Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Av for helvede, min hånd!
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 10:10

Hej alle sammen


Kender I det der Wartner, som der er i reklamerne,

det med kan bruge til fodvorter? Ret klamt, men wtf.


I går stod det der så, og jeg havde en eller anden

ting på min hånd, jeg ville prøve at fjerne (med det).


Det man gør, er jo, at man tager sådan en lille "skumting"

ned i sådan noget, der så fryser det. Det er jo ligesom,

de gør hos lægen, bare noget man nu kan gøre her hjemme.


Nå, men det gjorde jeg så, jeg "fryste" det først i den

der maskine, og tog det så på den der "ting" på hånden.


Og hold kæft, et chok jeg fik, da jeg tog den af igen!!

Den havde lavet sådan et helt hvidt hul ned i min hånd,

så der var bare hul, huden var på en måde væk...


Jeg blev herre bange, så jeg gik op og tog koldt vand på.

Bagefter hævede det helt op, og gjorde sindsygt ondt.

Altså "hullet" forsvandt, men det blev hævet i stedet for.


Nu sidder jeg så her, med en herre dårlig hånd.

Synes bare lige, at I skulle have det af vide.

Bare sådan, så I ikke lige gør det en anden gang. ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 10:14

skræmmende

god bedring med den !


selv sidder jeg med en smadret fod (Y)


Louise Frandsen

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously !"


O d e n s e F a g s k o l e

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 10:35

Lulu: Ja, meget! Og tak søde. Hvad har du lavet med din fod? :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 14:59

trist..



... Sofie Støjko

- nu hverken med Epirus OX eller FA Estipona OX

Men forhåbentlig snart tilbage i sadlen PART SØGES

0
0
Svar på denne tråd
 
 æpljhytfrd
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 15:05

jeg skulle hoppe ned fra ryggen fra en af mine venner og så gjorde det mega ondt da jeg landede og min fod blev mega varm og lidt hævet og da jeg tog min sko af kunne jeg ikke gå (Y) kunne heller ikke dagen efter så afsted på skadestuen og de troede sku den var brækket ö billederne viste heldigvis at jeg bare var landet forkert og havde fået et kraftigt slag. her de to efterfølgende dage kan ejg gå bedre med fåååårk hvor gør det bare ondt endnu og hvis det ikke er væk om en måned skal den til scanning for at se om der er sener eller bånd der er blevet rævet over :L


jeg kommer sku hele tiden til skade efter ejg startede på ny skole ;D


Louise Frandsen

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously !"


O d e n s e F a g s k o l e

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 16:35

Lulu: Av, for helvede. Jeg har forstuvnet mine fødder så mange gange, fordi jeg er hoppet ned og landet forkert. Ja, skadestuen kender mig altså.


Det er utroligt, så "galt" det kan gå, hvis bare man lander forkert. Her for snart et år siden, mener jeg, skulle jeg lige løbe ned af en bakke, selvfølgelig snubler jeg. Der forstuvede jeg lige foden og fik forstrukket et ledbånd. Det er så træls!


Det går vel okay med min hånd nu, men for helvede, hvor gør det ondt. Og den er desværre også stadig lidt hævet!


JEG SKAL ALTSÅ SPILLE KAMP I MORGEN, SÅ HÅND, BLIV LIGE KLAR! ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 16:53

eeeew har ogs prøvet at fjerne en fodvorte jeg engang havde med det, det gjorde bare fu'cking ondt, men vorten forsvandt såå..


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 17:03

fionabona: Hvor lang tid gik der inden den forsvandt?


- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 17:17

MarieW: rigtig lang tid. En måned eller sådan noget og den skulle rigtigt være gået væk efter en uge..


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 17:52

fionabona: Tak... Har selv prøvet det, da jeg ligesom Emma har opdaget en klam, mærkelig dims på min hånd Og det er endnu ikke gået væk, det er ca. en uge siden... Men så venter jeg lige og ser. Synes bare vorter er alt, alt for klamt.


- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...¨
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 21:02

Har i prøvet og træde 2 store søm op i foden , det har jeg

og efter hullerne havde helet så kom der nogle underlige prikker det gjorde virkelig ondt og trykke på dem XD


har også engang fået et halvt ton ned over foden(det var en hest) tjaa. det gjorde også ondt XD



Møjsenkøjseren


- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kommentar
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 21:12

Det er nogen gange en god ide (eller en nødvendighed) at efterbehandle en frosset vorte med fx. vortex eller verucid..




Sagde Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.

2 billige 17 ' kombisadler sælges
.

* Hp opdateret den 22. oktober 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 21:12

Av for helvede, god bedring eller hvad man nu siger :)


Jeg har blå og hævet fod :L



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 23:40

MarieW: For guds skyld, lad være med at bruge det der Wartner på hænderne. Der gik bare hul igennem, fordi min hånd blev frosset væk. Det er stadig lidt hævet, ligner et stort brand mærke og gør sygt ondt! Så pas på, ænder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal følge en neger til svømning..
Forfatter: 
Dato:  25-10-2008 23:46

Emma - tror du ikke det er meningen den skal være frosset væk? Det jo hele pointen i det, at fryse vorten væk. Så kan ikke se hvorfor vi skal passe på :s



JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater


0
0
Svar på denne tråd
 
 fryseting
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 09:44

Min veninde var afhængig af den der fryseting.. Hun kunne godt lide den smerte hun fik For helved tøs. heldigvis er hun da løbet tør nu.


Men det minder mig da om da jeg fik en stegegaffel igennem hånden. Det var også sammen med min veninde. Eller da mine fingre sad fast, og jeg mener virkelig fast i en klapstol. Det var også sammen med hende





- Nynne og Roxy Music

Sasha<3

Sælger serien Aloe Vera Forever til dyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 10:34

Nynne: Fuuuck en veninde og fuuck hvor klamt!!!

Ej, der var også en fra min klasse i fysik, vi skulle lave et forsøg med sådan et reagens glas, det fik hun hele vejen op igennem hånden. Fy for helvede!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:16

Emma Thomson: Jeg synes nu ikke det var så slemt. Gjorde lidt ondt, men ikke længere. Nu venter jeg bare på at lortet forsvinder. Men ellers tak for advarslen.


- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:20

Marie: Nej, men jeg gjorde det åbenbart også på en forkert måde. Der gik helt seriøst hul ned i min hånd, hånden blev dobbelt så stor - også selvom jeg havde is på! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 avavavavavavavavavav
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:22

DET, vil jeg aldrig gøre sider selv med hånden i gibs, fordi en dreng spændte ben for mig, i skolegården.


Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:25

Emma Thomson: Av forhelvede...
Læste du på æsken, hvordan du skulle gøre?

Kunne være du måske har holdt den på for længe eller sådan?


- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgfgdfgdffg
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:25

arg nas!


PERNILLE SKIPPER‹3.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:29

Ja, jeg læste lidt på pakken, men jeg fandt intet, som "modsagde" mig.


Men ja, du har ret. Jeg har sikkert holdt den på for længe! Det gør jeg aldrig igen, haha. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 17:33

av! /:

håber det går over hurtigt, skat d:


»Emma.

kandy & tino

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 18:04

emma: hvor du sød, tak skat :D <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider