Heii.
Her den 7.-9. er der mangamesse i københavn. ville da lige høre om der andre end mig herinde der skulle med? Kan selv slet ikke vente!
Søger part nær jelling....
vil ride nærmest alt hehe XD
Lidt desperat XD
læs præ...
tror ikke jeg skal med min skole derind og interessere mig ikke selv for manga så jeg kommer ikke
Louise Frandsen
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously !"
O d e n s e F a g s k o l e
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet