|
|
| Den kærlighed |
|
|
Hej Alle Ænder... Ja nu er vi endelig nået december måned, det er snart jul og ihh altså.. "hjerternes fest" som kaldt... Her i denne triste grå tid er der så andre der har fået et lys i form af ny kærlighed ind i livet ?  Render rundt med den der dejlige nyforelskelses følelse, pludselig gør det ikke noget det er mega gråt, kold og vådt udenfor.. Ihh det er bare skønt... Måtte bare ud med det, andre der har fundet en ny flamme, eller hvor kærligheden igen er blomstret op som på ny imellem jer og af hvad årsag? Fortsat god gråvejrs dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Her går det stille og roligt - har været sammen med min kæreste i over 4 år nu.  Vi kunne godt være lidt bedre til at pleje vores forhold, men kæresten er musiker og igang med at skabe en karriere og jeg har travlt med hesten, job og snart uddannelse, så vi får ikke hygget så meget. Ellers går det fint - vi er næsten lige flyttet i en ny lejlighed og det er vi rigtig glade for.
Sandra ..med Sneggla vom Störtal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Naaarh. Kan faktisk ikke være mere single end jeg er lige nu Men vil gengæld har jeg det sgu meget godt efter at jeg ikke skal være sammen med ham  Nyder livet (udover jeg er syg lige nu).. Og glæder mig super meget til på fredag hvor der er htxfest på min skole - Det skal nok blive sjovt 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neej... |
|
|
AAarrhh... kan ikk passe jeg skal være alene om at føle mig nyforelsket.. Men ja friheden er skøn når man lige har fået den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Kan da sige at jeg til gengæld godt kan lide at være kærlig? 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Nej du er ikke alene, for jeg er også nyforelsket. Har noget kørende med den fyr her og det er bare så perfekt, i hvert fald lige pt. Og så lige i juletiden! hvad mere kan man ønske sig?? Det eneste der kniber lidt er afstanden men hvad gør man ikke for kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åøæpikyhtg |
|
|
ih hvor dejligt  men så gladeligt er det ikke fra mig desværre 
® Louise Frandsen¬ ¯ UDEN HÁLE BOB & PERLE DE PHANTOMIC ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hvor er det rart for jer at i er forelskede. Men jeg er desværre ikke så heldig at der er en skøn fyr i nærheden (:
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er skønt med kærlighed - det løsner op for mange problemer. 
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz bzz |
|
|
Uhh, hvor dejligt! Jeg har det helt på samme måde  Mødte min nuværende kæreste på Skanderborg Festival i august måned og ja, vi har så været kærester i 1 måned (på lørdag, faktisk ) . Det er nu dejligt at være forelsket 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehheheh |
|
|
er også så nyforelsket så det gør noget. Føler jeg har dne dejligste kæreste, der gør alt for at jeg smiler. Det er så gudeskønt (L)
AMANDA KARLSEN klank efterskole 08/09
HEARTLAND BØGER SÆLGES BILLIGT [klik her]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890+ |
|
|
Nej, men det er ved at gå op for mig hvor meget jeg elsker min pony 
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet loooove til mig. |
|
|
Dejligt  Jeg er også rigtig glad, for jeg kan lige om snart fejre 2 års dag som single - tror jeg vil gå ud og spise med ensomhed 
Zazs. Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nej, jeg er ikke forelsket, tror jeg, har bare ondt i maven over den værste værste værste situation.. den kærlighed 
Signe
- fuck alt, jeg vil bare være rockstar - BU 06/07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Jeg er også nyforelsket.. Og det har jeg været det meste af året : D Vi har lige haft 8mdrs dag <3 Glæder mig til at afslutte gym, så vi kan flytte sammen. Og alle jer der brokker jer over afstand.. arh come on... Min kæreste bor/arbejder i jylland i Viborgområdet, og jeg bor på vestsjælland.. Og de problemer der er er ikke store nok til at betyde noget som helst for os <3
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
nej, i hvert fald ikke lige nu - men det også fint nok. ih, den der følelse.. det er seriøst den bedste. når man virkelig er forelsket, er der bare intet, man kan stoppes af i:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
applecheeks: jeg brokker mig absolut ikke, det er bare det der med at der kommer til at gå lang tid imellem man ser hinanden (: men som jeg selv skriver så er det jo ingenting når bare kærligheden er der. Og så bor jeg i københavnsområdet og han op over viborg, såé 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ved ikke om jeg ligefrem er forelsket, men det kribler da i maven indimellem, og jeg er super glad, når vi er sammen.. Men det er også lidt afstanden + travlhed, så der nu er gået 3 ugr siden vi så hinanden sidst.. piiiv
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ih hvor dejligt (: Tjah, jeg har været forelsket de sidste 5 måneders tid og det fortsætter da også her i julen Har lige måtte undvære ham en uge mens han var på studietur i Palermo, suk..
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX Men med Koh-I-Noor Rubin aka Følleberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalal |
|
|
Jeg er så nyforelsket som man overhovedet kan være. Vi har faktisk 4 måneders dag i dag, og jeg bliver kun gladere og gladere for ham, for hver dag der går. Det er den bedste følelse!! Vi har også lidt afstand til hinanden, han bor i København og jeg bor på sydsjælland, men det gør ingenting! Åh, det er så rart, han kan altid give mig et kæmpe smil på læben! 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3 R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den kærlighed |
|
|
Jeg er stadig nyforelsket i min kæreste efter tre år  Lige pt. er jeg på en lyserød sky, sådan er det lidt i perioder - Synes bare at juletiden er SÅ romantisk (:
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Rikkeca: Bare noget med en fyr, der ikke kan finde ud af hvad han vil og holde sig til en, men som ellers bare er så dejlig. Stina (Major) : Jeg synes bare det er SÅ sødt og dejligt at høre, det er vildt i har været sammen så længe, trods afstand..
Signe
- fuck alt, jeg vil bare være rockstar - BU 06/07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det... |
|
|
Hvor er det bare skønt at jeg ikk er den eneste der render rundt og føler mig 2tal kulleret  Og JA hvad man dog ikke gør for den kærlighed... Men det er jo dejligt når man har fundet en af ha den med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kæreste |
|
|
du er ikke alene, min kæreste og jeg har været sammen i 13 mdr, og det er helt fantastisk! Elsker julen, og hvad er bedre end jul med en der betyder virkelig meget? 
Malleplaceret 8D ♥ Faula Fra Kildedal! ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Jeg er også forelsket og det er super herligt. <3
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det. Domino sælges.skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|