Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Bagtale? - OT og langt!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:26
Harj...
Jeg er temlig nede lige fortiden pga. mine "veninder"...
Vi er 5 piger i klasse(Ikk mange!!),
Mig, én vi lige kalder A, En vi lige kalder C og og en vi lige kalder K har altid holdt sammen, dog med nogle små-skænderier...
Og så er der M(kalder vi hende lige).
M er tyk, hun er altid blevet drillet af drengene med "Sumo" og så'en. Jeg har, Uden pral, tit(rigtig tit!) prøvet at få hende med i pige-kredsen. Men hun kommer altid med en eller anden grim/dum/sårende bemærkning dagen efter.
Jeg har prøvet lige siden 1-2.kl ca.!
Men nu går vi i 6.kl og nu har jeg fandme fået nok!!!

F.eks her for et par uger siden, snakkede hun med vores klasselærer og sagde hun altså gerne ville med i kredsen! Så holdt vi møde og vi skulle så tage hende med i kredsen.
Ok, helt fint.
Hvis bare hun selv gjorde noget!
Hun skulle fandmer ikke have lov at komme med hvis det stod til mig.
F.eks for et par uger siden, sad Mig, A, C og K ved siden af hinanden i klassen. Jeg spurgte flere dage i træk M om hun ikke ville komme og sidde sammen med os, men hver gang fik jeg et surt nej.
Så en dag, havde C og A spurgt hende og straks flyttede hun derned.
Tilmeld sad hun ved siden af mig!

Og så f.eks her den anden dag:
Vi skulle gå Lucia om eftermiddagen, jeg gik hjem og spiste og de andre piger blev på skolen.
Da jeg så kom op til hallen(Hvor vi skulle gå), ringer så lige til A og spørg om de ikke kommer op til mig.
Narj, det gider de virkelig ikke, de sidder nede i klassen og hygger sig og der var 10min til vi skulle mødes i hallen. "Smækker røret på" og er godt sur.
Så ringer M til mig, og siger: "Ha ha, vi gider bare ikke komme op til dig. Vi har købt chips og du får ikke nogle for vi har spist dem! ha ha!"

Så får A(Som på dette tidspunkt er min bedste ven) alligevel lokket dem op til mig, og da vi er alene i 5min fortæller hun hvad de lavede:
M havde sagt:" Nu er jeg Ditte(Mig), Hvad syntes I om mig?"
C: "Hrmft..."
K: "Snob!"
A: "Det ved jeg ikke"
Det skal lige indskydes, dette var A's version!
Blir' c-føglig mega ked af det !
Så idag snakkede jeg lidt med C, og hun siger at A også sagde jeg var en snob.
Så kommer M og blander sig og siger at Hun og C aldrig har sagt jeg var en snob.
Helt ærligt?!?!
Hvem skal jeg tro?
Har sq mest lyst til at dø!
har ingen veninder i skolen, har uden for skolen, men jeg er der trods alt 4-6 timer hver dag! Så længe kan man da ikke "leve" uden venner!
Og slet ikke mig. Jeg er nemlig en "grinebider" ifølge K. Dette var dog "sødt" ment...
Sq oxo det eneste søde hun snart har sagt til mig !

Jeg er bare så nede...
Ved godt dette indlæg måske ikke spreder jule-hygge, men vil bare hører hvad I syntes om de slader-tasker der skulle forestille at være mine bedste veninder!?!?
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)

En araber skal hedde El Hasan!

Go'Jul
Og
Godt Nytår
0
0
Svar på denne tråd

Re: Bagtale? - OT og langt!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:35
Kender det! Alt for godt! Men hvis de alle sammen er sådan, hvorfor skifter du så ikke skole?

Vrinsk Ludvig

Mange siger døden er det værste og at den er skrækkelig. Men hvor mange af dem der siger det, har prøvet døden?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:36
Ludvig,
Har også overvejet det...
Men min mor siger at næste år skal jeg alligevel flytte så jeg kan ligeså godt vente....
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)

Go'Jul
Og
Godt Nytår
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:39
puha - TØSER!

Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

"Det er ikke en tragedie, at man ikke når sine mål. Det er en tragedie ikke at have nogen mål at nå."
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:40
Zigge, Køb Hassan, flyt til Sjælland og til næste år, start på Sorø Privat Skole (dette år kan du bare gå på Suså Skole) Så kan vi jo gå i klasse sammen *loooooooool*;)

Vrinsk Ludvig

Mange siger døden er det værste og at den er skrækkelig. Men hvor mange af dem der siger det, har prøvet døden?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:43
Ludvig,
1) Hasan koster 30.000,- skaf mig nogle penge!
2) Min mor vil ikke flytte
3) Det koster money at gå på privat skole
Så..!
Er vist ved at udvilke mig til pessimist :(
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)

Go'Jul
Og
Godt Nytår
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:43
Sssuuuuurt! Havde os en dag for lang tid siden, hvooor jeg var gået fra noget det var så på rideskolen. Fordi at jeg var blevet slået og havde det lidt dårligt.

Men altså så bli'r min bedste veninde sur på mig, også er der 3 mod mig! Fedt nok hva'?? Og de havde bare bagtalt mig totalt meget! Men altså om aftenen ringer jeg så til min søde veninde, for at blive gode venner. Ikke for at lyde selvgald men jeg er ret go' til at tilgi, og prøve at bli'e gode venner. Og jeg HADER at være uvenner, så begynder vi så begge at tude. Og bliver da så go'e venner. Var eller's ret ked af det og sur!

Men når jeg bliver sure på nogle, kan jeg os god´til at bagtale. men er ved at prøve at rette på DT!!

Jule Knus og Kram *Jannie & Bozze*

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, eller også feder det.
Citat: Liva Weel

Merry Christmas and Happy new year, from me
{>
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:51
Og så lige en episode mer':
Mig og A var jo best friends!
Vi sad så ved siden af hinanden væk fra de andre piger, og så idag, tilmorgen der flytter K og C over til os. C sætter sig på den anden side af A og A har bare vendt mig ryggen hele dagen. Jeg havde pisse ondt i hovedt, sad og hang og kunne ikke finde ud af noget. Hun ikke så meget kiggede på mig!!!
Der sluttede vores venskab :(
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)

Go'Jul
Og
Godt Nytår
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 19:13
Åh, din stakkel :-(

♥Vibeke-Inkatino♥
Overdriv aldrig dine fejl. Det sørger dine venner for.
- Robert C. Edwards
Hjemmeside Mail Præsentation
Merry Christmas to all!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 19:33
Surt! Hvad er det for nogen venner!

Vrinsk Ludvig

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 19:49
Det er godtnok træls at have sådannoge venner,
men når du er i skole ke\an du bare glæde dig
til at gå ind på jh.Hæ,hæ.'
Det gør jeg dog.'
Krisb.

PS:der er kommet en masser af nye billeder
inde på min hp.Skriv lige i gb`en oss.Ikk?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:00
Kender det godt :( Jeg har næsten heller ingen venner i min klasse :( Jeg er mest sammen med *bisse* (herinde fra) Og hvis hun så er syg, eller er sammen med nogen andre (som hun selvfølgelig har lov til), går jeg helt alene.
Mange fra min klasse går også og bagtaler hinanden, og siger grimme ting. Sådan noget bryder jeg bestemt ikke om!

Vil også gerne flytte skole men jeg må ikke. Pga. det tager 3 min. at cykle op til min skole, og hvis jeg skal flytte skal jeg tage bus og sådan noget, og min mor tror jeg bliver træt af, altid og skal med bussen.

Julehilsner fra Carina, ♥Boy & Dunja♥

Glædelig jul;-D

Nu er der billeder på min præsenstation(i)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:05

SURT!!!Har også lige "mistet" min bedste veninde!! hun vente også hele tiden ryggen til mig, så gad jeg IHVERTFALD ikke hende mere.......Nu er vi så nærmest fjender:-*:-*8-)

♥Heste♥
Julehilsner fra Fancy, Evita og mig!!!
God jul og godt nytår!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:10
forstår egentlig godt dine venner

Vrinsk Ludvig

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:13
En af mine helt vildt gode venner, er også sådan nogen gange... :( Ved efterhånden ik hvor gode venner vi er. . . . .

- Fnuller, med verdens dejligste pony - Falima SS
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:38
Hmm, er så pisse træt at sådan nogle tøser...! De gør ALT for og blive 'In', og skider på deres venner....! Det opfattede jeg først da jeg kom i 3 klasse, og fandt på den smarteste idé - DRENGE....! De er bare FOR Funny og være sammen med, og faktisk herre flinke...! Når vi er sammen ser vi film, laver dør- og telefonfis, er ude og smadre dåsemad, fræser rundt på vores cykler, eller også sidder vi stille og roligt og snakker om ALT...!! Jeg bliver betragtet som en af 'drengene', og pigerne vender altid bare øjne af mig, de er skide misundelige...! Det er SÅ fryd ;D De er faktisk ligeså søde, stille og rolige som piger...! En anden pige, B bliver hun kaldt, vil SÅ gerne også være sammen med dem, for hun kan godt lide en af dem - Men de gider hende ikke...! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :-*
Hun er virkelig slem...! Og det skal lige siges, at jeg ikke kommer sammen med nogle af dem...!

Såååå, de kan varmt anbefales ;D

Knuz Nicole og Muledyret

*Lad være med og slås med et Ventilationsanlæg der godt kunne ligne en Lampe, med mindre du er Superman...!*
0
0
Svar på denne tråd

angegere sig!!!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 21:10
åååhhh... jeg hader sådan noget... men specielt os folk der ikke gider prøve at komme med i "gruppen"! sådan noget har vi haft meget med i vores klasse!
en gruppe følte de var uden for, at de aldrig blev inviteret med til fester og lign. men når man så spurgte dem, så gad de ik... men nu er det heldigvis blevet bedre ;D

ang. dine veninder: din veninde A ville sikkert aldrig have fortalt dig det, hvis hun virkelig sys du var en snob...
for det andet har hun sikkert følt sig under et præs nu når alle de andre havde "svinet" dig!

det er typisk en person der lige er kommet i en gruppe at starte en samtale med at svine en anden person til, så bliver men lige som hævet fra fx dig og hun føler sig bedre... tja... det er til at brække sig over sådan noget!

jeg har følt mig uden for det meste af min skoletid, og nu endelig i 7-8 har jeg fået en masse venner både fra 7-8-9-10 (jeg går selv i 10)
jeg har altid følt at jeg sq ik gad spille tiden på nogle der alligevel ikke var rigtige venner.

lige meget hvor slemt det står til, så får du dig sikkert mange venner engang, den der alder specielt 6 klasse er noget skod... jeg sys bar pigerne kan være så satens ondskabsfulde over for hinanden :(

men jeg er næsten sikker på at du har en go' veninde i A ;D

knuZer Pernille¤

"Erfaring er uden tvivl den værste læremester...
den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!

0
0
Svar på denne tråd

Re: angegere sig!!!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 21:17
puha har egentlig ik noget råd...men sys sq vi tøzer er nogle indviklet væsner "!!!!!!!!!!!!!!!!!!! der er ALTID et eller andet med os...enten os selv kæresten eller vennerne.....hmmmm men verden vil sq se kedelig ud uden tøzer ;-D
{> KøZzZ Marieke {>

Det er aldrig for sent
at være den,
du kunnne have været
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 21:35
så er det godt vi har vores trofaste heste ;)
de bagtaler os ikke, og det er svært at forblive uvenner med sådan et væsen :):):):):)

Julehilsner fra Bobby & Osman:-D

Verdens bedste ponzer er:

Osman & Bobby{>
www.ABO.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 21:37
Osman og bobby: enig :)
Julehilsner fra Carina, ♥Boy & Dunja♥

Glædelig jul;-D

Nu er der billeder på min præsenstation(i)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 22:26
hmm....det kender jeg godt!!!

Men gennem årene er det blevet værre..!(går i 8)

vi er en pigegruppe...på 9 piger...(vi blir kaldt tæskeholdet fra Korup;-D ved ik hvorfor;))

men når en af mine veninder...blir sure...(hun blir sur over de mest latterlige ting)
så sender hun sin storesøster efter os og alt muligt pis...det er for latterligt..

;-DKnus Shila;-D
Husk:"den eneste du ka stole 100 % på r DIG SELV.."8-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 15:17
Ved udemærket godt hvad der bli'r snakket om! Er nemlig selv blevet mobbet fra 0-6 klasse (går nu i 7). Selv af min "bedste" veninde! Har nu fået nye lærere hvilket har hjulpet en del, og jeg gi'r ret i at drenge faktisk er enormt hyggelige at være sammen med, og det gør de andre piger kanont misundelige (selvom de ikke viser det sådan). Drop A! det værste er simpelthen at have en veninde der bagtaler en, og ikkke hjælper en med at komme ind i en gruppe man er udenfor! Det kan godt være at A har følt sig presset over for de andre, og derfor har sagt at du var en snob, men det gør en rigtig veninde bare ikke!!! Tvært imod burde hun sige: "Jeg synes faktisk at hun er rigtig sød, og hvis i ikke kan respektere hende som hun er, så gider jeg ikke være sammen med sådan nogle tabere som jer!" Men det gjorde hun ikke! Dårlig veninde hvis du spø'r mig! Sådan! Jeg har heldigvis fået mig den bedste, sødeste, og mest forstående veninde man kan tænke sig, fordi at jeg var stærk nok til at droppe "den uægte veninde"!
Qnuzer *§Crazy Popcorn§*

;-DTjek lige de her dejlige heste,hvor jeg skal ha' part på El-diemma, Pya, Triette, og Sandie som ikke lige er der!;-Dhttp://www.ulrichsdal.dk/page19.html
0
0
Svar på denne tråd

crazy popcorn
Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 15:34
narj... det har du ik... for hun er min! ;D

MULLE!!! dessvære er hun få ferie i en måned så jeg ska kede mig heeeeeeeelt vildt, så har jeg heldigvis hendes kanon søde kæreste, som os er en af mine bedstevenner nemerlig Biggie ;D
dem ka man sq stole på...

knuZer Pernille¤

"Erfaring er uden tvivl den værste læremester...
den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!

0
0
Svar på denne tråd

Re: crazy popcorn
Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 16:24
Hej...

Jeg synes du skal tage at opsøge nogle andre venner. De er simpelthen ikke værd at spilde dit dyrebare krudt på. De vil være dine venner og snakker alligevel bag din ryg. Du fortjener noget bedre. Har i ingen parallelklasser? Ellers, snak med nogle der er enten yngre eller ældre end dig på skolen? HVis det er et mega problem så snak med dine forældre om at flytte skole. Det er da ikke sådan at du skal have det (mere end højst nødvendigt i hvert fald!) skidt i skolen.

Held og lykke:)

VH
Christina med Major & Rocky

"Always remember to forget the things that made you sad, never forget to remember the things that made you glad."
Citat: Ukendt
GLÆDERLIG JUL & GÅRT NYTÅR;)
0
0
Svar på denne tråd

Re: crazy popcorn
Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 18:37
har sQ det samme problem.. eller både og...

blev mobbet i b.h.kl. (børnehaveklassen) fordi jeg har gået til talepedago (havde nogle problemer med nogle ord) og i 1. kl. stoppede jeg så der fordi jeg ikk havde brug for det (skal siges jeg os gik til det i børnehaven) nå men i 1. kl. startede jeg så til ridning og fra 1-4 kl. er jeg så blevet mobbet fordi jeg kan li' heste! ja syg kl.. ikk? nå men jeg er stædig så jeg begynder at blive træt af det...
og jeg begyndte at tage mig sammen... og siden er der ikk sket noget..

eller jo så er løgenhalsen kommet igen! (en som os gik her til 2. kl.!)

Uhhhh *GRRRRR* jeg hader hende virkelig!

hun siger at muligt pis og hun går og stikker hendes hænder op i hovedet på en og så tænker man bare Århhh så hold sQda kæft og hold dig væk.. din BIHCT! og ALLE synes det om hende... UNTAGEN Gogge sm skulle forstille at være min "bedste"ven ! og ligeså snart hun er i nærheden er lærke (gogge) bliver gogge os sådan!

og i går var charlotte (gæt tre gange hvem det er er dem, og hvis du ikk gætter rigtig så gæt tre gange til!) syg

og i hjemsomskab er jeg sammen med lærke og Charlotte (at de kan gøre det mod mig! de BIHCT'se!) og jeg kan ikk klare nogen af dem!

nå men i dag kom lærke så (i hjemsomskab)
"hvor har jeg savnet dig, Tinna (mig) var kun sammen med Celine så jeg var helt alene"
og de lød som to læbber som havde miste hinanden og mødtes igen efter 20 år! F*ck jeg hader dem... og det sjove ved det var jeg bare var ved at lægge mig ned på gulvet af grin! og igår snakkede Celine og mig om sådan en over fedt spil jeg købte i fredags og så var Celine her hjemme i lørdags og i søndags og vi snakkede så om det spil.. så kommer lærke og begynder på alt mulig som :

lærke : Hvad snakker i om? Hvad er det som er så fedt?
Celine : et playstationspil.
Lærke : send det til mig!
tænker (Gu gider vi røv ... men sagde )
Mig : Nææh, du kan da selv købe det!
skal tilføjes at Celine sagde det samme...!

så går hun og så her idag skete der det som står ovenover!

nå men ja de to er provo!

og jeg har enda hørt dem bagtale mig..
grunden : fordi Lærke i et frikravter spurgte mig om jeg kunne hjælpe med noget matematik :

Mig : hvad sagde Tonny (vores råden mat. lærer!) du skulle gøre
lærke : det kaN jeg ikk finde ud af
(den måde hun sagde det på lød som om hun ikk havde hørt en skid efter .. hvilken hun IKKE så ud til at havde gjort)
mig : jamen hvad sagde han du skulle
Lærke : DET VED JEG IKKE! jeg kan ikk finde ud af det!
mig : har du ikk hørt efter ?
ja i kan jo gætte jer til Lærke blev sur og der var kun næsten hele klassen som sad/stpd og så det...

altså hvad var der at blive sur over.. ved det ^?

jeg kan ikk se en skid!!

det blev måske lidt langt !8-)

og Sorry mit sprog 8-) ;D

*GG*

Vinterknuz og julekram fra Julenissen - Ganu - :-P med sin Crazy Dog! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider