|
|
| Jeres ynglings sange lige nu |
|
|
Hej Alle Ænder... Ja nu syntes jeg musikken i bilen skal til at opdateres lidt, selvfølgelig har jeg nogle sange og sådan men hvilke sange er JERES ynglings sange lige pt. evt. et link til youtube.com hvor man kan høre sangen... En god måde at finde nye sange man måske ikk lige hade bidt mærke i  ' Fortsat god gråvejrs dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har et par stykker lige nu. Basim - Imod resten af verden Beyonce - If I were a boy James Blunt - Same mistake
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggelihejsa |
|
|
tjaa jeg synes sangen ; I´m yours er rigtig god;) så er der også Womanizer som jeg også rigtig godt kan lide(;
og gode julesange som der er lidt gang i;) all i want for christmas is you(celine dion), last christmas, oav;)
håber du kunne bruge det;)
"Savlet og grønt hestekys fra Kirstine;)" Håber ikk i blev alt for våde og beskidte:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
04-12-2008 13:29 |
|
Well, alt med Jonas Brothers  Ej, men lige pt er det nok Tonight, der er min yndlings: www.youtube.com/watch?v=fqWIUT0jGdc
Ellers bare de fleste nyere sange eller, jeg kan næsten lide alt slags musik :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
04-12-2008 13:51 |
|
tja.. Hot n' cold - katy perry. If I were a boy - beyoncé. just dance - lady gaga. superbia, tortur, xxxcouture, hvorfor vil du ikk - L.O.C.  Womanizer, Break the ice - britney spears. Disturbia - Rihanna. When I grow up, I hate this part right here - pussycat dolls. Like me - girlicious. Ja og mange flere 8)
FrederikkeSadolin.. med dressurponyen Santos <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
De nyeste albums fra Slipknot og Spleen United spiller non stop i min bil for tiden.. Hmm.. Love it!
Sandra ..med Sneggla vom Störtal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JaaaJubiiii |
McCoy |
04-12-2008 15:31 |
|
Møjsenkøjseren
- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala (: |
|
|
Infinity 2008 med Guru Josh Project. Lemon Tree med Fools Garden The saints are coming med U2 ft. Green Day Someone New med Eskobar ft. Heather Nova All dressed up in Love med Jennifer Hudson Karma Police + Electioneering med Radiohead She's a Rainbow med Rolling Stones Heart of Glass med Blondie ^^ de mest afspillede på min iPod, så må være dem, der er yndlings lige nu 
Astrid P Med Præsthøjens Nico-Light<3 BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES Skriv PB for information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
Lone (Camilla) |
04-12-2008 15:57 |
|
» Mvh. Lone - med Camilla - nu uden Jacobgaardens Jackpot
Don't cry because it's over - smile because it happened
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jegergud |
|
|
Guru Josh Project - Infinity 2008 Nik og Jay - Endnu en Rihanna ft. T.I. - Live your life Dj Antoine - This time (Klaas remix) Mariah Carey - Hark, The Herald Angels Sing Mariag Carey - All i want for christmas is you Backstreet Boys - Christmas time Det var så et lille udpluk af hvad der bliver spillet herhjemme lige for tiden, det meste er dog julemusik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| MUSIK... |
|
|
Craig David - Insomnia  Savage Garden - Dawson's Creek Tune Guru Josh Project - Infinity Medina - Et øjeblik Jordin Sparks - Tattoo Nickelback - Gotta be Sombody Carpark North - More
(L) Simone & Low Länder (L) - elsker den pony, mit liv, mit et & alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtretetrertrtreert |
Pernille Skipper |
04-12-2008 19:04 |
|
Jason Mraz - I'm Yours Beyoncé - If I were a boy Pussycat dolls - I hate this part - ej kommer med dem senere, der er sgu for mange 
skrev pernille skipper i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
The Script - The man who can be moved 
Carina - Nu kun med Omira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
04-12-2008 20:10 |
|
just dance - lady gaga. Womanizer & Break the ice - britney spears. I hate this part right here - pussycat dolls. cry for you - æhhhhhm d: THE MAN WHO CAN'T BE MOVED  Human - The killers. You make it real & wonderful world - James morrison. 1973 - james blunt.

LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 6 tegn. |
LÚL xD |
05-12-2008 10:24 |
|
Katy Perry: Hot'nCold Basim: Jeg vil Rammstein: Stripped Take That: Greatest day The script - laver så mange gode q:
sagde Lul (; Hoelgaards Sha Nell - jeg elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| lålålå |
|
|
århårhårh. KANYE WEST. I LOVE YOU, MAIN! <3 ^^ fra line d:
Sofie & Minuet - uden Cappuccino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Heksen |
05-12-2008 22:31 |
|
Hilsen Sofie!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hvorfor: Prøve at være anderledes? Prøve at være som de andre? Hvorfor ikke bare være sig selv?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ALT med.... |
|
|
... min allerbedste-buddy JAMES BLUNT!!! P.t. må det være hans nyeste single - "Love, Love, Love" (som jeg dog har kendt i nogen tid ) www.youtube.com/watch?v=-vTGd4wzzzo Derudover elsker jeg den u-udgivede sang "Breathe" som også findes på YouTube, min mors computer er bare alt for langsom 
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
|
|
nogle der ved hvad L.O.C´s nye cd koster? 
m.v.h. Line uden Jumptimes Nikita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Cikorie Keep smiling, keep trying, keep lying, no crying, don't show that inside you're dying... - Snart uden Dino Boy :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgflhgjfhbgkfhgkfsjh |
|
|
Nu du spørger, så er du nødt til at gå ind og lytte til ALLE sangene, vi anbefaler 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Ehver modgang er et tilbud om vækst ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage .. muums .. |
|
|
Hvor er tiden der ta'r os - Inside the Whale .. - den er så herlig <3 muligvis af lidt ældre model, så den kan ikke lige findes på youtube xD men den er nice! TEKSTEN: ( skrevet mens hørt xD) Jeg druknede i ordene jeg sagde, nu - der ik et eneste tilbage små sind( holder dig ned) i en virkelighed uden liv Hvor er tiden ta'r os der stjæler ungdommen fra os drømmere som dig og mig vil altid kunne finde vej tilbage her Du var ligeså underlig som mig vi- dansede i stjerneregn den dag( vi ses igen) i ekko af en sang synger jeg med Hvor er tiden ..... ligeså længe vi var to med drømmene i sterero ku vi klare alle odds intet kunne stoppe os Hvor er tiden der tar os der stjæler ungdommen fra os drømmere som dig og mig vil altid kunne finde tilbage heeeer..
Anne-Louise Kyhl Petersen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pojåofdkpå¨d |
|
|
De sange der blir spillet mest på værelset fortiden: Ottomix - Raggasex Nik & Jay - Kommer Igen Eminem - Lose Yourself, Cleaning Out My Closet, My Name, osv The Julekalender - Støvledance 8D Britney Spears - My Only Wish Cascada - Everytime We Touch Gasolin - Langebro One-Two - Den Bedste Tid oooooosv
Kamilla hey unloving, i will love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhdfhdfdhhdf |
|
|
Min yndlingssang er helt klart Linton Kwesi Johnson - More time. Han er ikke decideret en sanger, men en digter. Han skriver meget dybe digte, og fremstiller dem så over dub. Genial britisk jamaicaner. www.youtube.com/watch?v=l6qAKnFnXCQ Den skal høres!
"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emma-BB |
07-12-2008 21:45 |
|
licious christmas - cheetath girls. they don't really care about us - michael jackson. this is the world - amy macdonald. hot'n'cold - katy perry. if i were a boy - beyonce. shall we be gratefull - carpark north. tror det er dem jeg høre mest ligenu d;
EMMABEMMA glædelig jul allesammen! : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgjfgfjgfgj |
|
|
Havde da fuldstændig glemt en af mine venner, Patric aka Lirical D Mirical. Virkelig god musik! Feels so good er klart min yndlings! www.ilike.com/artist/ search?artist_qp=lirical+d+mirical Kan høres på Ilike, bare find sangen der hedder Feels so good og tryk play. NYD DET!
"You can't find the right person, if you never let go of the wrong one..." - FlavaBC
Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ftyuiuiygftgyuio |
Kirstine Janns |
08-12-2008 00:39 |
|
neej den fedeste sang i verden er uden tvivl L.E.S artists med Santogold! så fed en sang!
KIRSTINE nu uden JOACHIM SÆLGER VELHOLDT TOPHORSE SPRINGSADEL BILLIGT!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
emma borum: mener du ikke "amy mcdonal - this is the life" istedet for "the world" mus?<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage .. muums .. |
|
|
Karen: Godt det ikke kun er mig så 
Anne-Louise Kyhl Petersen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Tool - The Patient Tool - Parabola Tool - Sober Tool - Schism
Guns N' Roses - Sweet Child o Mine Ozzy Osbourne - Dreamer Marilyn Manson - Toniquet Marilyn Manson - Tainted Love
Og julesangene. 
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering i Nordsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhsdjhgvjhgfkjg |
|
|
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Ehver modgang er et tilbud om vækst ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sange for tiden |
|
|
thomas buttenschön -michelle
thomas buttenschøn- nat lidt endnu
thomas buttenschøn - pisser lidt på den gule mur
thomas buttenschøn - hvornaar mon du kommer
thomas buttenschøn - vidunderlig
thomas buttenschøn - hvem kan sige nej til det?
tina dickow- room with a view
keren ann - allieurs
kashmir - alt på "the good life" og "kalifornia"
teitur - alt på "kata hornio" og "stay under the stars"
lisa ekdahl - vem vet
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhamjdaj |
|
|
Keeps getting better - Christina Aguilera <3
Womanizer - Britney Spears Follow me - Uncle Kracker Himlen har alt for mange engle - Basim Only hope - Mandy - et eller andet.
Cold, cold christmas - Dana Jingle bells rock - Alene hjemme 2. My only wish - Britney Spears.
Last Christmas - Ashley Tisdale. Last Christmas - Wham
AMANDA KARLSEN klank efterskole 08/09
HEARTLAND BØGER SÆLGES BILLIGT [klik her]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Oficially yours - Craig David 
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det. Domino sælges.skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|