Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Grædefærdig.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 21:50

Hej ænder .
ja i dag har min pony (og mig) haft sadelmager - og det skal lige siges at jeg for 5 måneder siden købte to nye sadler en dressursadel til 6700 & en springsadel til 10000, for mine konfirmationspenge.
MENMENMEEN . sadelmageren nåede kun lige at ligge sadlerne på, og så var der det ene og det andet galt :'( tudtud.

jeg havde købt den elskede isabell whert wintec som jeg i så lang tid havde ønsket mig, og var den bedste sadel jeg nogensinde har redet i, og så passer den bare ikke mere ? spørg om jeg var grædefærdig - vi nåede at prøve 7 sadler på ponyen inden vi fandt en passende dressursadel - men fandt desværre aldrig en passende til spring - så nu skal jeg på jagt ..

MEN - mine kære sadler som var jordens bedste :(

' men det nye dressursadel er en winsor elite - så sådan en må jeg ud og investere i , når jeg snart kan få de andre 2 solgt :(

.
Knus



- Natacha S

.. Med vidunderet Charmi <3

Hvis ridning var nemt, hed det fodbold !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:01

der var du vist nok uheldig.


(snøft) :'(


Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 12:18

Det kan simpelthen være et helvede med sadler!
Jeg har heldigvis aldrig haft sadel-problemer, og håber heller ikke på at få det.

Held og lykke med sadeljagten. :D


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 djdjdjddjd
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 12:41


Jeg har en windsor elite .. den er KANON lækker .. ! elsker den ! Så den ska du nok blive glad for ;)



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 14:29

Arj, det var dog super ærgeligt Natacha


Men windsor Elite er nu slet ikke en dum sadel, den skal du nok blive glad for. Sad dine sadler helt af h... til, eller hvordan? Puha, glad for jeg ikke er stødt ind i sadel-problemer....!




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 miiiiiig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 15:24

Sikke en nedtur , men kender godt det der med sadler :p



Møjsenkøjseren


- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mjvm,fdshgvkfhgbkd
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 15:37



Havde du ikke sadelmager ude da du købte sadlerne?




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Ehver modgang er et tilbud om vækst

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalallaal.
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 15:54

Chill , det er irriterende , men det er ikke katastrofe .

Det er værre at stå med en skadet hest. ...



LAURA'OG'STRAUSS
-i medgang, i modgang.
0
0
Svar på denne tråd
 
 olkujhyvtgfryf
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 17:02

spørger ligesom numsefisken.


og så er der heldigvis noget der hedder omstopning :)


Louise Frandsen

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously !"


O d e n s e F a g s k o l e

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfghjkjhgf
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 23:16

Anne ; Tjae den var rimelig at ride i.


Numsefisken & oo2-pirat ; nej det havde jeg ikke, fordi min ridelære har meget styr på det der, men det er jo fordi min pony har lavet nye muskler osv. osv.

& lige præcis en isabell whert wintec kan man jo ikke omstoppe, der kan man kun skifte bomvidde, men det hjælper jo ikke, når den går ned og trykker på rygsøjlen..

Laura ; Det er også rigtigt, og det er også derfor jeg har det meget dårligt med at skulle ride stævne i weekenden, men sadelmageren sagde at der ikke ville ske noget, når hun havde gået med den sadel så lænde..


Men puha . hvor får man dårlig samvittighed..

& så var det jo lige min DRØMMESADEL :s

piwpiw men sådan er det..



- Natacha S

.. Med vidunderet Charmi <3

Hvis ridning var nemt, hed det fodbold !!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider