OG han var bare så dygtig 
Hvis nogle ikke ved hvem jeg snakker om, er det Gazall Tyler, som jeg for kort tid siden (2-3 uger) begyndte at ride. Vi var til stævne i weekenden på hjemmebane.
Desuden var det rideskolens største udv. klubstævne i historien. Så stævnet kørte virkelig på.
Og gud hvor er jeg bare udmattet, for når man sidder som formand i et udvalg, skal man jo også hjælpe. Eftersom jeg eks. var på rideskolen fra klokken 5.30 - 22.30 om lørdagen, så var jeg godt og grundigt udkørt, så var det hårdt at blive vækket 6.30 søndag morgen, her kom jeg så allerede hjem 17.30 så det var rart nok 
NÅ men nu til hvor dygtig fjordhyppen har været.
Da det jo var et stort stævne, var der jo også mange starter, og der var helt klart også nogle gode imellem. Så man kunne godt føle sig lidt dårlig at ride rundt på fjordhyppen. Men han var sgu bare SÅ fin.
Lørdag:
Først skulle vi ride LE u/galop, og han var bare så dygtig. Det var skønt jeg kunne have pisken med inde på banen, for så går han godt fremad, og viser virkelig sin trav.
Jeg var bare så stolt af ham, og endnu mere stolt blev jeg, da jeg fandt ud af jeg havde redet til 67,8% og førte klassen!
Og da alle 14 ryttere havde været igennem, stod vi stadig som nummer 1 sammen med en anden. Og derfor vandt vi, så det var jo bare super 
Så skulle jeg skynde mig op og få sadlet op til LC2.
Det fik jeg gjort, og jeg kom ind på banen. Denne gang uden pisk, og derfor en meget doven pony! XD. Men vi kom igennem, og det var rigtig fint 
Men jeg syntes dog det var endnu mere fint da jeg kom hen til point tavlen og så at vi havde fået 64,8% og førte klassen. Der manglede dog stadig 3 ryttere, og da de blev skrevet på, havde 2 slået mig. Men vi lå stadig under pladserings rækken. Og vi blev nummer 3!!! 
I denne klasse var der 19 i. Så det var jo bare super! J Jeg var rigtig stolt, for jeg havde slet ikke regnet med noget 
Søndag:
Her skulle vi kun starte LC1, han var rimelig doven på banen, så jeg havde lidt problemer med at få ham frem, og kunne derfor ikke ride så præcist. Så det blev kun til 61,7% og derfor 1. uplaceret hvor vi manglede sølle 3 point for at havde fået en 3 plads, øv øv.
Men synes sgu det var flot at vi bare var kommet så langt på så kort tid 
I LC1'en var der 13 i 
Lige 2 billeder, som Line tog da vi red LE u galop 

Tak for i kiggede forbi :b