til nogle andre venner til fri bar på deres arbejde, videre på 3 andre barer og til sidst hjem til en af dem, hvor jeg endte med at falde i søvn på sofaen kl. 8-9 stykker om morgenen. Men ganske hyggelig aften/nat/morgen.
Fredag: Forsøgte at sove tømmermændene ud, mødtes med ven om aftenen og snakkede lidt og gik lidt rundt i byen, tog hjem til kæresten og sov.
Lørdag: Tog hjem til bedsteveninden med masser af øl i favnen + 4 andre på slæb, som efterhånden tog videre i byen, hvorefter jeg og min veninde sad oppe hele natten og drak lidt videre og snakkede og så film, indtil vi endelig faldt i søvn.
Søndag: Vågnede op hos veninde, så flere film, åd falafel og tog hjem og så kom kæresten forbi om aftenen og sov.
Puha, var vist lidt i festhumør denne weekend. Havde heldigvis fri i dag, så jeg har fået sovet rigtig dejlig længe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidste weekend |
|
|
Fredag: været ude og træne fodboldpigerne / behandle. Lørdag: spist frokost hos mormor og morfar + sovet hos the twin Søndag: var ude og spille kamp med håndbold U12 drengene (psssssst!! vi vandt 30-6)
Mette Schønning Jeg er en champignon.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm.... |
Zig-Zag |
27-01-2009 15:33 |
|
Fredag: I byen - super aften faktisk!! Lørdag: Slappe af og senere op til kæresten.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Fredag var jeg på arbejde . Lørdag arbejdede jeg også, tog hjem til en veninde og drak og så i byen.. Søndag holdte vi fødselsdag for min mor..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lyder spændende  Jeg havde også bare virkelig den bedste weekend i lang tid! fredag - til fest hos min veninde i brejning. lørdag - til fest hos ham jeg har noget kørende med, parteeey! fik slet ikk sovet nok.. søndag - vågnede op ved siden af ham! og hjem og pakke, så jeg var klar til at tage op på efterskolen om aftenen.
Anna elkjer - pt. uden hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg var... |
Rikke ♥Rikke18♥ |
29-01-2009 20:29 |
|
Fredag : Tog til KBH hos min veninde, også drak vi lidt, og mødtes med en af mine venner, også tog vi i byen Lørdag : Slappede af hele dagen, også tog vi ud og spise kinesisk til aften, også ellers bare hyggede med is og chips.. Søndag : Havde vi Champangebrunch til morgen, også ellers bare hjem (:
hvad kan ikke har i hovedet har man i benene Scandinavia elite models - Har du hvad der skal til ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalala |
|
|
Endelig nærmer vi os den næste weekend! Men forrige weekend: Fredag: Var på Broen med min bedsteveninde + nogle homeeeeeees. Lørdag: Ryddede op, og bagefter tog jeg ind til byen for at hente min veninde på hendes arbejde, men hun var ikke færdig med at gøre lukke da jeg kom, så vi fik os lige en øl imens og så tog vi hjem til hende og råhyggede. Søndag: Min venindes bedsteveninde lavede pandekager til mig og min veninde, og så så vi comedy og hyggede. Alt for chilleren weekend.
Louise
24.01.08 R.I.P Dilli Dancer
31.10.08 R.I.P Mark Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
30-01-2009 13:26 |
|
årh endelig weekend så meget chillern.
da klokken ringede løb jeg bare rundt og råbte friiiiiiiiiii : D
LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Det er så skønt med weekend. : D I dag skal jeg til undervisning. Lørdag skal jeg powershoppe (hvis jeg finder noget jeg vil have) med mutti 
Søndag skal jeg med en af mine veninder til stævne i Herning (:
Sofie & Minuet - uden Cappuccino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|