|
|
| Sommerflirt / ferieflirt |
|
|
Godaften ænder. Ja har siddet i snart 2 uger nu, efter operation i min tå. Og jeg har kedet mig som ind i h*lvede.  Og så igår kom jeg til, at skrive med en sommerflirt, jeg havde i Italien. Nøj, hvor skal jeg ikke skrive meget med ham, før jeg får en smule følelser frem igen.  Så tænkte jeg, har i nogle gamle ferie/sommerflirter i har lyst til at fortælle om. (Hvad lavede i af skøre ting?)  Og har nogle af jer mødtes efter ferie måske? Håber jeg kan få romancen og kærligheden frem, på sådan en endnu trist dag med foden oppe. 
Salli&Midnight&Pamina ♥ engang springrytter, altid springrytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerflirt |
|
|
Årh, minder Mødte en i Tunesien, dansker, men halv serber (Lækker, Lækker, Lækker!!!!) Et par (4) år ældre, og bare aldeles perfekt. Vi tog i byen sammen, hyggede ved poolen hele dagen osv, og hyggede på lidt andre måder Mødtes med ham en gang da jeg kom hjem.. Der er ting i luften, som bare ikke er det samme når man kommer hjem til Danmark. Men ferieflirt, det er sku noget dejligt noget <3 
<3 Nynne og Mayse - Military og jagter Med Roxy Music på sidelinjen Bedækning tilbydes af Knn hingst John Wayne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej |
|
|
Ja hehe, hamher var også små 4 år ældre  Men vi har faktisk skrevet rigtig rigtig meget sammen, da vi kom hjem, men det er et stykke tid siden. Jeg skal måske derned i år samme tid som ham, han har allerede planlagt at jeg skal tage med min veninde, og så snupper han mig.. uden nogle ser det .. Men ja, der er noget specielt kemi, i andre lande på ferie, i bar, på stranden, ved poolen, i campingvognen hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferieflirt |
|
|
Nice jeg snakkede også i telefon med ham her hver dag i 1,5 måned tror jeg, men ja (:
<3 Nynne og Mayse - Military og jagter Med Roxy Music på sidelinjen * Bedækning tilbydes af Knn hingst John Wayne Opstaldning tilbydes nær Hillerød
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njvdksjhglfjhsgl |
|
|
Har kun haft ferieflirter, hvor fyrene ikke vidste at vi havde en ferieflirt 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Ehver modgang er et tilbud om vækst ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Numse: Det var da en sjov en? 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
ååh, ja .. havde en sommerflirt i ungarn sidste år, han var ungarer, rigtig rigtig lækker, mums :i.. han var så 17, jeg var 15 . vi hyggede også på stranden, hjemme på hotellet, på bar osv. jeg fik også han's msn, og vi skriver da stadig, han er bare super sød. vi skal så begge to samme sted hen igen i år :i.. håber at møde ham igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalal. |
|
|
Det samme som numse. Tilgengæld har jeg haft mange. Joe(tror jeg nok), jeg glemmer dig aldrig. Hahaha 
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Altså nu var det godt nok herhjemme - men i sommerferien xD Det var bare liiiige en lækker fyr der skulle scores, nu har vi været sammen i snart 7 måneder 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Det var ikke på ferie, men i sommmerferien herhjemme i 2007. Var lige kommet hjem fra ferie, havde læææænge været forelsket i ham, og den uge jeg kom hjem var han ude på rideskolen ved sin onkel (hans onkel bor lige ved siden af og hans kusiner har ponyer derude) ja, vi havde længe kigget på hinanden og den dag tog han med mig hjem og fra den dag har vi været sammen hver eneste dag siden Og ja, nu har vi så været sammen siden d. 18 juli 2007.
- Julie Salomonsen Zacharias Blue <3
Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggggggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
22-01-2009 13:39 |
|
vi var en masse familier sammen i kroatien her i sommers, så vi var en masse piger der gik rundt sammen, og vi lavede jo ikke andet end at score men jeg havde et par af de der sommerflirter, men min yndlings var sådan en tjener på 19 år, fuuuuck han var lækker ej savner ham faktisk haha. skal samme sted igen i år, så vi skal mødes med ham igen whuhu d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
Det lyder som om i har haft det sjovt, i det sydlige lande, og herhjemme.. Tillykke til jer der fik scoret ham  Hahaha, kom i tanke om en livredder der også var i Italien. Vi stod i kø til baren, og så kigger han på mig og siger: "you and me? se'x on the beach?" Og jeg siger: "what?!" jeg kendte ham overhovedet ikke.. så siger han "yes, you and me? se'x on the beatch?" og peger hen mod stranden, hvilken retning baren også lå. jeg sagde: "no thank" indtil min veninde havde fattede at det var drinken og forklarede mig det xD GODT GÅET SALLI!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Sommerflirt er det langt fra, men på cypern i sommers med siri som også er herinde. En lækkerlækker nordmand, der ikke var nordmand men i hvert boede i norge Uha, en lille mini ronaldo kan jeg godt forstælle jer, goddamn han var lækker. Vi snakkede med ham og nogle af dem han var dernede med Det var super hyggeligt også fordi at de prøvede at forstå dansk og vi prøvede at forstå norsk. Og det gik sgu overraskende godt, men nu er norsk jo også det letteste at forstå må man sige d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xgbfghfghf |
|
|
haha jeg har en eller anden evne til altid kun at møde piger ? xD
Louise Frandsen Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dpjb l. v |
| Forfatter:  |
Knirke |
| Dato:  |
22-01-2009 18:58 |
|
uuuh jah for pokker. vi mødtes sommerferien 2008 på en Camping i Jylland, han kommer fra Holland  vi startede med at spille fodbold og så sad vi rundt om sådan en vippe ting og hyggede os, så badede vi og kastede vandmænd efter hinanden (vi var flere end bare os 2 ) så fik vi hinandens msn og har haft flirtet (meget!!!) lige til for 14 dage siden hvor jeg synes han blev underlig at skrive med, så spurgte jeg om han ikke gad mere og så sagde han at hvis vi boede tættere på hinanden ville han gerne, men hvis vi skulle have noget sammen skulle vi bo tættere på hinanden, han sagde dog også at han stadigvæk holdte af mig. græd resten af aftenen og noget af dagen efter men nu skriver vi sammen som venner i stedet for.  men hold k'ft vi havde det sjovt den uge vi var der på campingen sammen med min bedste veninde og hendes storebror. jeg var bare så forelsket i ham "suk" han var så beskyttende, den ene aften vi stod og hoppede på hoppepuden kom der en anden hollandsk dreng over og løftede op i min nederdel (skal lige siges at han lige havde taget på en anden pige, som var blevet ret ked af det og jeg ville i hvert fald ikke finde mig i det!) så jeg vendte mig om og smækkede ham sådan en lusing og i min vrede gik jeg for blev egentlig også ret ked af det, min veninde fulgte self. med. så gik der ikke ret lang tid så kom han og hans brødre ned til os spurgte om jeg var okay og sådan og det var jeg jo, så sagde han til Martin (min venindes bror) at han ikke kunne forstå at martin ikke havde smækket ham en da han "rørte" som han sagde, hans lillesøster, så vi måtte hen og forklare at han ikke var min storebror. haha, ej han var så skøn. "suuuuuk" ferie flirter er nu dejlige, men jeg kan kun anbefale at man ikke lader det blive til mere efter man kommer hjem end bare venner 
#Østerlunds Casanova# Spring er for ryttere som endelig har bevæget sig ud af sandkassen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
årh ja ferie flirter det er bare livet de gange jeg har været i tyrkiet, (3 gange) har jeg altid haft en eller anden ynglings tyrker tjener. for to år siden var det en som spildte en masse drinks ned over mig, (ikke med vilje) og han var simpelthen så genert og lidt sød da også og på den anden side af byen var der en anden på min alder som også lavede diverse ansigter og trutmunde til mig. Jeg endte dog med at få ham på min egen alders msn, og jeg vil da indrømme at jeg har hørt fra ham siden på venskabelig måde. Har da også set ham på cam og det var enormt underligt at se en der faktisk var i tyrkiet. Men ja han var flink, dog ikk en jeg snakker med mere. Og jeg fik faktisk også den tjener som spildte drinks ned over mig, både mail og nr. Men nr'et kunne jeg ikke rigtig bruge til noget da jeg ikk kan ringe til udlandet. Og har ikke snakket med ham da det vidst var forkert msn eller sådan noget. Men det var nu også fint nok  Men nu har jeg jo haft kæreste på (ikke mere) så ferieflirter har der ikke været så meget af. Men i år vender jeg stærkt tilbage 
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det. Domino sælges.skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejgej |
|
|
Det lyder lækkert piger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
Haha, har da lavet noget hist og her på diverse diskoteker i udlandet .. men ferieflirt.. arh.. vil jeg ikke kalde det..
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|