Hej alle sammen 
Kender I det der Wartner, som der er i reklamerne,
det med kan bruge til fodvorter? Ret klamt, men wtf.
I går stod det der så, og jeg havde en eller anden
ting på min hånd, jeg ville prøve at fjerne (med det).
Det man gør, er jo, at man tager sådan en lille "skumting"
ned i sådan noget, der så fryser det. Det er jo ligesom,
de gør hos lægen, bare noget man nu kan gøre her hjemme.
Nå, men det gjorde jeg så, jeg "fryste" det først i den
der maskine, og tog det så på den der "ting" på hånden.
Og hold kæft, et chok jeg fik, da jeg tog den af igen!!
Den havde lavet sådan et helt hvidt hul ned i min hånd,
så der var bare hul, huden var på en måde væk...
Jeg blev herre bange, så jeg gik op og tog koldt vand på.
Bagefter hævede det helt op, og gjorde sindsygt ondt.
Altså "hullet" forsvandt, men det blev hævet i stedet for.
Nu sidder jeg så her, med en herre dårlig hånd.
Synes bare lige, at I skulle have det af vide.
Bare sådan, så I ikke lige gør det en anden gang. 