Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Wii ? Nogle af jer?
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:39

Nogle af jer der har/eller har prøvet sådan een?

Der er tale om sådan en hvor man kan fx spille golf ude foran skærmen og se 'sig selv' inde i skærmen:


Det er fordi min mor og jeg kunne godt tænke sig sådan een :b Så vi kan dyrke lidt motion for sjov.


Anbefalelser?


Ann-Sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:46

er det ikke det samme som playstation 2 - eye toy?

nej, har ikke prøvet wii :)


»Emma.

kandy & tino

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal følge en neger til svømning..
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:55

DET ER SÅ SJOVT!!

Min storebror har en, og det er virkelig sjovt. Har sådan et skolegårdsspil.



JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater


0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 18:03

vi har også en wii, men vis i gerne vil lave lidt motion for sjov så er den her også god:


Den er ret sjov, man kan lave Joga og træne sin balance osv.. Men den kræver så at i har den normale wii også..



*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Staldvesterskov<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 WII.....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 19:00

Ja spiller det hvergang jeg passer min lille fætter & kusine.


Især wii fit - det er jeg helt vild med, især sted Det simpelthen bare et super stykke "legetøj"


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Øverste Skrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 19:20

Jeg har kun prøvet det der følger med ved en ven. Det er super sjovt!! Dog SKAL man huske at tage den rem om hånden der er på "Fjernbetjeningen" (det kalder jeg den) ellers kan den få sig en flyvetur. Vi prøvede alle tre at få den til at flyve da jeg var sammen med mine veninder



Pernille

- Der kan li' Hoppede Hopper med stort H og Dejlige Vallakker
- Nu på fartglad Malle


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wii...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 19:24

Vi har desværre ikke en, men hvis svigermor ikke giver kæresten en i julegave, giver jeg ham måske en.


Han synes det ser såååå sjovt ud :-P



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 20:44

Jeg prøvede faktisk sådan en i dag, da min veninde lige har købt sig en.

Det er da ufatteligt sjovt, hylende grinagtigt at man står og bokser ude i luften og ser dybt koncentreret ud


Hvad man ikke kan, kan man lære


Fordi at viljen til at ville giver evnen til at kunne


Og det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst.



Og forresten er ingen både ærlig og fjendeløs.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 20:58

Det er helt vildt sjovt, man skal bare have nogle forskellige spil så man ikke gror fast i de samme :D




» SILLEBILLE :)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider