jeg har vundet en eller anden billede af mig selv konkurrence på vi unge og har derfor fået en giga pakke med rense midlet clearsil :b goood damn' it jeg er glad.
og oven i købet vandt jeg i går en konkurrence i matas, hvor man kunne vinde nogle matas rensemidler som jeg også fik i dag.
er man lige heldig måske?! - men glædes indlæg fra mig.
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «