Hej ænder 
Jeg syntes det var længe siden jeg havde lavet et indlæg, så nu skulle det gøres :b
Først en træls opdate, dog ikke mht. hestene, men mig selv 
Jeg har, siden jeg faldt af Beauty til en jagt i oktober, døjet med ondt i ryggen. Lægerne har slået det hen, og har ikke ville tage mig seriøst, men jeg blev ved at protestere, og i dag kom diagnosen, da jeg var 20. gang var til læge; Jeg har skæv ryg
Dette er åbenbart medfødt, men mit fald (jeg landte direkte på rygsøjlen) har forværret det, og derved er smerterne opstået. Der er desværre ikke noget at gøre ved det, så jeg skal igang med en hulens masse øvelser, også skal jeg liige have sparet en mindre formue sammen, til massør og fysioterapeut. ØV! 
Men for at det hele ikke skal handle om mig, er her en lille opdatering på hestesiden, det er jo ved at være et stykke tid siden I sidst har hørt noget fra mig 
Jeg får desværre ikke redet for tiden, da jeg er startet på uddannelse, og simpelthen ikke kan overskue at skulle op til hestene, og hjem til mig selv bagefter. Dette skyldes, at der er 30 km. fra hvor hestene står, til hvor jeg bor. Dvs. at jeg kan bruge stortset hele dagen på transport, og der ville så alligevel ikke være ordentlig tid til dem, desværre 
Både Beauty og Cody står hos min morfar vinteren over, da jeg simpelthen ikke har råd til at have dem begge opstaldet andre steder.
Jeg fik mig en slem forskrækkelse i dag da jeg kom op til min mormor og morfar, for Beauty havde åbenbart været syg igår. Hun havde forslugt sig, og havde fået en form for kolik. Om aftenen var hun begyndt at smide sig, og havde det absolut ikke godt. Min morfar havde så trukket med hende i en times tid, og det var heldigvis gået i sig selv igen. Der var heller ingenting at se på hende i dag, så heldigvis klarede min lille prinsesse sig 
Cody er en lille krudtugle, og jeg bliver fortsat gladere og gladere for ham 
Han er en rigtig lille charmetrold, med et godt hovede. Han kunne i hvert fald ikke gøre en flue fortræd 
Han har fået lidt knubs af de andre heste, men det er jo hvad der sker. Han er jo ny i flokken, og stadig lidt af en outsider, som tit bliver mobbeoffer (stakkels lille mand
) men jeg synes han har taget det hele super flot! Han er utrolig nem at håndtere, men lidt af en kylling mht. berøring, hvilket sikkert skyldes at han er utrolig kilden
Så sent som i dag var vi ude og "udforske" nye steder og ting, og han ikke så meget som vippede med et øre, super dejligt! 
Han er allerede 136 i stg. på trods af at han kun er knap 8 måneder, han forventer at få et slutmål på ca. 160-161 i stg., hvilket jeg også tror kommer til at passe meget godt 
Men nok skrift, nu til lidt billeder af de små bæster, kan I mon huske hvordan de ser ud?
Billederne er desværre en smule ensformige og dårlige, men jeg håber I overlever.
Billederne er ikke i bestemt rækkefølge:

Begge vildbasser ^^

Jeg har endnu ikke set Cody løbe, kun lunte
^^

Mors dreng^^ 

Der sneg sig sørme et billede med af Følle^^

Tøsen med et dejligt beskidt dækken
^^

Fuld fart
^^

Kashmir er en af dem der er hårdest ved mors lille baby^^

Mor og søn
^^

Slørret, men Beauty når hun er bedst^^

Gisse legede fotohund for en dag
^^

Når enden er god, er alting godt^^
Desværre ingen ridebilleder, eller ordentlige billeder for den sags skyld, men ville altså lige vise jer de små dyr 
Hvis I er nået så langt, så håber jeg at I vil lægge en lille kommentar 
Fortsat god fredag