|
|
| Nazal under ridning.. |
|
|
Nazal og jeg er i gang med dressuren igen efter 14 dages tur ridnig.
Kom gerne med kritik og ros.. Tager hvad jeg kan bruge..:)

Versade..
 Ret fin..

kan I se forandringer??
Ingen kommentar til min manglende ridehjelm.. Min hovedpinde..
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor er i fine (: Så snart jeg har fået købt et hukommelseskort mere og et nyt batteri kommer jeg og tager billeder af jer 
... Sofie Støjko Epirus OX - årets JHN vallak for kat. I 2008
PART søges nær 3400 Hillerød
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
05-01-2009 20:47 |
|
han er bar' dejlig ham nazal  elsker at se billeder fra jer !!
FrederikkeSadolin.. med dressurponyen Santos <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig hest |
|
|
Det ser fint ud  Synes han er meget bedre på de her billeder end han plejer? Han er da kommet højere op i nakken ikke? Har ingen kritik, andet end dt er ærgerligt billederne er så dårlige. Han er en pæn harmonisk hest 
Zazs. Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
|
|
Sofie: Som skrevet til dig, så glæder vi os:) Og står altid til rådighed:) Frederikke: mange mange tak:) Synes ogås han er bgyndt at blive rigtig fin:) Zazs: Det er han nemmerlig:) Det er som om to gange dressur om ugen er nok for ham, ellers bliver han for kedelig.. Han er meget finere når han ikke har gået dressur nogle dage:) Og han var bare fin i går:) Total lækker at være på:) Og masser af energi der bare skulle rides på:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridebilleder |
|
|
Jeg synes han mangler lidt bagpart, men det er jo svært at se, til gengæld synes jeg han står meget pænere fortil 
Nynne og Mayse - Military og jagter Med Roxy Music på sidelinjen Mayse søger part - Kig tekst på præs.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfgdfgdfg |
|
|
Syntes faktisk det ser bedre ud, i forhold til de andre billeder du viser 
Valhallas Bolero&Gismo Silk♥ ♥ Mine 2 Guldklumper♥ Man Kan Aldrig få nok af en, Welsh Cob!! Wintec Cair Dressur sadel sælges. Kig under mine annoncer!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mkfklfklklfkll |
|
|
Det sr rigtig godt ud synd billederne er så dårlige :/ altså mørke og sådan ..
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sssssssssssss |
|
|
Han ser mere samlet ud nu, end gjorde før:) det ser pænt ud.
© Marko & Evald © ©©©© >> Der er kun eét svar på nederlag, og det er sejr! << .. Hun sagde sin mening og .. Ruller væk igen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nazal under ridning.. |
|
|
Hej Jette  Han er godt nok kommet flot op i nakken  Han har ind i mellem set lidt tung ud, men sådan som han går dér, ligner han jo bare en drøm. Flot arbejde!
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
|
|
Mange tusind tak for alle jeres søde svar:) Han er blevet rigtig fin fortil, og blevet meget mere lydhør over for mig:) Håber jeg får taget billeder igen i dag:) Synes det er så fornøjeligt når han er så fin:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Han ser jo næsten bedre ud dag for dag 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
han er rigtig smuk, Syntes dog han mangler bagpart, men billeder kan selvfølgelig snyde, Syntes billed 9 er rigtig godt da han kommer pænt indunder med bagbenet..
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Sikken forandring  Han står meget bedre fortil end sidste gang. Dog synes jeg stadig, du ryger for meget med i kroppen i galop .. Fortsæt den gode udvikling 
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Lotte: Jep, det føles også sådan:) Mie: han mangler også stadig både bagpart og ryg lidt. men det kommer;) Billede 9 er også et galop billede;) Skovgaard: Nazal har en kæmpe galop, og er tæt på at være en gyngehest i galop, og derfor tager han fat fortil, og når han gør det hiver han i mine arme, og derved i hele min krop. og da jeg har dårlig læn i forvejen, er det svært at stå i mod og side tilbage.. men jeg kæmper, jeg har bare ikke krafter til at gøre det hele tiden hver gang.. Derfor er der stadig nogle svubser;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|