Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

JHN's bummerter 2008'
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 22:03

Jaa må vi ikke høre jeres pinlige historier, bummerter mm. fra i år? :D

Her er nogen af mine:

- Asien ikke er et land, men en verdensdel'

- Amerika og USA er ikke det samme og er IKKE med i Europa.

- Alle biler hvis døre som åbner opad er ikke lamboginier. (staves)

- Min top faldt ned til en fest to gange samme dag/nat, først da jeg lige var kommet ind og bagefter mens vi sad og spiste så faldt den ned uden jeg opdagede jeg og alle sad og stirrede' x)

- Kommet til at skrive en laaaaaang besked til en dreng med en lang forklaring om hvor vi ikke kunne komme sammen til min mor' Ö

- Flirtet med en mega lækker fyr og senere fundet ud af at han var bøsse' UPS!

- Glemt at der var menighsmøde en morgen (bor i et hus hvor sognegården ligger ''sammen'' med vores hus) og stormet ud af døren en morgen og sunget womannizer for fulde drøn også opdage at halvdelen af byen står ude på gårdspladsen' :(

Jeg kunne blive ved, men nu er det jeres tur! :D

Pernille Lind Matthiesen

&

Baunehøjs Dubonnet

for ever!

Nu uden Dubonnet, men med Calimero! (=

Vindere af mix-kvadrille 2008

Rytterforeningen Baunehøj

❤❤❤

0
0
Svar på denne tråd

amerikaogusaERdetsamme
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 22:16

1. Stod forkert af bussen, da jeg skulle hjem til den søde Andreas - stod så af mindst en halv time for tidligt, så han fik Nikolaj til at komme og hente - og jeg vadede rundt, i øsende regn- og blæsevejr - ouw, flovhed!

Men dét værd<3

2. da jeg spurgte i begyndelsen af 9., om vi måtte have patteplonter i vinduet - det hedder potteplanter, men jeg er sprogspasser jo

3. jeg har et nynne/frank hvam liv. Roder mig altid ud i flove situationer, og tro mig -de er slemme /;

jeg opdaterer senere ;p

qlimax fall 2009

I'm going!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 22:28

seriøst. jeg fik såååå meget grineflip i dag d: de små gik lucia på skolen, så der var selvfølgelig helt stille. så sidder vi næsten hele klassen på sådan et bord, så imens der er helt stille, hører vi bare sådan et knæk. så har vi ødelagt bordet. hahahaha d: vi fik seriøst grineflip.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 22:54

haha jeg er ikk typen der laver bummerter.

men min veninde Katrine har lavet en så sjov bummert.

ja altså i skolen skulle vi lave en film om Kræft. og Katrine er så kameramand. Men da vi endelig er færdige med at lave filmen, venter vi spændt på at se den. haha så viser det sig at Katrine er kommer til at sætte pause de forskellige steder. altså hun har holdt pause mens vi optog, og hun har optaget mens vi aftaler hvad vi skal lave, og hvilke scener osv).

haha filmen blev nice, man kunne bare høre os stå og diskutere :b

Line

- med Rapper (L)

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 23:07

Jeg er ekspert i at sige underlige ting eller komme galt afsted...

Senest fejlbedømte jeg afstanden til sofabordet med det resultat at nøddeknækkeren landede oven på min fod. AAAAV!

Men de bedste er en af pigerne fra stalden nu kommet med ;D

"Er Kina en ø?"

"Jeg skal lave mad i aften, men ved ikke helt hvad jeg skal lave. Jeg har noget kød i små strimler, det er vel nærmest smulder. Hvad kan man bruge det til?"

Hun tænkte på hakket oksekød... Jeg griner stadig ;D

Hestepasser søges hurtigst muligt til Laisbo Hors'es!

Se opslag på MP eller send en PB for mere info.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Max er sød <3
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 23:17

Uha, jeg har en del xD

• Jeg er cyklet hjem i underbukser, fordi det regnede :P
  • Var til morgenmad et lidt fint sted i ridetøj, så jeg ville tage skoene af, i det jeg gjorde det, var der halm over det hele xD
  • Lagt mig ned og sparket op i luften fordi jeg frøs - på cykelstien
  • cyklet til århus (13 km) for at finde ud af jeg kunne have gjort det i den by jeg bor i
  • fløjet på maven ned af en bakke
  • væltet i et staffetløb foran hele min gamle årgang
  • faldet af en pony på min gamle læreres græsplæne
  • væltet på cyklen 2 dage før min konf. så jeg havde store sår på knæene
  • Glemt teksten til en koncert

Nu skal jeg altså sove :P Flere kommer xD

Emmelie

Hende som bliver statsminister - engang

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 23:37

åhh jeg kom faktisk lige på en stor bummert jeg har lavet : D

haha engang havde vi madlavning ikk? så skal jeg til at lave en ret, og på opskriften står der så at jeg skal bruge hakket oksekød. Jeg tager det der kød som ligger i pakken, og så begynder jeg at hakke det med sådan en kødhammer :b

åh folk stod bare og grine, fuuck det var altså pinligt.

Line

- med Rapper (L)

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 23:37

Oh god, jeg lavede en slem en sidste år:

Vi var lige flyttet ind på en ny gade og vi holdte vejfest. Jeg havde fundet mig et par på min alder og vi var i mit hus, og min mor var hjemme efter kaffe og spørger så hvorfor hun er hjemme. Så flyver det bare ud af mig at det var fordi at ham den fede med de grimme tænder fyrede fyrværkeri af og så siger pigen ved siden af mig: "det er altså min far ö" NOOOOOOOOOOOO - @!#$, det var pinligt. Og dum, ond og irriterende som jeg er siger jeg bare: "DET VAR DITTE (min storesøster) SOM SAGDE DET!"

@!#$, Ditte blev sur! s:

Sofie & Minuet
- uden Cappuccino

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 23:40

Dubonnet »Pernille«: Womanizer er en god sang ikk? hahahhaha

Helena H: hahaha. Den med købet d: Sad bare sådan "hvad? Hvad er der i vejen med det?" INDTIL jeg læste "Hun tænkte på hakket oksekød..." Så var jeg færdig ;D hahahahhahahahhaha

Dejligt at grine lidt inden jeg skal i gang med rapporterne

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 00:11

Jamen jeg har lavet så mange, at jeg slet ikke kan huske særlig mange.. Så jeg har spurgt min veninde til hjælps her:p

- En fra mit arbejde kommer halvvåd ind udefra og siger 'Det regner'.

Jeg var mentalt lige et andet sted og spørger så: 'Hvor regner det?'

^Jeg mente det altså helt seriøst s:

- Til min 18 års var jeg igang med at få mine 18 shots, og hele familien så det jo selvfølgelig. Det endte med at jeg knækkede mig 3 gange foran dem alle sammen og det er optaget på video.

Senere inde i byen mødte vi den har flok nordmænd der var på polteraben, og en af dem var altså ret lækre. Det endte så med at min veninde og jeg på skift kyssede med ham og at jeg gik med ham op på hans hotel værelse. Det var nok mit livs største fejltagelse, jeg endte med at løbe derud fra halvnøgen og opdagede derefter at manden var gift.

- Jeg glemte at komme til glatbane første gang fordi jeg var overbevist om at jeg skulle dertil om søndagen, men lørdag aften kl 23 opdagede jeg at det var den morgen kl 10 at jeg skulle have været der :D

Men jeg endte med at få en god veninde ud af det.

- Jeg havde taget en vagt for min 'faster' på mit arbejde en fredag nat, hvor jeg glemte at komme fordi jeg var til 18 års fødselsdag.

{Gudde'licious}

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

[Tidligere Guddestar]

0
0
Svar på denne tråd

szdgdzxujxfkghkhvb
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 00:16

Amen dog hele mit liv består af pinligheder!

I får lige den seneste og en af de pinligste. (:

Siddet hele natten splitter 'hans jørgen' overfor samtlige veninder's mødre, veninder og venner i pattestiv tilstand. Vågner så op (på en madras der lugter besynderligt af opkast) og finder ud af at jeg har underholdt dem alle sammen aftenen før efter indtag af lidt for mange shots.

Tror nok lige der gik lidt tid før jeg skulle hjem til veninders mødre igen. For slet ikke at tale om flugt aktionen i den lokale købmand for at undgå venindens forældre efterfølgene.

Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd

jn kjn jnkjn
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 12:32

pæeuwha der er mange ! men dem kan i få når jeg får tid til at skrive (og husker hvad jeg egentlig har lavet i år xD)

Louise Frandsen Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 12:45
  • væltede med min rigtig gode veninde ned på beton gulv og smadrede min kjole og fik kæmpe hudafskrabning
  • ville spænde ben for en dreng men endte selv på gulvet

men de var altså kun for den sidste uge d: resten kan jeg ikke huske lige nu d:

Marie med Felix Albæk

uden Ceres Mørk

Jeg vil aldrig glemme dig, aldrig

Aalestrup Naturefterskole 08/09 <3

0
0
Svar på denne tråd

Pinlige ting
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 15:59

Jeg er forfærdelig til at huske pinlige ting, men gode til at gøre dem.

- Send kærestens storebror og jeg i Bilka, og han står for de totalt latterlige indslag og jeg for de pinlige xD

Og i sidste uge skulle jeg lige hurtigt på toilet i timen, og var ved at sms'e med min kæreste så smutter hurtigt ind på toilettet, får ordnet det jeg skal og så da jeg kommer ud ser jeg godt to fyre der står ved elevatoren og GLOR på mig!

- Jeg havde så lige været et smut på herretoilettet! Det ligner fuldkommen pigetoilettet og er jo lige i døren ved siden af.

Så jeg sms'er ikke når jeg er på vej på skoletoilettet mere.

Mvh. Rollo

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 16:25

^^ Vi har det sku alle hårdt'

Jeg er kommet i tanke om en til, min veninde og jeg lå ude i haven, også skulle vi se om man kunne rulle rundt ovenpå hinanden. Det skulle vi ALDRIG have gjort, for vi rullede igennem en hundelort, uden at opgade det, også går vi hen i brugsen, som ligger 15m fra mig af, og da vi kommer ind, så er der en mor der spørger sin datter om hun har trådt i en hundelort, og det er først der det går op for os i det er os som stinker aht'

smukkeZaco: Ja ikke' Og den bliver da endnu bedre en frostmorgen hvor jeg skriger den ud til hele byen mens jeg har den mest sindsyge morgenstemme'

Pernille Lind Matthiesen

&

Baunehøjs Dubonnet

for ever!

❤❤❤

0
0
Svar på denne tråd

hullebullu
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 18:21

kom i tanke om en til!

Da jeg og pigerne fra landbrugsskolen var på introtur og cyklede i alt 150 km på samsø - vi var 4 tøser der tog den mest hardcore rute, og hold fest det var hårdt. Og varmt, så da vi cyklede tilbage, smed vi vores t-shirts, så vi kørte igennem Nordby iført jeans og bh'er ;p

Vi havde så bare ikke lige regnet med at den skole der lå der, lige havde givet eleverne fri høhø, upsi :p

Igen på landbrugsskolen, da vi skulle lære at køre traktor, og jeg smækker den op i 5. gear og drøner rundt på forstanderens græsplæne (havde fået lov ;)) - men da Thea så tager over, kan hun ikke få den ned i lavere gear, så vi kører halvvejs ind i et grantræ, så tagvinduet flyver af med et brag. Bagefter kører hun ind i forstanderens nyplantede bøgetræer, og mejer 7 af dem ned!

Jeg råber bare "kobling, kobling, ellers stopper den ikke"!

Håhåh, meget sur kørelærer :p

qlimax fall 2009

I'm going!

0
0
Svar på denne tråd

vil du høre en hemmelighed?
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 09:49

Jeg kan sige de underligste ting i skolen når jeg skal forklare

"Altså, jeg er meeeeeget ked af det, men jeg har glemt de falske stavevejer, men husket den ægte stavevej. Men jeg har skrevet i de falske af dem, altså ikke den ægte"

"Selvinduktion er når man ikke kan holde mund og der er strøm"

"Det fordi når den er slukket er den ligesom død, men også når den er tændt. Den er død, så virken den ikke"

A

hedviglaerke

jeg er en bøllemiiiiiiiiiiiiiiiis

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 11:03

Vi sad i Historietimen og vores lærer sad og snakkede om hvorfor folk flyttet til amerika i et eller andet årstal, det var fordi der var korn, og vi blev bønder i Danmark , men fik meget KORN fra udlandet og KORN var vigtigt bla. bla. bla... og ævlede om KORN i 15 minutter, så da vi skulle i grupper. komemr hun ned til oss og snakker om detder KORN de skulle have igen i ca. 10 minutter. og så jeg kommer jeg med den nok lidt for blondie spørgsmål..

"Jamen hvorfor fanden skulle de bruge alt det korn det k,unne de jo ikke spise?!!"

Flot salli, de lavede det jo til mel din spasser

Efter et par dage, blev jeg kåret til skolens blondine

Salli&Midnight&Pamina

engang springrytter, altid springrytter.

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 12:38

Well, det pinligste jeg har lavet i 2008 var uden tvivl på vores introtur med overklassen Jeg er normalt super god til at styre hvor meget jeg kan tåle at drikke, og drikker ALDRIG for meget. Det blev der lige lavet om på der.

Jeg vågnede op, og tænkte 'hvor er jeg? hvordan er jeg endt her? hvad skete der i går? hvad er det for noget tøj jeg har på?' Fik kigget mig omkring, og kunne så se at jeg lå på sovesalen, hvor overklassen sov. Efter at have lugtet til hår kunne jeg med sikkerhed sige at opkast havde været indblandet.

Efterfølgende har jeg fået fortalt om alle de pinlige ting jeg har lavet i meget meget beruset tilstand. Vi er kommet frem til at jeg absolut intet husker fra ca. 22 til halv3 hvor jeg blev smidt i seng efter at have knækket mig ud over en af mine rigtig gode venner, som havde passet på mig hele aftenen, og den sofa vi sad i - og det tørrede overklassen op xD

Øvøvøv - behøver jeg sige at jeg havde det dårligt dagen efter? og desuden måtte give kage til overklassen :p

... Sofie Støjko

- nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX

Men med Koh-I-Noor Rubin aka Følleberg

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 20:48

hold kæft der mange.

1. Fiona & Lærke i bus på vej til hestene. En masse børn m. pædagoer kommer ind i bussen. Fiona t. Lærke: "guuud det kunne da egentlig godt være min gamle børnehave" Lærke: "Spørg dem" Fiona: "undskyld, hvilken børnehave kommer i fra?" Dreng: "øøøøh vi går ik i børnehave, men 3. klasse" Fiona: "ææææh... nå @!#$ undskyld"

2. I klassen har vi sådan nogle skråvægge-agtigt. Jeg er pænt høj, pænt clumsy og kigger ikke hvor jeg går. Så jeg går (alle kigger) LIGE ind i skråvæggen med verdens største DONK, kan ik holde balancen og vælter ned i min veninde. Så flækker jeg så ogs af grin for hold kæft det må have set sjovt ud

3. Går op af rulletrappen i metron. Falder. Ligeså lang jeg er foran alle. greatygreat

4. I stiv tilstand er listen uendelig lang, det gider jeg virkelig ikke skrive her...

5. Så bliver jeg bare generelt misforstået af folk, how må nok ik skrives her. Men det er tit ret pinligt

ej jeg gider ik skrive flere

- fionabona

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 20:53

Jeg husker forfærdelig dårligt men kan dog huske en fra fredag den 28. november.

ÅRSBAL på gymnasiet alle 1.g'ere danser lancie samtidig og jeg danser med en rigtig god ven fra min klasse og vi har det skide skægt. Han synes så lige at han skal bære mig (jeg ligger hen over hans skulder) og jeg tænker ikke lige over at min kjole var en smule kort så jeg flasher lige til 237 andre 1.g'ere SUPER! :D

&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 20:58

fiona: hahahahahah d: den første ;D

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej .
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 21:13

Der er mange (: heh .

- Meen Amerika og USA , er det samme

- Sagde

- Nanna -

---->
Nu med to små 'grise'
<---

- Søger Part -

"Livet er så kort, at der ikke er tid til at kede sig".

0
0
Svar på denne tråd

dfgdgdfgdfggdgf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 19:06

siger lige én fra i dag, fordi er du gal der er mange ellers!

vi har pause i klassen og jeg står sammen med alle mine venner, så vender jeg mig om og ser af min veninde står der - så jeg begynder af kramme hende bagfra/hoppe lidt op på hende eller hvad man kan sige, imens jeg spørger min lærer "hvornår skal de næste fremlægge?" så kigger hun bare VIRKELIG underligt. finder så ud af at det IKKE var min veninde jeg krammede, men en eller anden lærer/vikar!;o FLOVHED I: hahaha, sprang bar væk af chok da jeg fandt ud af det var en eller anden voksen.

skrev pernille skipper

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 22:33

Nothing: Ja ikkedet syntes jeg også, men det siger min geo lærer det ikke er. Han siger at Amerika er et kontinent eller et eller andet i den stil? x)

Whatever: Godt gået' x)

Fiana: Haha @!#$ hvor pinligt, men det kunne jeg sikkert også finde på. xp Altså det med børnehaven. xp

Pernille Lind Matthiesen

&

Baunehøjs Dubonnet

for ever!

❤❤❤

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 23:27

Dubonnet - så har du en dum lærer :p For USA = United States of America ;)

Amerika er også et kontinent altså en verdensdel (: Det er lidt det han mener med det tror jeg. For Amerika er verdensdelen, men USA er landet? s: Ej jeg ved det ikke :D

{Gudde'licious}

[Tidligere Guddestar]

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 08:34

Jeg har præsteret at gå (stiv!) og tage billeder af alle cykler jeg så på en gåtur og sætte mig hen og snakke med dem :P ææh sascha er du fuld :D

Jeg har lavet så mange i skolen, at jeg ikke kan huske dem :P

Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

helt nye springstøvler sælges!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 11:11

Så sent som i morges da jeg skulle sætte mit hår, tager jeg min hairspray og ryster den og derefter sprayer jeg den ud i hånden - i ved som man gør med mousse. Først tænkte jeg at jeg nok ikke havde rystet den længe nok siden det var så tyndt, indtil jeg kom i tanke om at det ikke var mousse men hårspray :D

{Gudde'licious}

[Tidligere Guddestar]

0
0
Svar på denne tråd

iogtgkglkldklfklf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 11:22

jeg kan altså kun lige komme på en xD

Men søren siger sådan til mig i skolen: ej kristina du er helt rød ihovedet, har du væet i sol?

klog og ikke blondine som jeg er siger jeg: øhh, det ved jeg ikke xD

mon ikke at vi lige alle flækkede af grin, og bum så væltede søren ogs' lige på stolen så det var lige enormt meget grineflip på en gang xD

°..Skrev Frk. Krid..°

©©Columbija & Sera©©

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 02:52

hm der er jo mange :b Men en af dem må være til en gym fest, hvor jeg havde en ret lårkort kjole på, og så syntes jeg da lige jeg skulle danse på bordene :p der kom tilskuere på haha :D

er hoppet ind i en dørkarm, så jeg brækkede 2 tæer ? flot mia ..

brækkede mig ud over min kæreste første gang jeg var til fest med ham ;) meget lækkert ..

drak mig meget stiv, så jeg blev hentet af min far . vi skulle så lige have en ven med hjem fra en anden fest, så da vi kom frem hoppede jeg ud af bilen og prøvede at løbe væk, min far stoppede mig så, og jeg begyndte at skrige og virkelig stritte imod, så der kom alle mulige hen og troede min far var voldtægtsmand haha ;D Da jeg så kom hjem har jeg også tævet løs på mine forældre, og pisset i bukserne .. mmh, så charmerende hun er ;)

det skal lige siges at jeg ikke kunne finde ud af at ringe til vennen, så han kom aldrig med hjem haha ..

resten må nok ik skrives herinde ;)

MiaMarie

*Maloba's Kenzo*

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 19:00

Jeg er verdens største klodsmajor og der sker ting til daglig, så kan ikke huske nogen af dem.

Men min veninde Sara lavede altså lige en ordentlig bummert! Jeg kan ikke huske hvordan vi kom ind på det, men hun troede Brasilien var en by! ;D

Cecilie Kjeldsen

- med part på Sylle <3

God jul til alle!

0
0
Svar på denne tråd

ggggggggg
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 19:03

cecilie var du i rødovre centeret i tirsdags? :)

0
0
Svar på denne tråd

wsedfrtghyuji
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 16:46

tjaaaah, jeg har højst sandsynligt lavet mange pinlige ting, men lige her for nylig og 2008 må være at jeg var til personalefest med fri bar.

Baren åbnede kl. 12, og forstår stadig ikke hvordan jeg formår at blive så fuld.

Jeg kan ikke huske fra kl. 01 eller sådan noget, lige der hvor festen blev fed.

Jeg prøver at lægge mig til at sove på to stole, bliver sendt ind i sal, overfalder min veninde, og hælder et helt glas vand ud på gulvet, fordi jeg ikke vil drikke det.

En af mine supervisorer må ringe til min mor kl. 04. Bliver rigtig sur på en af operatørene. "Jeg vil ikke snakke med dig, jeg er sur på dig" (fordi han vil sende mig hjem).

og jeg husker intet. absolut intet :P

Operatøren som hjalp mig hjem, spørger stadig hver evig eneste gang jeg møder på arbejdet; "har du husket din ene sko?"

Den forsvundne ene sko, fandt min kollega 2 uger senere :P

Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 16:51

årh det må klart være da jeg var på lejrtur med klassen.vi går i 9' så ja lidt sjaw skulle der jo være

så vi tog til rom, og boede på et kloster og ja! der rendte nonner rundt. Vi måtte så ikke være oppe til mere end kl 10-11. og det endte mig og en veninde med at blive rigtig godt trætte af.

Så skal det lige siges, at jeg var i virkelig lalleglad tilstand, og vi ville ind på et værelse hvor de andre også var (kun piger). Men efter kl 11 skulle vi være på vores egne værelser. no way - tænker vi. og jeg lister (i g-streng og bh) meget stille ud, åbner døren og går ud på den gang. idét jeg så ser min lærer (en gammel mand) da jeg er på vej til at åbne døren. så jeg løber "skrigende" tilbage til mit værelse

dér fik min lærer så liiige set min bare r'v. så ja.det var sidste gang jeg løb ud på den gang i undertøj.

Mvh.Tine

du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det.
Domino sælges.skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 15:03

Jeg har sagt rigtig mange dumme ting, men kan ikke huske dem alle sammen(:

Da min haflingerhoppe var i fol sad vi og aftalte hvad de skulle hedde hvis det blev en hoppe og hvad det skulle hedde hvis det blev en hingst, og da vi havde aftalt hvad de skulle hedde var jeg så klog at sige: "hvad så hvis det bliver en vallak?" min mor var bare færdig af grin...

Da jeg var på cykelferie på ærø med familien gik vi en tur, så råbte jeg: "se far der flyver en måge!" det var så en krage(; .

Sidste år prøvede jeg så at forklare min mor at folk der bor i indien bliver kaldt for indianere! - genialt :') .

Og så var der også dengang hvor en fra min klasse råbte "se, det sner!" 2 minutter efter råbte jeg så "ej, se det sner!" det var ret pinligt :b

og så lige en fra min venindes side af:

vi stod oppe ved fysik, og kiggede ud af et vindue, det skal lige siges at der var sindsyg langt ned.. Så siger hun så: " tror i at man slår sig hvis man falder ned fra vinduet?" vi var alle færdige af grin, det er så det vi kalder for et michaela spørgsmål:D..

.. de er ikke lige allesammen kun fra i år, men de er meget sjove(;

- syntes jeg.

Michaela i:

- Patrizia' min dejligste <3

. Charme, selvtillid og uglet hår xb

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider