Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Når hesten er tydeligt jaloux.
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 14:16

Hej Alle..

Ak ja endnu engang kan vores dejlige heste få et smil på læben i denne mørke tid.. Jeg hade min kæreste med ud i stalden forleden - første gang min kæreste & Raffe skulle se hinanden...
Da Raffe ser ham får han for det første radar blikket, så står han og overvejer ham lidt, står så og snuser til ham, og fnyser så på bedste rababer maner...

Nå, Så begyndte min kæreste så og nusse ham lidt for ligesom at fedte sig..
Nå så skidt da så var han jo pludselig ikke så slem, lige indtil han begik den store fejl at gå hend lige og nusse mig og gi mig et kys, hvad han ikk lige hade overvejet var vi stod i Raffe farezonen hvilket resulterede i han da lige kom med sit meget lille hovede imellem og så fik han ellers et puf i modsatte retning, så Raffe kunne trække mig ind til hans bringe...

Raffe var bare så jaloux, han skulle altså lige vise at jeg var hans og sådan var det bare... Dette kunne vi jo selvfølgelig ikk lade hver med at grine af, som min kæreste sagde "Man kan tydeligt se han godt nok er mors dreng" Det kan jeg jo ikke benægte han er :)

De blev da trods alt okay gode venner inden vi forlod stalden, men men han skulle da ikke komme alt for tæt på mig, så blev den lille herre fornærmet..

Er det kun mig der har en meget jaloux hest når jeg har min bedre halvdel med ude i stalden ?
Giv evt en lille historie med eks. :)

Fortsat god kold og grå vinterdag

ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 14:57

Mads var også sygelig jaloux på en jeg kom sammen med på et tidspunk, han begyndte at stå og fnyse hvis min kæreste holdte om mig eller andet.

Min kæreste ville så prøve at blive venner med Mads, men næh nej, han havde da bestemt ikke lyst til de skulle være venner, så nej, i stedet gav Mads mig et ordentligt kys lige i hovedet, hvor han løftede over og underlæbe, så jeg var godt smurt ind i heste savl bagefter

Han er simpelthen min bedste ven den lille Mads hest, ligeså god som dagen er lang, og giver mig gerne et vrinsk eller 3 når han ser mig!

Hilsen
Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd

tamtam
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 16:10

Tja - ikke helt det samme, men min ved også godt hvem der skal give hende opmærksomheden - f.eks. hvis jeg er igang med at tage støvler på eller lign., og pony keder sig, så begynder hun at gnaske i alt hun kan komme til. Hvis jeg så kigger op - så står hun bare med ørene fremme og kigger nok så sødt - hvis det er en anden der holder hende med 'selskab' - så er hun bedøvende ligeglad, og fortsætter sin gnasken :D

Det er kun mig der er hendes :) haha

» Mvh. Lone

- med Camilla

Don't cry because it's over - smile because it happened

0
0
Svar på denne tråd

tralalal..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 18:54

Hehe.. Har ikke oplevet at min har været jaloux på andre mennesker, selvom han ikke er så glad for fremmede

Men når jeg kommer ud og ska fodre SKAL jeg tage ham først.. Ellers bliver han fornærmet :P Kom en gang til at tage min unge først og nøj han blev fornærmet!! Han ville slet ikke snakke med mig og ville ikke komme ind og spise.. Tog mig 1000 år at få ham til at komme ind og spise :P Tossede hest.. hehe..

-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse.

NannaHildgaardLarsen

*Team Midgaard*

0
0
Svar på denne tråd

Llalalla
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 19:12

Haha, hvor sjovt!

Min hest var måske bare lidt klogere, og lurede min kæreste med det samme da han kom derned første gang. Det var til et springstævne i min egen klub, at min kæreste valgte at komme og hilse på min hest første gang. Da min kæreste kom derned havde jeg lige været inde og springe én runde, og min træner stod så og forklarede ting og sager. Jeg valgte så at ride rundt om "lille ebbe", så jeg kunne få hilst på min kæreste rigtigt, og få snakket lidt med ham, så han gik med. Allerede der, tror jeg Zobell havde luret ham. Da vi så var færdige med at ride (skulle ride en runde til), sadlede jeg Zobell af. Jonas (kæresten) klappede selvfølgelig Zobell, men Zobell afviste pænt, ved at bide efter hans finger. Hov Hvis jeg så lige gav Jonas et kys når jeg gik forbi ham, så begyndte Zobell at te sig gevaldigt, ved at begynde at skrabe, og brumme efter mig.

Dagen efter stævnet var Jonas med igen, og der blev de to guttermænd altså lidt bedre venner, for Zobell opdagede hurtigt at Jonas var sød til at give ham gulerøder og snakke med ham, og så blev han accepeteret af Zobell

Altså, den kære hest!

SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3

R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(

0
0
Svar på denne tråd

jegerggud
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 21:56

Haha, sådan er Filur også :D

Jeg kan ihvertfald give en masse eksempler, da Filur er mester i at blive jaloux

- Det er ikke kun på mennesker, nej, for det meste er det de andre heste :D

Engang hvor jeg skulle ride Mulle, så blev han så jaloux at han begyndte at bide efter ham og sparke efter ham og løb hele vejen rundt om ridebanen, hvor vi red inde, den kære pony da! ;D

Her den anden dag stod jeg så og nussede lidt med ham og gav ham lidt godbidder. Så kom Nickey og ham ville jeg jo så også lige give et par godbidder til og nusse lidt med.

Det skulle jeg jo så aldrig have gjort, fordi med det samme jeg havde givet ham et par stykker fik jeg bare et ordenligt bid over min arm, da han prøvede at " tage fat i mig " Så han syntes lige at jeg skulle bides :D

Her snakker vi så at han mule var udenom hele min arm.

- Så Filur bliver meget nemt jaloux!

Det er dog altid på alle andre heste end Freja, da han godt ved at det er ham og hende, som er mine ponyer

Sara Larsen

0
0
Svar på denne tråd

hehe....
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 00:29

Det er da rart at høre jeg ikke er den eneste med en total jaloux hyp...
Men det ER jo lidt sødt når de sådan vogter over en

ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 02:24

Synes ikke det gælder når der er mad indblandet.. Heste vil jo have mad (:

Men sødt at de ikke vil have kæresterne kommer for tæt på

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 03:42

ej hvor sødt :D
- Amadeus kan faktisk rigtigt godt lide Emil.

Men hvis vi står og kysser lidt for længe, eller snakker, kan han godt blive lidt hurtigere utålmodig, end normalt 8D

Isabella

Med superspringeren Amadeus

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!

Vinder af Hubertusjagten for ponyer 2008! Ö

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 20:52

Santos har ikke været jaloux overfor andre mennesker, men dengang jeg red cooper, kunne han godt blive jaloux når jeg sadlede coops op & red ham, mens min mor sadlede santos op og skridtede ham imens jeg red coops. :D

FrederikkeSadolin..

med dressurponyen Santos <3

0
0
Svar på denne tråd

Jaloux heste.
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 20:59

Jeg har prøvet det samme med Major. Han var lige så sød til at starte med, men på et tidspunkt lurede han, at Mathias fik lidt mere opmærksomhed end han selv gjorde, og det resulterede i at Major nikkede Mathias en skalle :b

Så er det altså svært at overbevise sin kæreste om, hvor vidunderlige de heste er ;D

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider