|
|
| Jeres år 2008? |
|
|
Godaften ænder (: Sidder her på årets næstsidste aften og tænker lidt over mit år 2008. Og hold op hvor har det egentlig været et @!#$år for mig, tihi  - Har fået nogle gode og tætte venskaber fra efterskole - Er startet på gym, hvilket både har været godt og skidt. Men i bund og grund er jeg glad for det. - mine forældre er blevet skilt  - min eks var mig bigtime (og bad..) utro, hvilket tog hårdt på mig i mange måneder - stoppede på efterskolen, og savner det stadigt (dog har jeg fået en masse gode venner derfra<3) - Har lært en masse fagligt, og afsluttede min 10 med rigtig gode karakterer. - Er stoppet med at ride. Og ja.. Det er så vidst det. Hvordan har jeres år 2008 været ænder?  (Beklager meget hvis der er sådan et indlæg, men kunne ikke lige finde det....) 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Det har været lidt blandet. Stoppede med at ride Zasha  Fik Dapoll  Sofie stoppede hos Falcon:( Flyttede Dapoll 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Holdte og holder stadig pause fra fodbolden Sluttede niende med @!#$ karaktere og havde generelt bare en træls slutning Startede i tiende med en rigtig god klasse + god parallelklasse Er blevet meget tættere med mange af gutterne/tøserne fra Vallensbæk Var på en kanon ferie med en rigtig god veninde Min far flyttede igen til sjælland og bor nu i Ballerup/Jonstrup Jeg fik en lille fætter som jeg blev gudmor til <3 Og så er jeg begyndt at interessere mig for heste igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil du høre en hemmelighed? |
|
|
-Slutningen af 8 gik røv -Kom "igen" i 9. -Kommet herre god stemning i klassen(selvom jeg nu er den eneste der synes det) -Er blevet ufattelig god til at sige til folk når de kan rende mig i røven eller jeg synes de er kiksede/til grin/dumme(og jeg synes det noget skidt) Sådan lidt blandet agtig - men sådan er det aaaaltid
hedviglaerke ..og så ikke så meget andet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jadsjsdjdeje |
|
|
stoppede med at danse seriøst fik den bedste klasse afslutnings tur - nemlig 6 dage i Berlin, med de bedste klasse kammerater (miss them!) den bedste tur til kreta 08 - mødte de 2dejligste tøser <3 startede på KE . wiiiiie noget af det bedste evaaaarh startede til dans der igen, og er blevet - synes jeg - meget god.
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhgjklkjhg |
|
|
Amanda: NYD DET!! De sidste måneder går så sindssygt stærkt. Så nyd hvert minut Ville så meget ønske at det var mig 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie... |
|
|
jeg nyder det skam, det er helt top. - dog har der været nogle tider, der har været r*v og n*mse. Men kan sgu ikke undvære det 
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
- satte domino til salg. - forvirrende tider med kæresten.alt for meget off/on forhold. - "mistet" en min bedsteveninde gennem 3 år.men trods alt mit eget valg. - fået en masse nye venner (: - min oldemor døde. - var på klasse tur til Rom. <3 god tur selvom der var mange problemer. - fået chili verdens bedste og sejeste chihuahua. q; og ja der er mere d: men orker ikk at skrive det.
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det. Domino sælges.skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pælokjuhygt |
|
|
årha. år 2008 har nok været det underligste år for mig. men nok mest i den positive ende af det underlige. selve indholdet i året har været ekstremt langt! specielt det sidste halve år har udviklet mig så meget og har nok været det vigtigste der nogensinde er sket for mig . + Berliner tur med 10. gode minder fra 10. start på Odense Fagskole en masse vigtige venner på OFAG en masse udvikling af migselv ikke kun tegnemessigt men også som person. flytte hjemmefra blevt bedre til at holde orden på mit værelse gode julegaver ( det SKAL med ) og en masse andet som jeg nok ikke lige skal komme ind på  - afslutning med 10. ingen ridning første halve år på ofag gik for hurtigt! nær ven af familien blev slået ihjæl nogle småting som jeg nok heller ikke skal ind på xD om jeg var glad for år 08? jo tak også selvom der har været SÅ mange nedture.
Louise Frandsen Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Cleoh ♥Terkel♥ |
| Dato:  |
30-12-2008 23:07 |
|
-Blev konfirmeret -Startede med at ride Terkel -Fik part på Terkel  -Fået en ny dejlig veninde -Stoppet til dans -Gået op for mig at jeg har verdens djeligste klasse, vi har haft det bedste år sammen <3 -Kommet tættere på mine to bedste veninder <3 -Min dejlige undulat Majs døde  -Fik en ny, Babe <3 Har haft et skønno år, især med hestene 
ASTA&TERKEL Together we're stronger (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torskesmoothie ... |
Camilla Stormont |
30-12-2008 23:31 |
|
Mit 2008 har været skønt!  Nok et af de bedste år i mit liv...
Et stort tak til 2008! 
» Camilla Stormont « How do we change the world? By making one act of random kindness at the time! Regnbuebroen
Ansøg gerne: Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfyrfuydsfhsgjf |
RikkeEvigGlad |
31-12-2008 00:21 |
|
Jeg syntes sgu at år 2008 har været et utrolig hårdt år der har ribbet op i rigtig mange ting som har været hårde at komme igennem. Men det har også været et år hvor jeg er vokset med mange opgaver og fundet mig selv. Der har været rigtig mange dødsfald hvor jeg har mistet mange nære både familiemedlemmer og venner det er vel oppe i 4 begravelser bare i år hvor endnu en står for døren. Alle døde af kræft. Det har været meget svært og komme igennem så jeg ser frem til et bedre år 09 hvor jeg tager på efterskole - Blidstrup. skolemæssigt er det dalet en hel del det har nok meget af gøre med ovenståene så det er sgu hårdt at se ens karaktere dale fra 12 og 10 taller ned på 7 og 4.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
@!#$år. men disse ting er dog meget værd at mindes - Stævnerne på Felix
- Tiden på NÆST - med emilie&katrine
- Startede på det fedeste år på Aalestrup Naturefterskole 08/09 - ELSKER DET
.. - Min underviser han skal næsten også have en plads d:
Marie Felix Albæk Aalestrup Naturefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| serhsehseht |
|
|
Jeg har også haft et @!#$år... Eller, det første halve år gik godt - Jeg gik i 10. klasse hvilket var det bedste skoleår i mit liv. Fik venner for livet der. Gik ud af 10. med gode karaktere. Fandt en deeejlig kæreste i maj måned, som jeg havde den bedste sommer med. I august gik han så fra mig, jeg begyndte at savne at ride (og begyndte at fortryde jeg solgte Eros), startede i en ny klasse på gym. som jeg ikke trives specielt godt i.. Satser på at tingene bliver bedre i 09 
Mvh Antonia - nu uden Eros
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
31-12-2008 11:27 |
|
mit år har været blandet. vi byggede nyt hus, og jeg flyttede skole = @!#$ @!#$! jeg holdte kontakten med mine gamle veninder og de er de bedste. jeg fik meget mere ud af min ridning. jeg kom tættere på andre veninder i starten af 2008, var jeg ikke sammen med min tidl. bedsteveninde gennem 11 år mere. tjaa :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
+ Kom tættere på min bedste veninde - min bedste veninde flyttede sine heste hjem :s + indsprang selwyn + Føste stævne selwyn gik var med mig  + Selwyn blev kårret avlshingst + tilredet omkring 10-15 ponyer på 9 mdr. + Jg er Welshs' bedste junior mønstre!  + Mig & selwyns resultatliste for iår! + Vi fik Gribsvads Bobby + Vi fik Arvalon Gucci + Fik egen stald + Red Kennedy for Kjærsfeldt Stutteri & Dressage center + Fik Gipson som jeg nu rider for Kjærsfeldt Stutteri & dressage. så der vist ikk mere?? Gud jo er S** oz blevet konfiremeret 
skrev catrine sørensen med de 2 musketerer Maylie Selwyn & Mr. Gipson Det man leger ind i hesten ville den gerne lege igen, det man tvinger den til skal den tvinges til igen!
www.haevponyalderen.skrivunder.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2008 ;/ <3 |
Mette ♥Rondale♥ |
31-12-2008 23:38 |
|
meget meget blandet år ..
- En 1års der stod her som betød en del - Lagaro døde i april, han havde blodorm og evt en infektion på en hjerteklap :'(
- Min skønne pony Moorland's Rondale blev aflivet 26/6-08, pga kronisk bronkitis - det bedste for ham, selvom det var hårdt ;/
- Lykkedes vidst ikke at ifole perle eller Bonnie 
- Freja blev næsten min <3 - og vi red lidt stævner og er i det hele taget kommet ret langt i 2008, startet på både spring og dressur undervisning 
- Fået ny hund, lille labrador, på ca 4 måneder nu <3
- Stoppet med at ride heste for min underviser pga tiden..
- Begyndt på gym - godt nok, men os meget hårdt ..
puha sikkert sket meget mere ..
- Mette - R.I.P min smukke pony, Moorland's Rondale <3 - Never forget you <3 >> Freja my light <3 You mean everything <3 Life is a game
It gives shame Nothing is fair I really declare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift' . |
|
|
Jeg begyndt på ny skole = ny vennekreds
Det var desværre en dum vennekreds den første, og måtte droppe ud af den s:
Fik en karakterstigning.
Blev bevidst om mig selv og min stil mm.
Jeg voksede fra 150 - til 170 cm på et halvt år 
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgdsgsdgsd |
McCoy |
01-01-2009 00:31 |
|
-Flyttede til ny skole(Langå Skole) -Fik nogle nye gode venner  -fik flyttet Coy til Gydegården -Mødte nogle nye mennesker -Fik Coy flyttet igen. -Fik flere venner  -Blev uvenner med bedste ven. -Fik nye bedste venner. -Blev uvenner med dem ;S -Fik en ny bedste ven  - Og fik en masse nye venner fra habbo  - ovs 
Møjsenkøjseren
- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit 2008 |
|
|
Mit år 2008 har været med meget sorg og savn, men også glæde. I marts 08 mistede jeg min elsket fætter. Jesper blev 22 år og var ude og fejre det sammen med sine venner. Sidst på natten forlod han sine venner for at gå hjem. Han blev fundet bevidstløs næste formiddag.. Han var faldt ned af 4 trapper og havde slået sit hoved. Jesper dør 4 dage efter på intersiv i Odense. Juleaften sover min morfar stille ind på Sydvest jysk sygehus. Heldigvis har jeg mange gode venner og mine ponyer til at holde mig oppe. Den 27.12.08 opnåede jeg et af mine mål. Sizze og jeg blev kvalificeret til Landsstævner Vi skal starte vores første Landsstævne i Billund den 30-31.01 og 01.02.09 Jeg måtte erkende at jeg ikke længere har den fornøden tid til at ride 2 ponyer optimalt. Så Siska er blevet ifolet og vi venter føl af hende til juli 09. Flere omstændigheder gjorde at jeg har været nødt til at skifte underviser. Jeg måtte sige farvel til Sanne og er nu begyndt at ride ved Claus Sørensen
Hilsen Betina og de NU 5 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Siska - Filur- Kika. "Sov sødt lille Pinocchio:'( savner diig" At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt. tjek www.123hjemmeside.dk/staldhyldtoft
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
For mig har år 2008 været et meget blandet år, som alligvel er gået utroligt hurtigt, når man tænker tilbage på de mange timer.. -Jeg døjede utroligt meget med skinnebensbetændelse, efter et halvmarathon. Alt sport blev frarådet  -Jeg stoppede på efterskole, efter et fantastisk år.  -Vi havde en udvekslingsstudent fra USA boende i 3 mdr. -Begyndte på gymnasium og landede i en super god klasse. -Masser af nye venner og lidt udskiftning i vennekredsen. -Fik en skøn kæreste, men vi gik fra hinanden efter 3 mdr. -Ridningen er desværre gået lidt nedad pga tidsmangel, håber det bliver bedre når de lyse aftener melder sig i 09. -Startede med at løbe igen efter betændelsen, og et nyt halvmarathon venter i 09. - Bestilte sprogrejse til England i sommerferien 09.  Det var mit år 2008. Jeg glæder mig meget til at se, hvad 2009 bringer.. Godt nytår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit 2008 |
|
|
Utroligt blandet år 2008, hvor der er sket en del ikke så gode ting for mig, og samtidig et par rigtig store ting i mit liv. Jeg blev udlært den 18. november. Stor, stor begivenhed Jeg har fået min egen hest at hygge mig med. Vi fik bjærget århundredets hø til hestene. Der er sket en hel del positive ting i forbindelse med min vennekreds, bl.a har et af mine venenpar fået en lille dreng, og et andet er blevet gift. På den negative side er bl.a Opbrud med en del venner efter at jeg blev blandet ind i en tyverisag som jeg intet havde med at gøre. Måtte være med til at smide nogle opstaldere ud. Det var virkelig noget hø, og en rigtig dårlig periode i forsommeren, men hold da op alt det ro der er blevet efter at de skete. Har været med til at køre en dyreværnssag på en pige på nabogården.
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben JHN'S farligste bruger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2oo8, mit. tja |
Louise (Muzze) |
01-01-2009 19:41 |
|
Der er simpelthen sket så meget her i mit 2oo8. -Min bedstefar er død. -Min veninde gjort selvmord. -Jeg er begyndt at ride lidt igen. -En dejlig pige kom ind i klassen. -^vi blev bedsteveninderne. -^^hun flyttede, og vi gled fra hinanden. -Mine to hunde blev aflivet. -Vi fik ny hund. -Min fætter død af kræft. -Min onkel konstateret kræft syg. -Jeg er flyttet. -fået en dejlig veninde, Julie, via min (nu) x kæreste. årh, og meget meget mere. Men ligenu er jeg nødt til at smutte =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeres år 2008? |
|
|
Det har været et meget blandet år for mig. Hvis jeg skal gøre status, er de vigtigste ting nok at: - Jeg kom af med Major, som senere hen er blevet aflivet  - Jeg fik den skønne Carlos, som jeg virkelig ikke kunne undvære <3 - Jeg er stadig sammen med Mathias.  - Min bedste veninde er taget et år til London, og jeg savner hende!
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bcfbfgfgdf |
|
|
- Stoppede på Titan fordi jeg er blevet for gammel + Begyndte at ride Sonny + Skiferie med gymnasiet - min helt vildt gode og søde tysklærer gik på barsel så vi har haft vikar i snart et år. (men hun kommer tilbage til foråret) + Flere af mine veninder der har været på efterskole/en i usa er kommet hjem, så jeg har fået set dem meget mere. + afsluttede 1.g med et 12-tal i vores eneste eksamen (biologi C) + Var i Paris i sommerferien - Rigtig mange lektier og afleveringer her i 2.g + Har fået et job, så jeg kan tjene nogle penge - Min far og hans kone er flyttet til Fredensborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
2008 var et år med meget blandede følelser .. - sluttede 9. klasse, savner det virkelig. - og sluttede 9. med nogle karakterer af noget tis pga. en masse. - næsten mistet kontakten med nogle af mine bedste venner/veninder fra skolen s: det sker med nogle efter 9. .. - skiftede skole en del gange. - startede på egeskolen, elsk på det =D - begyndte at ryge fast s: desværre. - kom ud i noget l.ort, dårligt selvskab. - fik en masse problemer. - mistede en masse venskab på det, næsten min familie. - endnu flere familieproblemer. - begyndte at ride igen efter 1 års pause (: lækkert. lige hvad jeg husker d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|