Jaa en veninde og jeg tog til fest med en af mine venner hos en af hans bedste kammerater og hans dame .
Mig og veninden stod af bussen og straks blir vi skudt ned med knaldperler. Doooh Dumme drenge. Den ene ramte mig på foden . Av av med bare fødder i stiletter.
Nåå men de stoppede heldigvis da vi søgte skjul hos en bager under deres halvtag . Så vi kom over til festen og vi havde det skide sjovt osv. Så slog kl 00.00 og vi fik champagne osv . så ville de andre ned og fyre af og vi gik med for at se de flotte ting. Vi stod hele tiden hos de andre og pludselig lyder der bare et KÆMPE brag. Såå var der en voksen mand der stod tæt på os han sprang kraf*edme et kanonslag 1 meter fra os. Min veninde og jeg vi skreg . Hold kæft hvor blev vi bange.
Så den ene af fyrene han blev sur og gik hen og spurgte hvad han havde gang i osv. Men så var der iik mere i det.
Men det var ret sygt .
Så senere gik min veninde og et par af de andr eop og jeg gik med op og hentede nogen øl og så kommer jeg ned så lyder der et kæmpe brag igen så sprang der endnu et kanonslag dog længere væk.
Men jeg er godt nok sur over folk iik tænker sig om .
Hm . Sys det så respektløst !! og sætte andres liv på spil.
Men alt i alt havde vi en super dejlig Aften/nat/morgen . Vi var hjemme lidt over 8.
Haha .
Hvad med jer ænder haft en god nytårs aften ?