Hvor mange var inde og se Susan Kjærgård (Show)
Det var meget lærerigt
Og' sikke nogle fine heste der var
helt klart besøget vær
Møjsenkøjseren
- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.
Ville gerne men kunne desværre ikke.
Måtte man tage billeder/video derinde?
håber i så fald der kommer indlæg om det !
N A N O U
Sponseret af TONA v. TONA TRADING.
Nu med Calico!
K a s t a n i e g å r d e n
Fredensborg.
Ja vi har taget en masse billeder som forhåbligt kommer her ind
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet