|
|
| Sugemærker.. |
|
|
Årh, er jeg den eneste der er ved at være godt træt af sugemærker? Man vågner op, går rundt heeelt som normalt og så skimter man helt tilfældigt sig selv i et spejl - og opdager et kæmpe sugemærke på halsen xD Nå, ænder, findes der noget der kan få dem til at gå væk? Kreative forslag til skjul af sugemærker er også velkommen :b
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX
Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
26-10-2008 16:53 |
|
??? Hvordan får man sugemærker??? 
>> N A T A S J A I ♥ Ranka. I will never let you go... Nu uden Blackie:=( I miss you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
| Forfatter:  |
Liwa |
| Dato:  |
26-10-2008 16:57 |
|
Haha, neej, jeg tror ikke jeg har så mange beundrere at jeg glemmer hvornår de har været der ..
Eeej, der er nogen der siger at man skal putte citron på, men har aldrig selv prøvet det ..
Rest In Peace Darwin! Sadel Sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Hahha, hader sugemærker, og min kæreste giver mig dem ikke, og jeg giver heller ikke ham nogen. Altså hvis det sidder på halsen, så skjul det med et halsterklæde. Det kan man nemt gøre om vinteren, for man kunne jo syntes at det var rigtig koldt udenfor Ellers ved jeg det ikke.
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3 R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalalalalal |
| Forfatter:  |
Liwa |
| Dato:  |
26-10-2008 17:04 |
|
Ellers er et plaster altid godt, og så skal man putte lidt ketchup ind i, så det ligner det har blødt lidt .. Så tror folk bare det er et lille sår =D
Rest In Peace Darwin! Sadel Sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
| Forfatter:  |
McCoy |
| Dato:  |
26-10-2008 17:04 |
|
Jeg fik engang lavet et med en støvsuger XD Det går væk af sig selv det er der nok et par uger 
Møjsenkøjseren
- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Synes sugemærker er noget så frastødende. Dengang jeg havde fået et giant et på halsen(meget ufrivilligt vil jeg lige pointere) duppede jeg lidt foundation på, og på med giant halstørklæde, og ingen lagde mærke til det. Andre råd er ikke lige noget jeg har prøver, da det heldigvis var en engangsoplevelse.
JEGMIG'HEDVIGLÆRKE uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfggfdfgfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
26-10-2008 17:13 |
|
Haha sugemærker er virkelig irriterende. Ved sgu ikke rigtig hvordan de kan gå væk, halstørklæde? d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
MarieW |
| Dato:  |
26-10-2008 17:15 |
|
Hehe, jeg hader sugemærker. Synes det er så pointless  Kan huske at min allerførste kæreste elskede at give mig sugemærker hele tiden og konstant. Det var meget sjovt i starten, men det blev fandme trættende, at man altid skulle gå med tørklæde og til tider fik jeg altså også lidt hold i nakken, hehe. Men jeg gjorde ikke rigtig noget ved det, andet end bare at tage tørklæde på. Tror ikke der er så meget andet at gøre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hlkgufyufytdtrgfcdtrss |
| Forfatter:  |
Helene ♣Munter♣ |
| Dato:  |
26-10-2008 17:24 |
|
sugemærke???
- hvordan får du dem????
Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3
Cloé: -Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sugemærke? |
| Forfatter:  |
Mali |
| Dato:  |
26-10-2008 17:31 |
|
Ved ikke hvordan man får sugemærker væk, men du kan da gå med en bluse med rullekrave? Det er faktisk også koldt nu ;s
Jeg får næsten aldrig sugemærker. De få gange jeg har fået, har jeg selv lavet dem på armen, eller noget xD Ej, men det er også lang tid siden 
_ _ _ _ _ _ _ Amalie
| Stay Gold! |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Haha, jeg ved skam godt at de går væk  Men kunne jo være der fandtes en eller anden lyn-metode som jeg bare ikke havde opdaget endnu  Men ak, så må tørklæderne vel på endnu en gang 
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX
Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Nogen er jo så heldig at kun have været sammen med nogen som ikke gider sådan noget  Har kun haft et, men det var et sted hvor det kunne skjules. Men ja. På med halstørklædet igen "host host, jeg har så ondt i halsen for tiden"
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz bzz |
|
|
Haha, jeg var også ved at få et i dag, men nåede at stoppe ham For svømmer pt. i idræt i skolen, så en bikini vil ikke kunne dække det  Ved desværre ikke, hvordan de kan gå væk 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Åh sugemærker.. Jeg bliver helt nostalgisk... Men der er intet at gøre. Foundation med god dækkeevne kan tage der værste..
Emilie Watson
Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sugemærker |
|
|
Sugemærker er det ultimative hævn-trick, og uanset hvor plat og latterlige de end er, - så er der intet sjovere end at placere et på kæresten så han virkelig kan gå på arbejde og flashe det, bwahahaha xD Kender desværre ingen gode råd imod dem, - mon citronen er til at smøre på så de ikke gør det igen!? Se det på den lyse side, - jeg har haft 4 i panden Dét var frastødende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zdfasdadas |
|
|
Har ALDRIG haft et sugemærke, udover da jeg var lille og lavede dem på overarmen selv lol! Men ja, sugemærker er det mest frastødende og folk som tror de er "sejeee" fordi de har bevis på en eller anden dude har kysset dem, burde få et los i r*ven. hehe. MEN ved ikke hvordan man får dem til at gå væk, goooood luck : D
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Haha, Rollo, jeg er helt enig :b Men oftes er det nu i en eller anden brandert jeg ender med at få dem  Men ja, det er så bare møg irriterende dagen, eller skulle man sige ugen, efter..
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX
Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| SS ♥Epirus♥ |
|
|
Hehe det er virkelig noget af det ledeste. Her i huset blir det udelukkende brugt som hævnmiddel, fordi vi begge hader dem som pesten! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal. |
|
|
Ja Sofie, hvordan får man dem? 
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
26-10-2008 21:36 |
|
haha de er så nasty, en af mine venner har dem konstantus 
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Haha, hvordan man får sugemærker? :b
Well, en biologisk forklaring må være noget med at blodet bliver suget tættere på huden så man kan se det? Eller noget? Jeg ved det ikke xD
Men de kommer i hvert fald hvis man suger tilstrækkeligt på huden 
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX
Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hahah, åh, sugemærker, det er simpelthen så klamt.. På min efterskole forrige år, satte min lidt 'tunge' veninde sig oven på mig, og gav mig et sugemærke på kinden. @!#$ det var grimt man! Men det bedste af det hele var, at jeg senere på dagen, blev kaldt ind på lærerværelset fordi de troede, at jeg var blevet tævet af en eller anden.. Jeg var så flad af grin  Men ej, de er virkelig fesne..
Signe
- fuck alt, jeg vil bare være rockstar - BU 06/07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
26-10-2008 21:42 |
|
kender en der havde et, og hans gik væk virkelig hurtigt? 
LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line Henriksen: |
|
|
Ja troede du Han var i virkeligheden gay og brugte foundation som ind i helvede, så det dækkede halsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
26-10-2008 22:10 |
|
når ja, han er faktisk lidt gay. Hey, nu ved vi bare at tricket virker d:
LINE & LUKAS You are always on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Line: Nu eer der jo også forskel på hvor kraftige de er :b der kan skam sagtens gå rimelig lang tid..
... Sofie Støjko - nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX
Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Hahah, kom lige i tanke om dengang min storebror for sjov satte ne svupperdupper(de der man vender om, sætter på gulvet og så hopper de op) i panden, og så suger den, og gik rundt med GRANDE sugemærker i panden i 3 uger i 5 klasse 
JEGMIG'HEDVIGLÆRKE uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
|
|
Dejligt jeg har en kæreste der er ovre det stadie og ikke drikker mig så stiv så ikke kan skubbe en væk der prøver på at give mig det (:
Maria : D Jalousi er ikke at elske, men at være bange for at miste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala. |
|
|
Maria: Det er da dejligt : )
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maria majsen |
| Forfatter:  |
gizmo1 (Susie) |
| Dato:  |
27-10-2008 15:31 |
|
qlimax fall 2009
I'm going!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|