Er ved at være nogle år siden jeg var sorthåret
Sådan da.
- Har stadig rester siddende i håret, som efterhånden er ved at være fadet over i noget mørkebruntrødt-agtigt noget.

- Meget gammelt billede efterhånden, men her er det sort.

- August sidste år, her har jeg ikke haft farvet håret i 8mdr... Sidste farvning var januar '07 så vidt jeg husker.

- De her er fra oktober i år, der kan man stadig se rester af det sorte.
Altså, jeg var glad for det sorte - helt klart!
- Men hold op det er altså svært at få ud igen! 
Mit har bare fået lov til at gro ud, og så har jeg fået klippet RIGTIG meget af.
- Sidste sommer fik jeg klippet 25-30cm af vist, og så igen nu her i august fik jeg klippet et godt stykke af + fik lavet noget etageværk, som gjorde at resterne af farven ligesom "blandede" sig med resten så det ikke er så tydeligt.
Jeg var naturlig blond, og har været MEGET lysere end det man kan se på sidste billede hvor jeg vist er mere leverpostej.
- Håber på det kommer igen til sommer 
Men skal du farve dig sort, så husk at farve håret rødt først.
- Jeg gjorde desuden det, at jeg farvede ikke håret SÅ tit igen, og gav det ind i mellem en rød hårfarve og gik med den en uges tid eller to, og så kom sort oveni, for ikke at få grønt hår.
Det startede jeg nemlig ud med at få
Og dét var ikke kønt.
- Specielt ikke fordi at pga. en nytår hvor en veninde og jeg farvede håret med sådan noget skum noget der skulle gå hurtigt ud, havde jeg barbie-lyserødt hår i flere måneder