Hej igen Ænder
Med en midre trussel om at gå under jorden, hvis hele HN spasser ud over mit indlæg, har jeg dog samlet det samme mod som Nicoline og ligger her film ind
Det er fra mig og Corvettes anden CNC100 der blev redet på Fyn i Fjelsted rideklub.
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=92946
Ikke tilsvinede, bandende, sprudlende, rasende, overreagerende og unødvendige dumme kommentare modtages gerne
Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
Nu også med lappedyret Lirass
Forstår ikke, hvorfor du er så bange for folks kommentarer, når du rider så pænt
Hvilken højde er det i terrænet?:)
Med Præsthøjens Nico-Light<3
BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES
Skriv PB for information.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet