Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjælp til tegning over i paint
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 19:43

Ja spændende overskrift ikke ;D!?

Nu er det sådan at min kæreste og jeg, snart har mange måneders dag :). Det er selvfølgelig i sig selv "intet speciel". MEN da det var han som lavede den der kæmpe gavekalender til mig med 24 gaver i december, vil jeg lave lidt særligt til ham :).

Vi har så vores "egen" tegning, eller dvs. det er bare en for sjov hest jeg har tegnet og som han så er helt vild med - selvom han selv er skide dygtig til at tegne.

Nå men, denne tegning vil jeg gerne have på en t-shirt - altså trykket på.

Har tegningen her, men tror ærligtalt at det vil blive bedre hvis det lige bliver "overtegnet" i paint, eller hvad man siger :)?. Og jeg ryster vildt meget i paint, fatter ikke hvordan I kan?.

Så er der nogen som vil hjælpe en bette and?

Og hvilke farver vil så passe bedst til trykket og hvilken farve t-shirt . Han er meget farveglad person, grøn, lilla, gul og blå :)

Her er bølleren

og den omtalte gavekalender:D:D

Og det var vist det, håber på hjælp ;D

...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 22:01

Jeg har engang skulle bruge et logo, som jeg så tog et billede af (i meget klart lys, så den blev så "sort/hvid" som muligt) og smed det i Photoshop. Så skal man bare redigere lys og kontrast, indtil det er helt sort/hvidt. Faktisk ikke så svært. Man kan desværre ikke klare det i Paint, men Photoshop kan downloades som gratis prøveversion for 30 dage ;-)

Held og lykke med projektet :-)

Trine Ager

Out of sight, out of mind

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 22:52

kan da også laste ned photofiltre gratis, uten at det går ut om 30dager... bare gå inn på photofiltre.com

Hilsen

Bi Sofie og Chateau

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 23:37

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men har prøvet lidt :)

Lavede den også med farver men kom til at lukke det ned og kunne ikke rigtig lave det igen :(

I så fald skal jeg starte forfra. Kan godt hvis du kan lide det sådan her og så selv bestemme hvilke farver :)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 18:44

Ja, man har meget tid når man har influenza! ;D

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider