Mig og min veninde sad og snakkede om hendes hest Jackie, som er halt.
Hun har været halt i godt og vel 3 uger, og min veninde tog på ridelejr med hende, imens hun var halt. 'Den var jo kun lidt halt' ja, det var den ikke! Man kunne se på den at det gjorde ondt på den.
Nu er hun så på ferie, og min anden veninde passer så Jackie som stadig er halt. Men ejeren vil ikke have dyrlægen ud, for 'han kan jo alligevel ikke gøre noget, hvis hun bare har trådt forkert.' Er det bare mig, eller er det DYBT forkert ikke at have fået dyrlæge til en hest der har været halt i 3 uger, og har haft redet på den?
Min veninde ved desuden at jeg har skrevet det her, så jeg har lov.
Ville bare lige høre jeres mening.. 