Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvorfor findes storsøstre?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 17:29
Nøj hvor jeg hader min søster! Hun er sq for barnlig! Man skulle ikke tro hun var 17 år og skal flytte hjemmefra til sommer.
Jeg var lige kommet hjem. Havde været i skole og så havde jeg været ude at passe heste, i 4-5 timer! Så jeg var godt træt OG sulten! Så da jeg vils mører mig en mad, kaster hun fandeme en SAKS efter mig og siger jeg ikke skal fylde det hele (stod kun ved køkkenbordet havde INGEN ting på det) Og så svarer jeg selvfølgelig at jeg godt vidst at hun var bredrøvet, men så bredrøvet var hun vil heller ikke. Så råber hun at hun vil dræbe Buller (Hvis navn hun ikke kunne huske). Og så bliver JEG fandeme sendt en på værelset! HADER hende! Og hun skulle forstille at være 4 år ældre end mig? Ha!

Vrinsk Ludvig

Mange siger døden er det værste og at den er skrækkelig. Men hvor mange af dem der siger det, har prøvet døden?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvorfor findes storsøstre?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 17:33
Hej Ludvig ;-D

Arj hvor surt hvad nu hvis hun ramte dig med saksen !!!!!!!!!! sådan er min store bror osse :-(

IRRETERENDE

Hygge Hygge Mini
!

Merry Christmas and Happy New Year

Se Min
HP
Her
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 17:33
jeg er selv storesøster, men jeg smider ikke sakse efer my sister!!!

:)

Julehilsner fra Bobby & Osman:-D

Verdens bedste ponzer er:

Osman & Bobby{>
www.ABO.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 17:38
Hej...

Jeg vil nok sige at den omførsel virker lidt betænkelig og MEGET barnlig. Hvad med at snakke med dine forældre om det? Hvad er det for noget, at kaste sakse efter dig, og derefter sige at hun vil dræbe din hest! Små hjerner små fornøjelser...

I øvrigt, jeg kan ikke svare på dit spørgsmål i overskriften...

VH
Christina med Major & Rocky

"Always remember to forget the things that made you sad, never forget to remember the things that made you glad."
Citat: Ukendt
GLÆDERLIG JUL & GÅRT NYTÅR;)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 17:45
ej hvor træls!!!
hvis det havde været hjemme hos mig var der begyndt et skænderi mellem mig og mine forældre (efter de ville smide MIG op på værelset)
jeg er strid... og jeg ved det, men jeg er til gængæld også retfærdig... he he... pakker bar ikke tingene ind :*

nu er jeg jo os selv storesøster og det til en lillebror på 11!!!! damn han kan være provo... men a og til alt for fornuftig... ;D
jeg kan af og til blive mega pisset på ham, men vi er nu altså goe venner :D

jeg hjar os 3 storesøskene, så jeg ved hvert fal hvorn det er at være mindst!!!

knuZer Pernille¤

"Erfaring er uden tvivl den værste læremester...
den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 17:48
Jeg er både store søster, og lille sisser!!!

Jule Knus og Kram *Jannie & Bozze*

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, eller også feder det.
Citat: Liva Weel

Merry Christmas and Happy new year, from me
{>
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:04
Harj ven!
Sød søs du har!*Not*

streng er min trods alt heller ikke!!

Som Stina sagde: "Små hjerne, Små fornøjelser"
Det vil jeg ikke give hende ret i, for jeg har jo oxo en lille hjerne, men jeg kaster da ikke sakse efter mine søskende !!
Qnuz Fra ZiGGë(HaZaN)

En araber skal hedde El Hasan!

Go'Jul
Og
Godt Nytår
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:07
....storesøstre er da geniale;D
De kloge, dem der får det nye tøj(småsøkende ka' bare arve), dem der må være længst oppe og sådan noget!

Kan kun spørge:
Hvorfor findes lillesøstre!
De er herre irriterende! De tror de kan tillade sig alt! Og så er det(næsten) altid den store, der får skylden, når det er den lille der laver ballade... *æææv* (næsten altid... Idaaaa -du er den store, det burde du godt kunne finde ud af... baaah¨;))

Ej, er også lillesøster, men min storesøster er 23, og hende og jeg har aldrig været uvenner eller haft sådan et søskendeforhold hvor man let bliver trætte af hinanden, fordi hun jo flyttede hjemmefra, da jeg var lille.
Desuden er hun kun en ½-storesøster, så hun boede også noget tid hos sin rigtige mor..

......Men hverken jeg eller min storesøster kunne finde på at kaste sakse efter de mindre søskende..
Heller ikke gå amok, og true med at dræbe deres hest!
Synes også du skulle tage at få en snak med din søster/forældre, for jeg vil nok mene man mangler lidt erspekt, hvis man begynder at gøre som du siger...
Ida

Det er med idéer som med heste. -Man kan bedst lide sine egne!

(Oprindelige citat: Moa Manson)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:09
he,he er heldigvis enebarn...

Måske skulle du prøve med noget horsemanship på din søster, hun virker lidt aggressiv... *LOL* ;D;D;D

-Stine
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvorfor findes tvillingesøster?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 18:11
Hey.....

Er helt enig, jeg syndes nu bare mere at det er min lille irreterende lille søster......!!!

´Fordi jeg kommer til at svinge dækkenet over, og rammer mig selv i hovedet...

Står hun og er ved at dø af grin........!!!

Jeg kan nævne 10000000000000 eksempler....!!!'

Qnuzzer Rikke, der hader at være tvilling.....!!Yea det har sneet for første gang,HUSK at skrive i mmin GP.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 19:18
Ida da, tsk tsk! Det er da lillesøstre der mest geniale! Prøv at tænke på hvor meget de må gå igennem, fordi de er de mindste i familien? Det er næsten ikke til at bære! ;-)

♥Vibeke-Inkatino♥
Overdriv aldrig dine fejl. Det sørger dine venner for.
- Robert C. Edwards
Hjemmeside Mail Præsentation
Merry Christmas to all!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 19:33
yes, er enig med Vibber :) Go Vibber! RESPEEEEEEEKT!

;D-dixie-;D
Præsentation Hjemmeside Mail

De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting.
-Peter Plys-

Rideudstyr sælges - se her

Glædelig Jul & Godt Nytår!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 19:34
Enig med Vibeke!

Vrinsk Ludvig

Mange siger døden er det værste og at den er skrækkelig. Men hvor mange af dem der siger det, har prøvet døden?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 19:56
meget enig med Vibeke!
Lillesøstre er bare så geniale!

:-DJule hilsner fra Hanne i jule humør:-D
god jul og godt nytår
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:01
Er både storesøster og lille søster, men det virker som om jeg er den ældste. Min storebror er ret barnlig selvom der er 4 år tilforskel. Men han er også meget sjov. Min lille søster er bare forfærdelig..... Hun har det værste temp. over hovedet. F. eks. idag var jeg med hende tilgengæld. Hun gik og muggede og abede efter mig og så gav jeg igen. Så flippede den lille L...... og var fulstændig hysterisk. Det var så pinligt i svømmehallen. Folk gloede bare.
Så alle jer der ude som synes storesøskende er dumme og barnlige har de nok en grund til det...

Det er godt at ride, men fjong at springe
citat: Mig

Hvorfor ikke leve livet, mens man lever ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:46
Eeeeej, hvor barnligt, hvad tænker hun på 8-)

HAHA, jeg er Enebarn ;D

;D

Knuz Nicole og Muledyret

*Lad være med og slås med et Ventilationsanlæg der godt kunne ligne en Lampe, med mindre du er Superman...!*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:53
Det var da en rådden måde at sige : "Flyt dig lige lidt" på ! Kan godt se hvorfor du føler dig uretfærdigt behandlet..!

Meeen - lad det nu ikke gå ud over alle os storesøstre, for som Ida skriver - hvad skal man dog med lillesøstre ?! Knaldhamrende irriterende til tider ( *skal passe på hvad jeg skriver, for Lise-Eistla er jo min bettesøs, så...*), men oftest er det nu meget rart at have en at dele sin hesteinteresse med :-)
Og så er det heller ikke altid min tur til at fodre ;-)

-Sine, storesøsteren på 18, som ikke kaster med sakse
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 20:54
Jeg har en tvillingesøster (My Boyzen). Hun kan godt være ret ireterende 8-):-o ;-)

Julehilsner fra Carina, ♥Boy & Dunja♥

Glædelig jul;-D

Nu er der billeder på min præsenstation(i)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 21:21
hmmmm misunder ellers altid dem som har en storesøster.......vi er 4 børn hjemme ved os min lillebror mig min storebror og min naden storebror (som nu er flyttet hjemmefra) så jeg er den eneste pige i famillie så jeg sys det vil være skønt med en storesøster !!!!!!! men når man så har en storesøster så vil man gerne have en storebror så....tror bare du skal være glad for din storesøster selvom hun ka være (meget) irreterende *GG* {> KøZzZ Marieke {>

Det er aldrig for sent
at være den,
du kunnne have været
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 11:56
Er 100% enig ;-D Er selv både storesøster og lillesøster - den sjoveste del er den med at være storesøster - men jeg har ikke så meget erfaring med saksekastning! :-)

;-DFjordheste er bedst - absolut INGEN protest!;-D

:{-(Dont cry because its over - smile because it happened:-)

{>Glædelig jul, og godt nytår!>o<
0
0
Svar på denne tråd

Storebror
Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 12:05
Hej Sarina!

Vil lige sige, at du ikke er den eneste der har sådan en lorte "storstøster"! Jeg har en storebror, og han er også 4 år ældre ind mig. Han er lige så sindsyg som din storesøster, men truer dog ikke med at slå mine heste ihjel :/
Han kalder fx. mig mange mange gange for en luder, som jeg dog langt fra er. Fatter ikke hvorfor han ævler sådan noget ud. Men endag fik jeg ham, (altså hvor min mor opdagede det). Han ville havde slået mig, så jeg løb ind på mit værelse og holdte døren, mens han gik amok på den. Da min mor kom hjem, opdagede hun at drøen var var gået i stykker "Hvem har gjort det?" He he så svarede jeg "Det har "Kalle"! Han ville slå mig" He he så fik han bare sådan en skideballe..men han kalder mig stadig luder..øv..(N)(Y) :-) :-O :-I B-)
0
0
Svar på denne tråd

hm..
Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 15:16
hey..
Rikke4 er min Tvillingesøster..
Og jeg er IKKE hendes lille søster..
det skulle bare lige slås fast:-D

Knuz mille
Smil til hesten og hesten smiler til dig! God jul!
0
0
Svar på denne tråd

Re: hm..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2002 15:27
Jeg kender det er bare også med bøger og så vidre!

:-D Vrinsk fra Clarina :-D

Mangler du en at ride med?
Bor du i nærheden af Broby??
Så skriv til: Clarinaj@hotmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Besøg: www.hn-holder-jul.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2002 16:25
*Hey*
Jeg er både lillesøster OG storesøster! Men har selv to storesøskende, og tja... ved godt hvordan de ka' være!!

-*Zar*
Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre. :-P

Citat: Peter Plys... 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-12-2002 15:07
det skal du ikke være ked af for sådan er min søster også..!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider