|
|
| 'Min' nye hest |
|
|
Ja, idag skulle 'min' dejlige fotograf Michelle jo have været med ude hos min nye part, sådan blev det desværre ikke. Istedet fik jeg overtalt moaar, og hun tog kamera med 
Først lidt info om drengen Navn: Koh-I-Noor Rubin Kaldes: Følls (Følleberg ) Race: DV Alder: 14 år Højde: 173 cm ca. ( )
Det er 5. gang jeg sidder på Føllebassen men jeg er sikker på at vi nok skal komme til at arbejde godt sammen os to. Han har haft tabt sig rigtig rigtig meget, og ikke har lavet det store et godt stykke tid. Han er stadig lidt tynd, men i følge ejer skulle det være begyndt at hjælpe gevaldigt på det Han blev klippet i tirsdags, og det kan ses Det skal også lige nævnes at det er første gang nogensinde han er i det her ridehus helt alene (4. gang overhovedet)
Nå, enough, enjoy min nye makker
 Lige smidt tæppet
 Smukkeberg
 skridt pause
 et enkelt meget dårligt galop moment, moren er ikke heelt skrap til det der med at fotografere heste 
 Han har det varmt
 Det kløøør
 Og klar til at smutte retur til stalden 
kommenter alt hvad i lyster 
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdsdlllsdlkkl |
|
|
Hvor ser det fint ud, og jeg må da godt nok indrømme i ser totalt cool ud med reflekser ;bb men noget jeg ikke forstår, hvad var grunden til at du ikke skulle ride Epirus mere???
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©Columbija & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
der manglede lige et :b 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej hej |
| Forfatter:  |
Maiken ♥Filur♥ |
| Dato:  |
13-11-2008 19:48 |
|
Han er så sød og i ser fine ud kan han så også springe men ellers er han bare så sød....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Frk Krid: Yes yees, pandelampen er min yndlings Men det skal jo til når vi skal ud og ride på vej med biler hjem til stalden. Jeg stoppede med at ride Epsi drengen fordi jeg simpelthen ikke havde tid med min skole. Vilel være stoppet helt, men det holdt så ikke ret længe. Bassen her skal jeg sleet ikke ride lige så ofte, og han bor meget tættere på + jeg intet skal lave i stalden, så på den måde kan det lige lade sig gøre at ride stadig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Maiken: Mange tak (: Ja, ejer bruger ham til jagt Så det kan han skam sagtens. Jeg vil dog primært komme til at ride dressur på ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lgfgflkll |
|
|
Aaarh, så passer det ind igen ;bb mente nok at du stoppede pga tid ;bb jeg har også et sæt, skal også ride til en hel.. det er nu praktisk 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©Columbija & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Hvor er han dog fin 
JHNs Championatlister! helt nye springstøvler sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så fin:) |
|
|
Han er nu fin:) Han ser rigtig rar ud:) Det bliver dejligt for dig når du er kommet helt i gang:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
Line »Rhapsody« |
13-11-2008 20:49 |
|
Åhh endelig kunne jeg se ham, og ikk bare et foldbillede :b Men han er da virkelig lækker Sofie  Håber virkelig at kunne komme til at høre meget til jer. Held & lykke med ham i fremtiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
McCoy |
13-11-2008 21:28 |
|
Den er klippet som min pony var klippet :b Fiin!
Møjsenkøjseren
- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Frk Krid: Det er det ja  Sascha: Mange tak (: Jette: Taak søde. Jaa, rar det er han - men han prøver grænser af ind i mellem, meget irriterende med så stor en hest xD Han er dog blevet sat på plads alle gange so far, så der er ikke de store problemer med ham mere. Line: Hehe jaa, var også helt nede da Michelle ikke kunne komme alligevel xD Så godt moar kunne træde til :b Men tusind tak, det kan du nok godt regne med 
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX Men med Koh-I-Noor Rubin aka Følleberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
McCoy: hehe okaay, meget praktisk og nem klipning :b Som i kan se sveder han gevaldigt der hvor der er pels, så den var bestemt tiltrængt! xD Og mange tak (:
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX Men med Koh-I-Noor Rubin aka Følleberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Hvor er han fin putte (: Men STOR Ö er det ikke svært at ride ham når du ikke kan komme ned under ham ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Trine: Taak (: Og ja, han er lidt stor :b Virker nu ikke så stor når man er på ham, synes jeg jo aldrig de gør xD men når man står ved siden af ham er han grande :b Men nææh, tvært imod, det er jo slet ikke meningen at man skal flagre rundt med stængerne helt dernede (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfjgfkdgfksdgfk |
|
|
Han er skøn  En rigtig bamse.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Ehver modgang er et tilbud om vækst ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
13-11-2008 22:21 |
|
Hvor ser han dejlig ud held & lykke med ham.. og hvis/når du skal ud og starte stævner så kommer mig og lærken og kigger 
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
numse: tusind tak (: ja, han blev noget mere sporty af at blive klippet - før var han VIRKELIG en bamse :b Fiona: Mange taak søde (: Jamen det håber jeg da at vi skal Men lige nu skal vi bare lære hinanden at kende, og så ha fundet en underviser, så må vi se hvad der sker derefter (: Men det vil jeg da glæde mig til! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [BILL] 'Min' nye hest |
|
|
Først: hvor er det en fin hest  Det var lidt overraskende at se dig på en stor, brun hest, men jeg synes, at I klæder hinanden rigtig godt 
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Han ser fin ud, lidt sjovt at se dig på sådan en stor og kraftig hest. 
Må dog ærgerligt indrømme at jeg havde håbet du kom tilbage til araberne. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Biilleder.. |
|
|
Hold K*ft han er stor! Men fin ser han da ud. Held og lykke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Stina: Mange tak. Ja han er både brun og DV - bestemt ikke hvad jeg havde regnet med at komme til at ride Men dejlig, dét er han! Simi: Taak (: Kraftig vil jeg nu bestemt ikke kalde ham!! SLET ikke lige pt. Og hans vægt ligger omkring 650, det er altså ikke voldsomt meget for så stor en basse (: Hmm, nu er der ikke specielt mange arabere lige her i området, så ved ikke liige hvordan det skulle kunne lade sig gøre? (: Mie: Mange taak (: Ja, han er stor, men det vænner man sig nu hurtigt til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HFJEFHJSDHJR |
|
|
Hehe... Jeg tænker også bare på hans udstråling  Den er jo bare så skøn altså.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Ehver modgang er et tilbud om vækst ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
hvor er han dejlig, det skal nok blive godt hold kæft hvor er du kommet højt op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Numse: Nååeh, på den måde Men jaa, han er noget for sig (: Han prøver grænser hele tiden i øjeblikket, men so far er han blevet sat på plads hver gang, og det kan mærkes. Men helt sikkert en skøn dreng som har kapacitet til at komme langt når han lige bliver lidt rundere at se på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Emma: Mange tak (: ja, han er stor Men føler mig fuldstændig hjemme på ryggen af ham, selv når han hopper lidt. Så det er sådanset kun når jeg er ved siden af ham at han virker stor. Og så kan det selvfølgelig mærkes på gangen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|