|
|
| Kysse med sin bedsteven mm. - what? |
|
|
Nu har jeg ikke selv prøvet det - da jeg mener det er utroskab. Også fordi jeg ikke gider kysse på andre end min kæreste  Men synes i at man er utro, hvis man kysser med sin bedsteven som man fx har kendt i lang tid osv. og man har kæreste? For jeg mener at dét er man. Uanset hvilken person min kæreste kysser på, ville jeg synes var utroskab. Medmindre det var familie. Men hvad mener i?
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det. Domino sælges.skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn. |
|
|
Også fandt jeg lige ud af at min overskrift er rimlig meget wannabe ' Louises. gal hvor typisk.
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det. Domino sælges.skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkjlkjljkjljk |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
29-12-2008 16:27 |
|
Hvordan kysse? Det er jo ligemeget om det er sin bedsteven man kysser med, eller en helt anden imens man har en kæreste, så det ville jeg syntes var utro.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Altså et kys på munden. - og ja det er jeg enig med dig i  men det er ikke alle der synes det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjdjjjejekdsks |
|
|
Det er rigtig klamt!
Mine bedstevenner er ikke folk, jeg på nogen måde finder attraktive på den måde. Tænker faktisk ikke på andre drenge, som jeg tænker på min kæreste. Jeg kan da godt tænke "guf" og lige smide en savl klat eller 2.
Men jeg er meget, meget loyal på det punkt. Så i min verden er det overhovedet ikke okay! Det er foresten i mit hovede, lige meget om det er ens bedsteven eller en fremmede - doesn't matter! klamt anyways
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Amanda: nemlig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehehehehe |
|
|
og, kan være det lyder underligt men vil blive lige så sur og rasende over et kys, som hvis de havde gået videre til noget mere.
Det er imod mine principper, og bliver ret så sur på mine venner og veninder hvis de fortæller mig, de har været utro på den ene eller anden måde. For igen, det er imod mine principper.
Tillid er der jo ikke for sjov. Og mange misbruger hinandens tillid, og det kan jeg slet ikke tage - det såre mig på en måde, at nogle kan være/er sådan. Kan godt være jeg bare er 'nærtagende' men, jeg synes nu, at det er ret alvorligt.
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggggggg |
miss chanel |
29-12-2008 16:45 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Amanda: Ja jeg har det også sådan lidt, hvis man er utro - så er man lidt af en svans. For utroskab viser jo bare at "man ikke kan holde sig til en", og det gør ikke andet end at volde problemer jo. Så jeg ser heller ikke meningen i det, også selvom det er ens bedsteven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jddnudniud |
|
|
Min bedste ven og jeg, giver "altid" hinanden et lille tantekys paa munden naar vi er fulde. Min kaerste er ok med det, efter min bedsteven og jeg, har vaeret venner i gennem 10 aar og det er et enkelt kys, for venskabens skyld. Det mener jeg ikke er utroskab, men hvis jeg kyssede med ham flere gange paa en aften, snavede osv. Ja saa ville det gaa over i utroskab.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Ville blive så stikhamrende tosset hvis min kæreste kyssede med hans bedste veninde eller nogen anden for den sags skyld. Har slet heller ikke den slags forhold til mine venner, og ønsker det bestemt heller ikke. Så er der vist noget galt, enten i forholdet til kæresten eller generelt med personens opfattelse af et forhold. Nu vi er i den boldgade så synes jeg så også at ordet "skat" kun er forbeholdt kæresten.
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©©
Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
LINSE ER TIL SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsfs |
|
|
Og jeg taender slet ikke paa min bedste ven, min kaerste er selvfoelgelig den eneste fyr i verden for mig. Det ved han ogsaa godt, saa kan ikke forstaa hvis folk tager et lille tantekys SAA serioest. Jeg ville da ogsaa vaere ok med at min kaerste gav sin bedste veninde et lille kys. Nu har han godt nok ingen, fandt han en ny BESSST GIRLEFRIIIEND i byen, ja saa er det noget andet. Men en som han har kendt i like... 5-15 aar, saa er det ok. Havde de vaeret interesseret i hinanden, JA saa havde de nok vaeret sammen for laengst 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdasas |
|
|
Kristina - en trekant er ogaa utroskab saa? selvom begge er indforstaaede med det eller hvad
- Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kommer helt an på hvilket |
|
|
kys vi snakker om. Som Josefine nævner, et lille truntekys er i mine øjne ikke utroskab. Jeg kysser tit min bedsteven på munden når vi er i byen, bar for hyggens skyld. Jeg ville også have det cool med at min kæreste gjorde det ved hans bedsteveninde  (din lille wannabe )
Louise Nørskov 24.01.08, R.I.P Dilli Dancer
31.10.08; Hvil i fred Mark Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfs |
|
|
ps. nej jeg er ikke lige til trekanter, da det slet ikke taender mig, da s#x er noget intimt mellem kaeresten og jeg. Men nogen er jo med paa den.
- Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgfdgfd |
McCoy |
29-12-2008 18:05 |
|
jeg synes faktisk ikke rigtig det er og være utro, altså der er da langt værre ting end feks. et hurtigt kys?
Møjsenkøjseren
- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Josefine - det kommer bestemt også an på omstændighederne vil jeg sige. Men holder stadig på det er komplet unødvendigt at kysse på sine venner. Kan slet ikke se hvorfor. Et tantekys - ok fair nok, det kan jeg godt forstå nogen gør. Men gentagende kys, som du siger, eller andet end lige et hurtigt kys - det synes jeg ikke er i orden. Men det er jo en individuel ting, fair nok dig og din kæreste har det ok med det - så er der jo intet problem i det for jer. En trekant er slet ikke noget jeg personligt synes er frækt, men så længe begge parter i forholdet er indforstået med det så kan jeg ikke se problemet i det. Det er jo et fælles valg. Problemet med et kys med en ven er at det langt fra altid er et fælles valg.  Og som nævnt tidligere så ville jeg personligt ikke synes det var okay. Og det ved jeg at han bestemt heller ikke ville synes 
LINSE ER TIL SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Louise : hahahah ved det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
29-12-2008 18:28 |
|
Kommer da an på hvilken slags kys det er. Jeg har da altid givet mine bedste venner et tantekys her og der, både piger og drenge - og det synes jeg ikke er utroskab, men det kommer jo også helt an på hvilket forhold man har til den slags. Er det et lidenskabeligt kys/snav, så er det utroskab. Medmindre man har et åbent forhold. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kysse med sin bedsteven mm. - what? |
|
|
Jeg er ikke typen som på nogen måde har behov for at kysse på mine venner, - min personlige sfære lider så grusomt bare ved at skulle kramme folk, - jeg er ikke særlig meget til fysisk kontankt med andre mennesker, udover kæresten *GG* Så for mig vil kysseri med andre være et no go, jeg gider ikke sådan noget, det er livet sgu for kort til at spilde min tid på en som åbenlyst hellere vil være sammen med en anden så. Utroskab er for mig at se, et tegn på at der er noget galt i forholdet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Har engang givet min bedste ven et kys på kinden, syndes ikke just det var utroskab, var fuld da det skete - ingen undskyldning, men min kæreste var der da det skete og sagde at det var okay met et enkelt kys på kinden. Men nej ellers ville jeg mene at det er utroskab at give enhver anden et kys, om det så er sin bedste ven.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm.... |
Zig-Zag |
29-12-2008 20:37 |
|
Nej jeg ville ikke synes det var særlig fedt at min kæreste kyssede sine veninder, slet ikke faktisk.. For et års tid siden ville jeg ikke have haft det store imod det, men der skete ting som (desværre) ændrede min mening.. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kysse med sin bedste ven mm. ?! |
|
|
Jeg har fået den holdning mht. min bedste ven, at vi "kun" skriver søde til hinanden. Han er meget påpasselig på lige præcis dét punkt mht. at skrive med mig - han kæreste bliver en anelse jaloux på mig s; Lidt crap. Så vi er i det "forhold" (venskab) at vi skriver, "du er den bedste ven at have" og "du betyder så meget som den ven du er" De ting er store for ham, så det er det vi gør. Meeeeeeeeeeen, NORMALT kysser vi ikke hinanden, det er da sket en gang eller to måske, med et lille kindkys når vi ligger og ser film. Det er muligt, men det er kun til tider... Jeg synes det er i orden, at man giver sin bedste ven et lille tante kys, selvom man har en kæreste. Det ser jeg intet problem i. Det skal bare heller ikke overdrive..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vjshvjkfshvkjshfvks |
|
|
Ej, hold da op med at være så sippet... Man kan da godt give venskabskys - også på munden. Så længe det ikke er direkte snaveri og kærlighedskys. Synes godt nok ikke det kan kaldes utroskab... Må din kæreste heller ikke kigge i dameblade så?
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Ehver modgang er et tilbud om vækst ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Malle - jeg har ikke nævnt nogen steder at jeg synes det er utroskab. Siger bare at jeg bestemt ikke ville bryde mig om det.  At kigge i blade mener jeg jo så slet ikke kan sammenlignes med det. Eftersom du ikke er i fysisk kontakt med en anden person. Så jo, selvfølgelig "må" han det. Vil da heller ikke diktere hvad knægten må og hvad knægten ikke må. Han er 20 år gammel så det tror jeg godt selv han kan afgøre 
LINSE ER TIL SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt nytår :) |
|
|
Tja, nu har jeg ikke nogen kæreste. Men til fester med klassen går alle folk rundt og kysser hinanden og der får drengene da også et trunte kys på kinden af mig  Men altså, et trunte kys på kinden ville jeg være ligeglad med hvis jeg havde en kæreste, der lige gjorde det i forbifarten på hans veninde. En helt anden sag ville være hvis de sad i sofaen og blev ved. Det synes jeg overhovedet ikke han kunne være bekendt.
C e c i l i e med part på Sylle ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hcdjkahfjkhgkrfsvsk |
|
|
Outzen: Det var rettet mod Dums 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Ehver modgang er et tilbud om vækst ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtherdgdxedf |
|
|
Da jeg havde kæreste ville jeg ikke have haft det store i mod det tror jeg. Jeg har altid været ret large omkring sådan noget, for stoler/stolede jo på min kæreste. Men da vi så slog op skete der nogle ting som nu gør, at jeg er meget mistænksom desværre. Så nu ville jeg have det super dårligt med det er jeg sikker på. - Hvilket er utrolig træls og bøvlet, men ja. Sådan er det. Ud over det, så kysser jeg ikke mine venner på munden. Kysser tit mine næreste venner på kinden når vi siger hej/farvel eller som et "hygge-kys" i byen. Men kys på munden er for mig noget man giver sin kæreste 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmmmmmm |
|
|
Jeg ville da ikke have noget i mod hvis min kæreste gav sin bedste veninde et kys som farvel - eller goddag for den sags skyld  Så længe det ikke sker hele tiden, og man ikke føler sig overset, ville jeg da synes det var okay. Og hvis man ved de har kendt hinanden i lang tid og aldrig været mere end venner, ville det klart være mere okay, end hvis de kun kender hinanden en lille smule og har haft noget sammen før 
Så jeg synes det kommer meget an på hvem hun er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgyuiuhghj |
|
|
Nu har jeg bare erfaret at den der "vi har kendt hinanden i 10 år, og er bare venner" ikke holder en dyt. Gjorde den i hvert fald ikke for min eks. Og det har gjort min mistroisk.
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Numsefisken: Nu tror jeg med min nuværende kæreste, at jeg ikke synes det ville være specielt fedt hvis han kyssede sin bedsteveninde på munden - men dét er så fordi jeg har været ude for en del ting, som har gjort at jeg simpelthen ikke kan have det. Dermed sagt at det nok ikke er i alle tilfælde  Men jeg ville bare aldrig kunne se mig selv, give min bedsteven et kys på munden. Det synes jeg kun burde gælde kæresten (hvis der er en). Medmindre man har en eller anden deal om at det fair nok, men så synes jeg begge parter skal være enige. Tror bestemt heller ikke min kæreste ville synes om at jeg havde "kysset" med min bedsteven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jehehehehehehehe |
|
|
numsefisken - synes ikke rigitg du kan sammeligne læbekontakt med dameblade. Men det er jo bare min mening 
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|