Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min solstrålehistorie :)
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 18:48

Hey ducks =D

NU er jeg altså nødt til at fortælle jer om mine sidste måneder!! :D

Altså, det startede med, at jeg da jeg var på efterskole tog ca 6 kg på. Det har jeg været rigtig træt af og flov over, og det har sådan set gået mig meget på. Jeg har bare ikke haft overskud el. motivation til at gøre noget ved det. Så det har været sådan værre og værre med "det er din egen skyld julie, du kan bare gå på kur" osv. osv. Men NEJ, man kan IKKE bare lige gå på kur, og slet ikke når man har den sødeste tand ;)

Men lidt før efterårsferien snakkede jeg med en veninde, som havde det samme "problem" som mig. Hun fortalte mig så, hvordan hun ved sund mad og træning (dvs. livsstilsomlægning) havde tabt sig - på daværende tidspunkt - 4 kg. Det var jo LIGE hvad jeg ønskede. Af en eller anden grund supermotiverede det mig, til selv at gå igang.

Siden efterårsferien har jeg så spist super sundt - frugt/grønt, lyst kød, rodfrugter, få kulhydrater, rugbrød, fedtfattigt osv., og gået i fitnesscenter 3-4 gange om ugen. Dog har jeg aldrig været fanatisk, der har altid været plads til et stykke kage eller mormors gode flødesovs osv. Dog selvfølgelig i mindre mængder.

Nu har jeg så, siden efterårsferien, tabt de 4-5 kg jeg gerne ville, og er blevet så glad for min krop, og er blevet SÅ meget gladere generelt. Og uden at det på noget tidspunkt har været surt eller fanatisk, nej - jeg har bare haft det super godt og har fået så meget mere overskud i mit liv. Og har ikke på noget tidspunkt sultet mig selv på nogen måde, for hvis der er nogen der elsker mad, så er det mig ;)

Det var bare lige et godt-humør-indlæg fra mig, det håber jeg i overlever ;D ;D

God jul ellers!

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 18:50

hvor er det flot gjort. der er rigtig mange, der siger, at de vil tabe sig og alt det der. men det er altså de færreste, der gør noget ved det. rigtig, rigtig flot! og at du til og med også er blevet meget gladere og det, det er virkelig sejt gjort. tillykke, eller hvad man siger. :)

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 18:52

Åh hvor lyder det skønt og super godt gjort

Ja altså, jeg ville også godt lige smide de 4-5 kg.

Folk siger jeg taber og taber mig, men den eneste der ikke kan se det er mig selv. Og det er jo så lidt trælst for så taber jeg mig jo endnu mere ved at fortsætte og ihj altså.

Men nu har jeg sagt at der skal opbygges muskler istedet, så det er jeg godt igang med :)

Men lyder lækkert at du har fået det bedre

milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd

sdfdssdsfdsdf
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 18:53

Ej hvor dejligt, tillykke med det :D

skrev pernille skipper i;

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 18:53

Det var rigtig flot Tillykke med det ;D

Har selv tabt 10 kg. vha. kostomlægning og motion, så det kan sgu lade sig gøre, hvis man virkelig har motivationen

Så ved, hvor glad du er :D

Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd

Mmmh KAGE
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 18:58

Ej hvor fedt!

kan du sende kuren evt? :) gerne på pb, hvis du ikke vil ligge den offentlig ud...

m.v.h.

Line uden Jumptimes Nikita

PART SØGES

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:00

Hvor er det flot, Julie :)

Jeg har virkelig respekt for folk, der laver kostomlægning og går i fitness - Kan godt forestille mig, at det giver mere energi og motivation generelt.

Jeg tror jeg vil prøve det samme - Bare til januar.

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

tfgsefgsdg
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:03

Mihl: Jeg har også fået bygget en masse muskler op, så har bare fået den stramme krop og flade mave jeg drømte om :) så det er bare godt. Du skal bare huske på, selv at være glad når der sker resultater. For det der, kan nemt udvikle sig til en spiseforstyrrelse af en art. Så husk at ros dig selv ;)

Line: Sender lige en pb.

Tak alle sammen! ;D

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:15

Vil du ikke også sende den over PB til mig? ;D

0
0
Svar på denne tråd

Mmmh KAGE
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:17

Mange tak, venter spændt :D

m.v.h.

Line uden Jumptimes Nikita

PART SØGES

0
0
Svar på denne tråd

trgserfgeg
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:23

Emma Thomsen: Jo da. Hvordan er det man finder sine sendte beskeder, for så får du lige den samme som Line. Orker ikke at skrive det hele igen ;)

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:24

Julie: Præcispræcis.. og det har jeg været ude i sidste vinter og det skal aldrig ske igen!

milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd

heheheheee
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:27

- ku jeg få en med også? ;)

AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

HEARTLAND BØGER SÆLGES BILLIGT
[klik her]

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:29

hm. kan jeg ikke helt huske faktisk? i:
har du den da ikke stående et sted ellers?

0
0
Svar på denne tråd

hajshajdhajd
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:38

tryk på beskeder - og så er der en slags menu for oven hvor der står noget alla - Modtagende, sendte osv. så er dte self. sendte ;)

AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

HEARTLAND BØGER SÆLGES BILLIGT
[klik her]

0
0
Svar på denne tråd

æpujyhtrf
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 19:43

hvor dejligt smukke ;D

og jeg er endelig begyndt at tage lidt på så du ikke den eneste der er glad :D

Louise Frandsen Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©

0
0
Svar på denne tråd

Kan du ... ?
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 20:17

Jeg vil også gerne have kuren, hvis det kan lade sig gøre. Døjer også med 5-6 kg jeg har taget på det seneste halveår, 1 kg om måneden cirkus, fy da.

Men super flot gjort!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:23

Tillykke og heldige dig!

Jeg er selv paa slankekur lige nu.

Har indtil videre tabt omkring 2-3 kilo,

men vil gaerne tabe mig mindst 5 kilo endnu.

Saa jeg vil gaerne have kuren med ogsaa,

hvis det muligt?

Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose & Chico

tidligere med Sukema & Oeps.

0
0
Svar på denne tråd

kugkugikg
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:26

I må gerne få den alle sammen, men husk at det ikke så meget er en slankekur, bare en god grundstuktur til en sund og slank hverdag ;)

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

heheheh
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:28

Tillykke! Det er også den eneste rigtige måde at opnå den rette vægt - at hele ens livsstil er i orden :-) Ikke bare en eller anden lynkur, der alligevel stopper med at virke så snart man ikke er på den mere. Der er jo en grund til man tager på, og så længe den ikke fjernes, fjernes kiloene heller ikke ;-)

Men til jer, der vil tabe jer: HUSK! at stivelse er ligeså slemt som fedt. Så undgå meget stivelsesholdige ting (kartofler, tomater osv)

# Rulammet

Jeg er for kendt til det her sted.

0
0
Svar på denne tråd

hjkjhghj
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:33

Rulammet: Tak skal du have ;) Jep, stivelse er noget gris. :b Det har jeg også skrevet til dem, der bad om "kuren". Har selv undgået pasta/ris/kartofler/lyst brød så vidt muligt. Det gælder bare om at være kreativ med maden, så kan man sagtens undvære det.

Skulle måske også lige sige, at jeg har haft mine forældre med under hele forløbet. De har været rigtig gode til at sørge for fedtfattige produkter, og aftensmad så vidt muligt uden for meget stivelse, fedtfattigt kød el. kylling/fisk og så altid en masse grønt. Så når man har forældrene med, er det MEGET nemmere. For aftensmaden + frokosten i skolen er vigtig for en sund kur :)

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:41

Lyder super dejligt, go flot klaret.. Tror aldrig selv jeg kunne klare det, så godt jeg skal tage på :p

Har en veninde her med på sidelinien, som gerne vil have kuren, så vil du sende den til mig?

Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie

0
0
Svar på denne tråd

cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  08-12-2008 21:46

ville også gerne have en. Går med det samme ønske, emnd et er dte med at få hivet op i sig selv..

Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 14:25

Rigtig flot gjort :-) Det er bareså dejligt, når ens træning giver resultater!

Har selv lige tabt mig 5-6 kg. ved at træne i fitnesscenter. Holder dog pause lige pt. fordi mit medlemsskab er udløbet, så har taget lidt på igen, desværre. Men starter i nyt center til januar :-)

Vil du sende kuren til mig også? Altid godt med lidt inspiration :-)

TRINE BLOCH AGER

Hvert eneste sekund vi bruger på ikke at gøre noget,

kommer endnu flere problemer, som vi kunne have undgået.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 14:51

Super dejligt for dig! Jeg gik også på efterskole sidste år, og bare tanken om at jeg skulle på efterskole satte i allerede i maj måned 07 en hel del igang. For jeg ville bare ikke på efterskole. Da min bedste ven - min daværende lånehest så oven i købet også blev taget fra mig kort før skolestart gik min verden fuldstændig ned.

Det gjorde at jeg i løbet af maj 07 - juni 08 helt af mig selv uden hjælp havde tabt mig 26 kg. I dag har jeg nu tabt mig 4 kg ekstra. Og jeg mangler nu bare lige 2 kg for at være tilfreds. Men det er de to kg der går mig aller mest på nu. For jeg er gået i stå, jeg har ikke ret meget appetit, men motionsniveauet p.t er ikke for højt, da jeg har ligget syg on/off siden 1 oktober, og der er sket en masse ting, blandt andet har jeg set mig nødsaget til at flytte hesten, han er 3 fylder snart 4 men er ikke tilredet endnu, da han ikke er så høj som forventet. Jeg lider meget under p.t ikke at have noget at ride på, og ikke har redet siden september måned, og det er et stort psykisk pres/nederlag? for mig. Jeg er afhængig af det. Og jeg bliver depresiv hvis ikke jeg kan komme ud af bruge mig selv på denne måde.

Det mest iriterende er at jeg ved at lige så snart jeg får det hestning til at funge, for jeg straks mere humør tilbage og taber de sidste kg. på ca. 2 uger.

Fik jeg sagt at jeg nu er på 2. år på Fanø efterskole, og jeg synes bare ikke om det. ;*/

Mvh Charlotte

Frej Strødam

- The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever

©©©

0
0
Svar på denne tråd

kihghjklk
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 22:55

Charlotte: Hold da op, det er godt nok også flot! Stærkt gået! Men det er bare hårdt når det går i stå, for så mister man bare endnu mere motivationen. Men håber for dig at det hele begynder at flaske sig snart, så skal de sidste kg nok komme ;) Men husk at være tilfreds der så. For hvis man bliver ved med den der.. "liige to kg mere", så ender det et sted der er helt forkert..

.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider