Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Calvin er død :'(
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 12:34

Ja, det var den besked jeg fik da tlf. ringede og vækkede mig for ca. 40 min. siden.

Calvin - min bedste Calvin, som jeg havde svoret var udødelig! Så sent som i sidste uge...

Dyrlægen havde været der 3 gange i nat, da han havde haft koliklignende symptomer og var så lidt i bedring. Da så Camilla og hendes mor kom i stalden her til morgen, stod han og svedte og de ringede efter dyrlægen. 5 min. senere lagde han sig ned og kort efter var han væk...

Det kom bare som lynet fra en klar himmel... Dyrlægen har lige været der igen og mener det var tramslyng der gjorde det.

Det er bare SÅ uretfærdigt!!!

Han ville fylde 22 her til nytår, så ung var han jo ikke, men han havde SÅ mange år tilbage!! Han var skadet og kunne ikke rides, men han havde et godt liv og vi elskede ham!

Han var Camillas første pony og vi har så mange minder med ham. Han kylede os af på stribe når vi sprang og var i skoven, kunne se noget så arrig ud og være en rigtig børste! Men i sidste ende, var han den bedste pony i verden! Han var den første til at stikke hovedet ud og brumme når han så os på staldgangen og han har vundet klubmesterskabet i springing med Camilla 3 gange i rap! Han var den ærligste pony der findes...

Og nu... Nu ligger han på staldgangen med sine klubmesterskabstæpper over sig... Daka kan forhåbentlig nå at hente ham i eftermiddag.

Ikke Calvin... Ikke MIN Calvin... 7 år nåede vi at have ham... 7 gode år, som aldrig vil blive glemt!!

R.I.P.

Camilla og Calvin til deres første stævne - hun var 8 år gammel :)

Min Calle-Balle mand...

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 12:47

det er jeg ked af at høre karen. han var meget smuk.

N A N O U

Confide remittuntur peccata tua.

Im not a killer... but don't push me ..

0
0
Svar på denne tråd

sdgsdgsgsdg
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 12:52

Nej hvor synd :(
Min ridelærer var nede ved schougaard idag, var det der hvor Calvin var? For der var nemlig lige 3 heste som var døde af kolik :'(

Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.

0
0
Svar på denne tråd

thilde
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 12:56

Ej hvor er det trist. han var en flot pony.

trøste kram herfra.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 12:59

ej, hvor trist :( han var virkelig smuk.

0
0
Svar på denne tråd

<gvsdgg
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 13:20

R.I.P Calvin

*Mahia aka Maria*

&

*Superponyen*

GØR LIVET TIL ET PARTY, RID MED BID OG VÆR UARTIG!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 15:19

Ej hvor trist!

Han var super smuk.

RIP Calvin.

»SILLEBILLE :)

- med part på Sylle.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 15:41

Og nu løber tårerne så ned af mine kinder.... Det er simpelthen ikke til at fatte, at jeg stod og nussede med ham for EN uge siden, hvor vi stod og snakkede om ham. Om bukketurerne vi alle blev udsat for, vores uforglemmelige skovture, springning hjemme hos Camilla....

NØJ, jeg savner ham! Og har ingen mulighed for at komme ud til Camilla. Det eneste jeg kan gøre er at ringe og sende sms'er. slet slet slet ikke nok.....

www.indigo.org/ rainbowbridge_ver2.html

R.I.P. Calvin Klein - du vil aldrig blive glemt

(Kan du huske første skovtur på ham? Hvor du sagde at du sagtens kunne ta' ham? Hvor mange gange fik han kylet dig af - 3?! )

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

R.I.P Calvin
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 00:43

Det er så trist, når ens kære dør. For et stykke tid siden døde min onkels mor.. :'(

- Cirka samme tid, måtte jeg blive vågen i 3 hele døgn, uden søvn overhovedet, for at give mit dværghamster, Lisa, en sprøjte med mad (A38 blandet med blendet agurk) hver tredje kvarter, fordi hun var udmagret og havde brækket benet, da hun var faldet ned fra hendes bur i en meters højde, og jeg havde først fundet hende 2-4 dage senere, hvor jeg så et forfærdeligt syn. Det var kl. 24 - 1, så vi ringede til vagtlægen, men han sagde at han ikke kunne gøre noget; så den nat sov jeg heller ikke, men prøvede desperat at finde råd om det på nettet, men det hjalp ikke, så vi drønede ned til dyrlægen og fik at vide at vi skulle give hende mad i sprøjter, som vi fik udleveret, og at hvis hun stadig ikke havde fået det bedre inden torsdag (det var mandag) skulle hun aflives. Men præcis kl. 23:53:13 onsdag aften/nat døde hun, og jeg var ikke i skole resten af ugen, og havde det så FORFÆRDELIGT! :'( Og specielt fordi jeg var hos hende hvert sekund, og var kun væk når jeg skulle på toilettet, og min mor kom ind med min aftensmad.. (læs: det er IKKE "bare" en dum dværghamster, hun betød virkelig meget for mig - det er forfærdeligt for mig "bare" at gå ind i det rum hvor hun døde, hver gang flyder alle billederne forbi nethinden og jeg genlever det igen og igen, det er som et mareridt der aldrig stopper:'()

- Det var det samme med min faster, onkel og kusine (24 år) var hos min onkels mor lige til det sidste..

Og i tirsdags i sidste uge, da jeg var ude ved min part, Misty, og hans havbror, Limbo, trak jeg Misty ind i boksen, men han stod bare og hang med mulen nede i krybben, og spiste hverken hø, mad eller gulerødder (han er en fjordhest, som er vildt madglad), og så begyndte han at gå rundt i boksen (kolik/forstoppelse), da jeg flåede grimen og træktovet ned fra knagen og gav ham det på inden han fik lagt sig ned, og en der hedder Lorna spurgte om jeg ville skynde mig at ringe til ejeren, mens hun gik med Misty. Men ejeren var ikke til at få fat i, så vi ringede til ejeren af stalden, som havde et andet nummer til hende, men vi kunne stadig ikke få fat på hende. Så fandt han nummeret til hendes dyrlæge og hun kom inden for tyve minutter, hvor vi så gik rundt med ham,og jeg græd og græd.

Så kom dyrlægen, og vi gik ind på staldgangen, hvor han først fik stukket dyrlægens arm ind i "bagenden", fordi hun skulle tjekke hans afføring, for at se hvad der kunne have forusaget hans forstoppelse/kolik-ting.. Så fik han to sprøjter med smertestillende, og en slange ind i næsen, og ned til maven (tror jeg det var) hvor dyrlægen pumpede olie ned. Og så skulle der gås og gås og gås med ham.. Det var UHYGGELIGT, men gudske lov er han "frisk" igen, eller dvs. at vi skal gå/ "frilongere"/lege med ham nu, men han er i bedring, og igår fik han sit første (minimale) måltid mad (udover max 2-3 gulerødder dagligt) siden i tirsdags og han STRÅLEDE af lykke og var rigtig stolt over HANS mad i hans krybbe.. - Det var ubeskriveligt..:')

Døden er og bliver forfærdelig, men på den anden side, så er det godt at de bliver fri for deres lidelser, selvom det gør ondt på de pårørende (MEGET ONDT)!:'(

Lige et tude indlæg fra mig, og jeg er færdig af tårer.

KÆMPE TRØSTEKRAMMER herfra!

Mvh. Cecilia! =D

Misty, din tossede fjordhest.. !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider