Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kanonslag ? + bli skudt ned af knaldperl
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 19:31

Jaa en veninde og jeg tog til fest med en af mine venner hos en af hans bedste kammerater og hans dame .

Mig og veninden stod af bussen og straks blir vi skudt ned med knaldperler. Doooh Dumme drenge. Den ene ramte mig på foden . Av av med bare fødder i stiletter.

Nåå men de stoppede heldigvis da vi søgte skjul hos en bager under deres halvtag . Så vi kom over til festen og vi havde det skide sjovt osv. Så slog kl 00.00 og vi fik champagne osv . så ville de andre ned og fyre af og vi gik med for at se de flotte ting. Vi stod hele tiden hos de andre og pludselig lyder der bare et KÆMPE brag. Såå var der en voksen mand der stod tæt på os han sprang kraf*edme et kanonslag 1 meter fra os. Min veninde og jeg vi skreg . Hold kæft hvor blev vi bange.

Så den ene af fyrene han blev sur og gik hen og spurgte hvad han havde gang i osv. Men så var der iik mere i det.

Men det var ret sygt .

Så senere gik min veninde og et par af de andr eop og jeg gik med op og hentede nogen øl og så kommer jeg ned så lyder der et kæmpe brag igen så sprang der endnu et kanonslag dog længere væk.

Men jeg er godt nok sur over folk iik tænker sig om .

Hm . Sys det så respektløst !! og sætte andres liv på spil.

Men alt i alt havde vi en super dejlig Aften/nat/morgen . Vi var hjemme lidt over 8. :D Haha .

Hvad med jer ænder haft en god nytårs aften ? :D

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Kanonslag ? + bli skudt ned af knaldper
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 19:45

Der er sgu mange idioter nytårsaften. Man skal virkelig tænke over hvor man befinder sig og sammen med hvem.

Jeg havde en udmærket nytårsaften. Dog synes jeg, at jeg kom lidt for tæt på en slåskamp da vi stod i kø til et diskotek. Folk bliver så aggressive, når de skal stå og vente i en kø uden for et diskotek.

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 19:58

gutterne var virkelig dårlige til at fyre af!
raketterne sprang nede på jorden maks 5 m. fra os!

og så kanonslag osv ;D

milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd

eheeeeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 20:05

Dooh . HADER så noget. Kan folk iik bar opføre sig pænt altså. TSK

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

fghdgetgertg
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 21:13

jeg elsker fyrværkeri men @!#$ hvor er jeg bare bange for det!

det er sku aldrig rart når folk ikke tænker sig om. specielt når man selv har utrolig stor respekt for det!

jeg var ved at blive skudt ned af en raket + et heksehyl.

raketten var 100% uheld da dem jeg var over ved stod i forhaven (og nogle af os andre ved vejen) så tændte de raketten og den fløj ikke op så den sprang på jorden (og man fandt så ud af at den faktisk var rimelige stor) så mange af os oppe ved vejen var ved at blive ramt af alt det der lysfarvetingeltangel.

heksehyl var en anden gruppe der bevidst stod og kastede dem over imod os. nåede lige at dukke mig ellers havde den ramt mig i hovedet

Louise Frandsen
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

©

0
0
Svar på denne tråd

jegerggud
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 22:52

Jeg hader fyrværkeri, jeg synes ikke engang det er flot.

Det er farligt, ustyrligt og burde ikke være lovligt! Det gør mere skade end gavn! :(

Derfor går jeg altid hundrede meter væk fra det :)

Men veninden og jeg tog hen til en by og gik (jeg var skide stiv),´+ at jeg skulle tisse 2-3 timer?! Det var træls, og efter at have gået byen rundt i 1½ time og ikke kunne finde et toilet, så gik vi hen til min faster og tissede ;D

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

is med fløde
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 23:17

Hos os var der nogen der havede lagt en raket på jorden og tændt den, så den røg ned af vejen mod nogen børn De nået heldigvis i sikkerhed inden den sprang. Men tænk vis de ikke havede?

Hold kæft folk er bare nogen idioter nogen gange

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd

vil du høre en hemmelighed?
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 23:22

Var syg og lå derfor i min seng(jeg var SÅ sur) og bor i lejlighed, og altså ikke altid raketterne ryger langt op, så de springen nogle gange lide uden for mit vindue.

Ikke sjovt at have hovedpine, og så kommer lysglimt + tryk + bang.

Men her på frederiksberg er folk ikke så syge i krydderen - synes folk er meget chill.

hedviglaerke

..og så ikke så meget andet

0
0
Svar på denne tråd

Psygopater overalt.
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 23:49

Sådanne idioter er der cirka bare overalt.

Mange tænker slet ikke over hvor farligt det egentlig er.

Og det er fandeme træls! Her i byen hvor jeg bor, der står der en masse heste på fold om dagen, og de heste her er bare SÅ bange for krudt, selvfølgelig. Store høje Bang! Den anden dag da jeg var ude og ride, inde på en mark, stod to unge drenge (mener de er 16 og 17) så og kiggede, og kommenterede min ridning vældig højt -uden at have forstand på det, og kom bare med latterlige kommentarer. Men de fyrer så nogen krudt af, og jeg kunne ikke styre hesten, + de andre på marken ved siden af også blev utrolig bange jo. Så den havde de lige fået testet. Nytårsaften, ved 1 tiden har jeg så været inde i stalden og vil til og hente hestene ind fra fold allesammen, da de jo er så bange kommer de tidligt ind. Lige da jeg står i skyggen af døren ser jeg bare de her unge drenge hopper under hegnet, tænde et kanonslag og kaste det efter hestene som stod i en flok. Nøøj Louise her blev Gald

Louise <3

Veneration (;

0
0
Svar på denne tråd

trhsfgutjsfgtjdfkjdfgjgf
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 12:22

Folk tænker da også med røven.

Vi havde egentlig ikke rigtig noget krudt der hvor jeg var til fest vi havde lidt til kl 12 men ellers blev der ikke fyret noget af da folk vist var lidt for fulde til at håndtere den slags ;D

Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 13:23

Vi var nede på en kæmpe eng hvor alle folk der bor omkring fyrer af, det plejer at være helt stille og roligt og meget flot.

Men der stod altså bare nogle tosser og kastede med deres fyrværkeri lidt længere henne, stak fyrværkeriet ind i et lys og kastede -.-

Og i den anden ende var der nogen som ikke rigtig kunne styre deres eller også var det i stykke for det sprang alt sammen på jorden! Så sygt ud :O De holdt sig heldigvis på afstand..

Ej, og så den største skuffelse, vi ahvde en kæmpe raket som vi havde glædet os vildt meget til at fyre af, vi tænder... BANG, og den sprænger foran næsen af os. Skete ikke noget, bare et højt brag.. Var ikke kommet op i luften -.-

Men det var virleig flot resten, dejlig aften <3

ASTA&TERKEL

Together we're stronger (: <3

0
0
Svar på denne tråd

dårlig kombi
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 18:52

sprut og krudt er en dårlig kombi.

Jeg og min makker sprang en gang en muggen wrapballe i luften med et blålyn. Det så faktisk ret fedt ud. Vi havde kørt den ud medt på marken og fjernet plast og snore. Den var lige så godt spredt som hvis jeg havde gjort det med møgsprederen

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator
medlem af
AHNA og FNK
stifter og formand: klageklubben

JHN'S farligste bruger

0
0
Svar på denne tråd

oijhuihku
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 18:59

Kristian - sådan noget filmer man!

Louise Frandsen
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider