Heeeeeeeeeej 
Ja syntes i skulle have et indlæg om mit år 2008 for det har været et spænende år 
Jeg har kun billeder fra feb.
feb: Zasha begynder at lægge sig flot med hoved og ryggen blir aktivert og øgningerne kommer på plads. Dog falder hun på forparten engang imellem
i marts drog vi til stævne på HSK hvor vi startede LC2 Og LB2. vi blev sidst i begge klasser og det var heeelt fortjent.
I april Skete mit livs vendning. jeg fik min egen hest.
derfor blev Zasha droppet lidt da min egen var mere spænende, så tilsidst stoppede jeg med at ride hende hvilket har kostet mig mange tusinde tåre og nu græder jeg selvfølgelig igen /: Savner dig putte.
Men i skal da selvfølgelig se min hest.

Den 18/04-08 den dag jeg fik ham.

Lidt billeder fra Maj.
Vi fik en rigtig sadel på
I oktober skete der det at Sofie stoppede med at ride Epirus. Og det gjorde at jeg miste lysten til Dapoll og det bare var en pligt det skulle overståes. Men jeg fik så tilbudet om a ride en super dejlig hoppe ved navn Estipona som var ny tilredet, det blev desværre ikke til så meget

Men istedet begynde jeg at ride Epirus, og fordi Dapoll lige havde fået sko på for første gang og han valgte derfor at blive halt i 2-3 uger og så fik jeg redet Epirus i lang tid og vi besluttede at melde ham til klubstævne på GBR i LC1 & LC2 og bleb nr 2 i LC1 med 63,3og vinderne red til 63.6 og i LC2 blev jeg 1 uplac. med 57.8 og nr 2 fik 58. Når men Sascha kom på besøg og tog en masse billeder både af Epirus til træning, Dapoll på fold og Epirus til stævne nogle uger efter.
Den 1/11-08 valgte jeg at flytte Dapoll til græsted ud til Lars poppel.
Den 3-12-08 blev dapoll så endelig vallak og alt er gået fuldkommen som det skulle.
Og vi træner nu videre og skal til at have undervisning.
Så har jeg ikke mere herfra.
Kommatar modtages gerne (;
Og I må have en godt nytår alle sammen og held og lykke i det nye år