Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ser du måske godt ud i ridetøj..?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 19:43

Havde jeg lyst til at spørge for omkring en time siden.

Historien startede i fredags. Hvor jeg (igen igen) havde skruet kroppen i festskrudet, fødderne i høje sko og indtaget alkohol i en mængde der svarer til samme mængde vand som befinder sig i gadekæret. Når altså det ikke er udtørret...

Tøserne i hånden og så ned på stamstedet hvor vi møder resten af crewet. Skidehyggeligt. Indtil min veninde kommer hen "øh Rikke. Mark kommer".

Nååååh. Gør han det.. P'isse herligt..

Det korte og det lange er at Mark er en ekstrem sød og ekstrem lækker fyr som jeg har været sammen med et par gange. Men ligesom også det. Drengen er ikke samarbejdsvillig. Nu jeg tænker efter, hvornår har jeg sidst mødt en der var samarbejdsvillig? Aldrig? Passer meget godt.

Kunne godt mærke at det var her jeg liiige skulle have situationen på plads. Gik dårligt. Dreng ankommer. Dreng kommer hen. Dreng siger hej. Dreng forsvinder igen. Rikke puster. Ro på, det gik fiiiint. Ud og danse igen.

Står så der helt fredeligt og shaker til noget Krumme-sang sammen med some of the guys, da dreng nu dukker op igen. Møver sig ind i dansegruppen og er bestemt ikke bange for at være nærgående. Okay, kan håndteres. Rikke laver nu elegant forsvindingsnummer. (Faktisk løgn. Skred ud på toilettet for at sidde ned, havde rimelig (som i temmelig meget) ondt i fødderne. Så sko skulle lige af).

Efter undercover-forsvindingsnummer kommer dreng igen. Ser p'issesød og charmerende ud da han spørger om jeg vil med (er faktisk sød og charmerende. Udseende snyder ikke).

Vi går hjem til ham bla bla bla, og da Rikke går hjem næste morgen observerer hendes trætte, men stadig skaaarpe hjerne at ringe ikke er monteret på diverse fingre. Får nu svag erindring om at ringe ligger på noget sofabord i noget lejlighed. Herligt. Super herligt. Bekræftende sms kommer kl. 19.28 fra dreng. Jep, ringe er glemt.

Hm. På den ene side møgirriterende, på den anden side virkelig godt for så har man så lige erhvervet sig en god undskyldning for at se ham igen.

Men så tænkte den føromtalte skarpe hjerne så i dag at jeg da kunne hente dem når jeg skulle ud og løbe. Aber nein. For drengen er jo ikke hjemme i aften. Nøh. Var temmelig sikker på at ringe ikke ønskede at udvide forlænget weekend hos dreng til en uges ferie, så aftale om afhentning bliver aftalt når nu jeg alligevel er på vej hjem den vej. Er jo så bare på vej hjem fra hesten. Har så meget tøj på at krop er vokset 30 cm alle steder, temmelig voldsomt ridehjelmshår og frygtelig tanke om at min makeup ikke sidder hvor den blev påsat tidligere på dagen.

Dreng som er lækker uanset hvilket tidspunkt på døgnet kommer ned og hejhej osv.

Og så er det pointen kommer! For nu er det så lige jeg får elevatorblikket. Fire gange. Og sætningen "hvaaa, har du´lige været ude og ride?". Du er skarp, dreng, meget skarp. Og så¨må du sku undskylde jeg ikke ser fiks ud i dag. Kan ikke lade sig gøre dag. Beklager. Men tror du lige selv du ville se fiks ud i ridebusker..? HVAAA??? ;-D

Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet

Årets JHN springrytter 07

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 19:53

Hvor genialt mayn :D

Pisse godt skrevet også

Tror virkelig ikke der er nogle der ser bare nogenlunde godt ud efter at have haft en ridehjelm på hovedet, klideruns og hele baduljen...

milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 19:53

.. og hold da helt kæft en fejl jeg kunne formå at lave mig der!

klideruns?? shiat altså

ja, der skulle så stå ridekluns ;)

milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd

hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:11

Hahaha - tak for et godt grin! Det er typisk sådan noget.. så er der mig der er heldig at ha' en kæreste, der selvom han også ser (irriterende) godt ud hele tiden, kan se min enorme charme skinne igennem mine tredive lag tøj og hår-ud-til-alle-sider efter jeg har været ved hesten

// Katrine

* Stormvind = (u)officielt verdens bedste hest * :)

It don't mean a thing if it ain't got that swing

Søger: Hestejob pr. 1/8-09

0
0
Svar på denne tråd

fdgfdgfdfgdfgdgfgf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:12

haha damn hvor genialt :D

Tror ikke ligefrem der er nogle som ser lækre ud i ridekluns!

skrev pernille skipper

0
0
Svar på denne tråd

hahahah
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:20

haha rikke - du er genial ;D

» Mvh. Lone

- med Camilla

Don't cry because it's over - smile because it happened

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:22

Jeg ser nu meget godt ud i ridetøj B-)

Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

helt nye springstøvler sælges!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:27

hahahhaha d: du er så genial ;D

0
0
Svar på denne tråd

ertygsefg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:36

Han har da helt sikkert synes at du var pivfræk at se på

btw, jeg elsker dine indlæg. mega god griner ;D

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:36

haha som du kan skrive det feeeedt!

Min kæreste var også med ude at købe et par nye ridebukser til mig engang. Så vælger han at sige midt i butikken (uden at tænke over det inde i sit hovede først!!) "skat hvorfor er din r*øv så aflang i et par ridebukser??"

Jo jamen mange tak! Man kan ikke skrue sig ned i et par lavtaljede jeans alle timer i døgnet..

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

dgnetahq4
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 20:45

hahaha! Du skriver så genialt.

Julie Lendal

0
0
Svar på denne tråd

overskrift!
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 21:16

Fantastisk skrevet

Hvis det passer det der med at,

- grine 1 minut giver ligeså god motion som 10 minutters løb.

Så kunne jeg godt have god samvittighed over den flødebolle jeg lige har kværnet ned

MVH. Liv.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 21:18

hahaha, griner : D

hm, det kan godt være man ser godt ud liige når man er kommet til hesten, men jeg forstår ikke dem der både kan strigle, ride og nusse uden at håret bliver ødelagt og make-up'en ser mystisk ud? o;

sagde Lul (;

Hoelgaards Sha Nell - jeg elsker dig.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 21:28

har sagt det før, siger det igen: du skriver så grinern det helt vildt ;D og kender det SÅ godt. møder ALTID folk jeg kender når jeg er i ridetøj og ligner en mongol, det så irriterende.

- fionabona

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 21:34

Takker mange gange for komplimenterne - bliver jo helt rød i kinderne

Charme? Har ikke skidemeget charme efter at have cyklet 16 km og redet dressur en time og dertil er i ført, i vilkårlig rækkefølge: Uldgamacher, uldsokker, alm. sokker, ridebukser, tshirtting, sweater, meget tyk ridevest, Kingslandjakke og kæmpe staldstøvler, kæmpe halstørklæde og gangstahue.

Så i charmen flyve? Sammen med det fylde der engang var i mit hår. Sad på derværende tidspunkt MEGET interessant... - Håret altså.

Og pivlækker? Ja selvfølgelig. Syntes han da ihvertfald fredag/lørdag. Og to gange før. Selvom jeg måske har skræmt ham væk nu... Håber jeg godt nok ikke...

Mvh. Rikke med Katjas Ca'didet

Årets JHN springrytter 07

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 21:49

hahahah =D

FrederikkeSadolin..

med dressurponyen Santos <3

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 21:53

Haha hvor nice skrevet! :D

Ville det ikke være nemmere hvis alle var lækre i ridetøj?

Pernille Lind Matthiesen

&

Baunehøjs Dubonnet

for ever!

Nu uden Dubonnet, men med Calimero! (=

Vindere af mix-kvadrille 2008

Rytterforeningen Baunehøj

❤❤❤

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 15:58

Jeg vælger at tænke at når de kan leve med mig i træningsbukser, pink Nike tshirt og pink wesc hættetrøje kl. meget-meget-tidligt, med hår ud til alle sider og mascara alle andre steder end på øjenvipperne, så kan de sgu nok også klare mig som Michellin-mand med mudder i hovedet :)

Emilie Watson

Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000

0
0
Svar på denne tråd

ridetøj..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 20:55

Jeg har skam prøvet at blive fløjtet efter i ridetøj, af et par håndværkere både uden og til hest

Mvh. Anne

Tora & Lokka<3

Mine to dejlige tøser

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider