Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Billeder.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 13:20

Jeg fik lige lyst til at tage nogle billeder idag, så jeg kunne ligeså godt oploade dem og smide dem herind for jeg har nemlig også nogle enkelte billeder fra da jeg red undervisning i Mandags. :)

Men først dem jeg tog idag;

ved godt motiverne måske ikke er så gode, men jeg syntes det er svært at finde gode motiver.

^ caramel chew chew (L) forstyrret baggrund, i know.

grankogle.

tjaeh.

Så billederne af Tino, som jeg rider undervisning på :) Tror ikke jeg har vist jer ham før.

Har kun lige det ene på kamaraet.

Og vil lige slutte af med et spørgsmål; jeg har et normalt digital kamera. Det er 10 megapixels, og jeg syntes at når jeg forstørrer de billeder op - altså dvs. tager dem over på computeren bliver de ret grumsede :s så kameraeksperter, kan det være fordi jeg har indstilt det forkert eller sådan noget? jeg har det her;

panasonic dmc-fs20 (lumix)

Emmabemma

* Tino & Candy *

0
0
Svar på denne tråd

gfgfdgdfgfgd
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 15:34

Gode billeder, tino er rigtig fin i; jeg har selv det samme kamera som dig (eller det familiens) og med mig er billederne rigtig gode og "rene" i farven når de kommer ind på computeren. lyder nedern de ikke er det med dig z; ved ikke hvorfor det kunne være?

skrev pernille skipper

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider