Havde jeg lyst til at spørge for omkring en time siden.
Historien startede i fredags. Hvor jeg (igen igen) havde skruet kroppen i festskrudet, fødderne i høje sko og indtaget alkohol i en mængde der svarer til samme mængde vand som befinder sig i gadekæret. Når altså det ikke er udtørret...
Tøserne i hånden og så ned på stamstedet hvor vi møder resten af crewet. Skidehyggeligt. Indtil min veninde kommer hen "øh Rikke. Mark kommer".
Nååååh. Gør han det.. P'isse herligt..
Det korte og det lange er at Mark er en ekstrem sød og ekstrem lækker fyr som jeg har været sammen med et par gange. Men ligesom også det. Drengen er ikke samarbejdsvillig. Nu jeg tænker efter, hvornår har jeg sidst mødt en der var samarbejdsvillig? Aldrig? Passer meget godt.
Kunne godt mærke at det var her jeg liiige skulle have situationen på plads. Gik dårligt. Dreng ankommer. Dreng kommer hen. Dreng siger hej. Dreng forsvinder igen. Rikke puster. Ro på, det gik fiiiint. Ud og danse igen.
Står så der helt fredeligt og shaker til noget Krumme-sang sammen med some of the guys, da dreng nu dukker op igen. Møver sig ind i dansegruppen og er bestemt ikke bange for at være nærgående. Okay, kan håndteres. Rikke laver nu elegant forsvindingsnummer. (Faktisk løgn. Skred ud på toilettet for at sidde ned, havde rimelig (som i temmelig meget) ondt i fødderne. Så sko skulle lige af).
Efter undercover-forsvindingsnummer kommer dreng igen. Ser p'issesød og charmerende ud da han spørger om jeg vil med (er faktisk sød og charmerende. Udseende snyder ikke).
Vi går hjem til ham bla bla bla, og da Rikke går hjem næste morgen observerer hendes trætte, men stadig skaaarpe hjerne at ringe ikke er monteret på diverse fingre. Får nu svag erindring om at ringe ligger på noget sofabord i noget lejlighed. Herligt. Super herligt. Bekræftende sms kommer kl. 19.28 fra dreng. Jep, ringe er glemt.
Hm. På den ene side møgirriterende, på den anden side virkelig godt for så har man så lige erhvervet sig en god undskyldning for at se ham igen.
Men så tænkte den føromtalte skarpe hjerne så i dag at jeg da kunne hente dem når jeg skulle ud og løbe. Aber nein. For drengen er jo ikke hjemme i aften. Nøh. Var temmelig sikker på at ringe ikke ønskede at udvide forlænget weekend hos dreng til en uges ferie, så aftale om afhentning bliver aftalt når nu jeg alligevel er på vej hjem den vej. Er jo så bare på vej hjem fra hesten. Har så meget tøj på at krop er vokset 30 cm alle steder, temmelig voldsomt ridehjelmshår og frygtelig tanke om at min makeup ikke sidder hvor den blev påsat tidligere på dagen.
Dreng som er lækker uanset hvilket tidspunkt på døgnet kommer ned og hejhej osv.
Og så er det pointen kommer! For nu er det så lige jeg får elevatorblikket. Fire gange. Og sætningen "hvaaa, har du´lige været ude og ride?". Du er skarp, dreng, meget skarp. Og så¨må du sku undskylde jeg ikke ser fiks ud i dag. Kan ikke lade sig gøre dag. Beklager. Men tror du lige selv du ville se fiks ud i ridebusker..? HVAAA???