Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Øhavets Efterskole
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:29

hellowwww ænder.

ja altså, so far har det ikke været rigtigt sikkert om jeg skulle på efterskole næste år eller ej. Jeg har kun været på venteliste, men så ringer de pludselig idag til min mor og fortæller hende at jeg har fået en plads på Øhavets efterskole. Og jeg skal give besked om et par dage. Og jeg har slet ikke set stedet endnu. Og så bliver det hele bare så virkeligt lige pludselig... Har pludselig slet ikke lyst til at forlade Christianshavn og alt mulig... Men altså nu har jeg kigget lidt rundt på deres hjemmeside og mine forældre er meget begejstrede og det ser da også rigtig godt ud.

Men nu ville jeg så høre om nogle af jer har gået/skal gå/eller bare hørt om Øhavets Efterskole ? :)

- min mening

fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:52

Jeg kender den. De har ikke noget ridehus og kun en virkelig ringe 20x40 udendørsbane, der er meget tung og sommetider oversvømmet i den ene ende. Kan du leve med det? Hvis du kan, tror jeg såmænd den er god nok.

Emilie Watson

Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 03:41

har du ingen mulighed for at nå at se stedet IRL først? det ville da være en ide og et skub til at være helt sikker i sin beslutning.

Mangler du at finde julegaven, raflegaven, rideudstyret eller bare nyt tøj?

www.sayad.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gik
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 07:20

der fra august til november 2006, og var ikke glad for stedet. Jeg boede på værelse med Chaos, og hun stoppede dagen efter mig.

Det største problem for mig var ridelinjen. Jeg kunne ikke med deres holdning, og jeg er vist skyld i at man den dag i dag ikke har mulighed for selv at bestemme hvilket foder ens privathest har.

Den gang red man to gange om ugen. Den ene dag i skoven og den anden på banen. Og det var ikke seriøs undervisning, men på rideskole niveau.

For at forsvare stedet skal det da lige siges at jeg slet ikke var rustet til efterskole.

Jeg har hørt fra folk jeg gik sammen med, at stedet har forandret sig meget og skulle være blevet virkelig godt.

Jeg kan kun anbefale at du selv tager turen til Rudkøbing og kigger. Du skal danne dig dit eget billede af stedet.

- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Springsadel sælges
Rotter bortgives

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 13:54

prøv at skriv en pb til Aelle, hun har gået der og var vist rigtig glad for det :)

mvhEmma.
0
0
Svar på denne tråd

øhavettt
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 17:08

Jeg gik ud fra Øhavets Efterskole for en måned siden.

Som Chela beskriver, er ridelinjen SÅ ringe. Så hvis du gerne vil ride 'ordentligt', vil jeg anbefale dig at vælge en anden :)

Zenta & Dino Dynamit

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 20:02

Jeg ville meget gerne have gået på skolen, men der var laaaaaaang venteliste..

Jeg kender en som har gået der, og hun var rigtig glad for det. Eneste minus, sagde hun også, var ridelinien. Undervisningen var vist ikke så god og sådan.

Så jeg har valgt Bindernæs Efterskole, hvor der virkede til at være lidt mere styr på tingene. :)

mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd

Thilde
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 20:34

Jeg gik der året 05/06 og jeg elskede det!

ja der er kun én ride bane 20x40. men den er altså udemærekt. selvfølgelig er der vådt hvis det har regnet derud over er der et dejligt skov områder, og 5-10minutters skridt til stranden. jeg skal ikke kunne sige noget om undervisningen, da der er kommet nye undervisere siden jeg var der, men dem jeg har hørt fra synes det er udemærket. (: da jeg gik der var vi også ude og starte stævner, ride laaaaaaange ture og andre arrangementer (især når det var linje dage).
den almindelige undervisning var også helt udemærket, hvis man vel og mærket laver sine ting q:

og lærene ja de er fantastiske, især Ulla og Bodil q: hehe

men ja jeg kan kun anbefale det sted. det var helt klart det bedste år i mit liv. og jeg savner det så meget.

men skriv hvis der er andet du vil vide :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 14:59

Tak for jeres svar allesammen :)

Jeg har bestemt mig at sige ja og så skal jeg så ned og besøge den her d. 6. december og så hvis jeg ikke synes det ser spor godt ud så mister vi depositummet og så er det sådan.

Det lyder som om der er lidt blandede meninger, men godt det du skrev Sara. Jeg skriver til dig hvis jeg har nogle spørgsmål :)

- min mening

fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd

thilde
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 16:14

det er bare iorden. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider