|
|
| Bates eller Wintec??? |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
09-11-2008 19:42 |
|
Hvad synes I er bedst, Bates eller Wintec? Bates: +´er: -´er: Wintec: +´er: -´er: Og lige et spørsmål til Isabell Werth sadlen: Hvorfor er der den der rem på sadelklappen?  Den som hænder mellem gjordremmene.
LOTTEPOTTE -With, Monique, my soulmate! -Men stadig på dejlige Gorba og Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bates eller Wintec?? |
|
|
Bates: Jeg har haft Bates Isabell Werth'en, og jeg var rigtig glad for den, fordi den var super god at sidde i. Det er bare vigtigt for mig lige at understrege, at det der med at man kan skifte bom, ikke nødvendigvis er det samme som, at den kan passe alle heste, eftersom den med luftsystemet ikke kan omstoppes bagtil (luften kan dog skiftes ud med uld, har jeg hørt, har ingen erfaring med det selv). Den passer ikke min nye hest, selvom sadelmageren forsikrede mig, at den ville kunne ligge på en evt. ny hest. Wintec: Jeg har haft en Wintec Pro 500, og dens sæde var ikke dybt nok. Ellers var det smart med udskiftning af knæpuder, alt efter hvor store man vil have dem etc. Der er dog det samme problem, som med Bates'en, omkring bom/kopfjern. Remmen er til at holde sadelklappen på plads 
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asasasas |
Lotte ♥Monique♥ |
09-11-2008 19:49 |
|
Christina: Okay , tak. Men hvordan holder man sadelklapperne på plads? og hvorfor?
LOTTEPOTTE -With, Monique, my soulmate! -Men stadig på dejlige Gorba og Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,,,, |
|
|
har bates sadler nu, synes de er fine har også haft en wintec til min pony, den var da fin nok men kan meget bedre lide lædersadler. Er bare ikke så godt til at få dem pudset. Det er det gode ved wintec, der skal man ikke holde dem ved lige! 
FREJA.med casia amina r.i.p 20/11 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bates eller Wintec??? |
|
|
Du spænder den rundt om maven, ligesom gjorden, dog ikke helt så stramt Og så kan sadelklappen ikke glide nogen steder hen. Jeg har aldrig selv haft problemer med, at sadelklappen er gledet op, så personligt synes jeg remmen er lidt unødvendig, men jaja 
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asassaasasas |
Lotte ♥Monique♥ |
09-11-2008 19:55 |
|
Christina: Okay. Så spørger jeg måske lidt dumt! Hvorfor er der ikke sådan en på alle de andre sadler? Grunden til at jeg spørger er at jeg tænker på at få en Isabell Werth og ved ikke om det skal være Bates eller Wintec.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala (: |
|
|
jeg har bates modelen og jeg er helt vildt glad for den! kan ikke lide stof sadler. wintec er billigere end batsen som jo er ret dyr. . så det kommer an på hvad man kan lide og hvor mange penge man har
Prinsmarkus og Prinsesseline(: 25/3 2008 - R.I.P Lucky, min ædle ganger!
jeg glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890+ |
|
|
Wintec er lavet af bates. Dvs. at opbygningen af dem er den samme - det samme geniale opbygning af bommen, som er lavet så de kan ligge på næsten alle heste. Så forskellen er jo bare at de er af stof.
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,,,, |
|
|
grunden til remmen er på werthen og ikke de andre, er at det jo er isabell werth der har været med til at udvikle sadlen og hun han sådan et stort knæslut at klapper ryger frem på en alm. sadel derfor har hun fundet på den der rem. I det hele taget er der 'kælet' lidt mere for detaljerne på netop den sadel end alle de andre wintec/bates modeller  jeg har forresten Bates isabell werth og bates caprilli close contact springsadlen og er glad for dem begge, specielt dressursadlen 
FREJA.med casia amina r.i.p 20/11 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asasasasasas |
Lotte ♥Monique♥ |
12-11-2008 18:35 |
|
Slet ikke flere som har en mening om disse sadler???
LOTTEPOTTE -Med, Monique, my soulmate! -Men stadig på dejlige Gorba og Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jmnmjnkj,n, |
|
|
jeg syntes bedst om Bates.
ved ikke hvad der gør det men det gør jeg bare.
Louidzæ Uden Hále Bob & Perle de Phantomic "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously !"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lææælfgælldlæ |
|
|
Wintec, nu har jeg selv wintec 2000 og jeg siddder rigtig godt, de ligger godt på hesten og den kan bruges til snart alle heste.. Wintec har altid været min foretrukne sadel, både mht øknomi og bare hvordan man sidder.. jeg sidder bedst i wintec (: Held & lykke med det ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©Columbija & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|