Anne ; Tjae den var rimelig at ride i.
Numsefisken & oo2-pirat ; nej det havde jeg ikke, fordi min ridelære har meget styr på det der, men det er jo fordi min pony har lavet nye muskler osv. osv.
& lige præcis en isabell whert wintec kan man jo ikke omstoppe, der kan man kun skifte bomvidde, men det hjælper jo ikke, når den går ned og trykker på rygsøjlen..
Laura ; Det er også rigtigt, og det er også derfor jeg har det meget dårligt med at skulle ride stævne i weekenden, men sadelmageren sagde at der ikke ville ske noget, når hun havde gået med den sadel så lænde..
Men puha . hvor får man dårlig samvittighed..
& så var det jo lige min DRØMMESADEL :s
piwpiw men sådan er det..